Gadu atpakaļ GrosAuto remontēju mašīnu, pēc neliela negadījuma bij jānokrāso priekšējais spārns jānomaina vieniem sāniem moldingi vārdu sak. darbs uz 2 dienām. Mašīnu nomarinēja 2 nedēļas no apdrošinātājiem Gross nokāsa kautkādus 450 latus, pēc remonta man izsniedz auto ar nekvalitatīvi uzliktiem moldingiem kā rezultātā bij jāpaceļ balls uz tiem auniem, bet tagad bus pagājis gads un uz krāsotā spārna sāk plaisāt krāsa tā lūk "7 klašu izglītība" tas ir nepareizi teikts tas ir lielākais haltūristu kantoris Latvijā to es pārliecinājos vasarā kad biju auto aizdzinis uz diagnostiku motoram bij ieplīsis gumijas gaisa vadiņš veselu stundu tas daunis ņēmās zem kapota un tā arī neatrada vainu kaut gan laipni piestādija rēķinu 26 ls. Gribu pateikt rūpējieties par saviem auto bet uz GROSSAUTO nebrauciet tā ir naudas, laika un nervu izšķiešana.
Gros auto tiešām strādā ļoti nekvalitatīvi. Man bija līdzīgs gadījums, kad aizbraucu PĀRBAUDĪT riteņu savērsumu, tad mēnesi braukāju pa servisiem pie speciālistiem, lai šo pārbaudi novērstu un mašīna turētos uz ceļa un nevilktu grāvī. Tur strādā cilvēki nevis ar 7 klašu izglītību, bet vispār bez tās.Bet runā ļoti gudri un pārliecinoši.
Un kuri tad ir tie īstie speciālisti kuri izlaboja to kļūdu mēneša laikā???
Dzinēja diagnostikā ietilpst pieslēgšanās pie kompīša un par to arī samaksāji, un diagnostiķis nav vainīgs ka kompītis neredz tās sapuvušhās trubiņas.
Krāsošanā ir vainojama sliktā kontrole pār līgumdarbinieku darbu par kuru arī citiem negribās "karot". Tas gan ir tikai mīnus.
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (4)
Gadu atpakaļ GrosAuto remontēju mašīnu, pēc neliela negadījuma bij jānokrāso priekšējais spārns jānomaina vieniem sāniem moldingi vārdu sak. darbs uz 2 dienām. Mašīnu nomarinēja 2 nedēļas no apdrošinātājiem Gross nokāsa kautkādus 450 latus, pēc remonta man izsniedz auto ar nekvalitatīvi uzliktiem moldingiem kā rezultātā bij jāpaceļ balls uz tiem auniem, bet tagad bus pagājis gads un uz krāsotā spārna sāk plaisāt krāsa tā lūk "7 klašu izglītība" tas ir nepareizi teikts tas ir lielākais haltūristu kantoris Latvijā to es pārliecinājos vasarā kad biju auto aizdzinis uz diagnostiku motoram bij ieplīsis gumijas gaisa vadiņš veselu stundu tas daunis ņēmās zem kapota un tā arī neatrada vainu kaut gan laipni piestādija rēķinu 26 ls. Gribu pateikt rūpējieties par saviem auto bet uz GROSSAUTO nebrauciet tā ir naudas, laika un nervu izšķiešana.
Gros auto tiešām strādā ļoti nekvalitatīvi. Man bija līdzīgs gadījums, kad aizbraucu PĀRBAUDĪT riteņu savērsumu, tad mēnesi braukāju pa servisiem pie speciālistiem, lai šo pārbaudi novērstu un mašīna turētos uz ceļa un nevilktu grāvī. Tur strādā cilvēki nevis ar 7 klašu izglītību, bet vispār bez tās.Bet runā ļoti gudri un pārliecinoši.
Un kuri tad ir tie īstie speciālisti kuri izlaboja to kļūdu mēneša laikā???
Dzinēja diagnostikā ietilpst pieslēgšanās pie kompīša un par to arī samaksāji, un diagnostiķis nav vainīgs ka kompītis neredz tās sapuvušhās trubiņas.
Krāsošanā ir vainojama sliktā kontrole pār līgumdarbinieku darbu par kuru arī citiem negribās "karot". Tas gan ir tikai mīnus.
Par to var ilgi runat, ka servis ir tat un sitads
vienkarsi pats taisi savu luzni un neviens nebus vainigs