Gros Auto - Slikts serviss
Rēķinā ieraksta detaļas,kas nav veiktas,bet pie samaksas,saka kad ir veikta.Vedu uz apkopi.Tikai uz apkopi un,izdegušajam priekšējam lukturim NELIKU mainīt lampiņu.Ko pie saņemšanas man apgalvoja,kad ir nomainīja.Kad teicu,kad parasti par to iepriekš vienojas,pazvanot,vai būs nepieciešama nomaiņa,man netika nekas ziņots,bet rēķinā jau šī lampiņas maina parādijās.kad uzstāju,kad tas nebija jādara,tad darbinieks teica,labi,es jums uzdāvināšu to lampiņu.Pats esot klāt stāvējis kad mainīja.Izņēma no rēķina.Kāpjot mašīnā,konstatēju,kad nekas nav ticis mainīts un lampiņa nedeg,bet man gribēja ieskaidrot ko citu,jo lūk klāt esot stāvējis! Nez vai tā katru reizi kādam rēķinam tiek kaut kas piešūts klāt,kaut nav salabots?Pēdējā reize kad tur iegriežos un noteikti padošu ziņu arī citiem!
Комментарии (2)
Zane bija nesekmīga latviešu valodā?
Nē,vnk kad dusmās ātri jāraksta no telefona tad ne tas vien sanāk.Es nesatrauktos par latv val,bet gan tiem ākstiem kas strādā servisā.Un laikam sardele ir viens/viena no tiem!