Gros Auto

Silti iesaku visiem autoīpašniekiem kārtīgi pārdomāt savas rīcības sekas, pirms nododat savu autiņu šajā servisā.Tehniskajā apskatē uzrādītās nepilnības šeit nevis novērš, bet gan neko neizdara, kaut gan servisa lapā pierakstra to pie novērstajiem defektiem, turklāt nekaunoties par to saņem prāvu samaksu.Kad, pēc auto saņemšanas, tas nekavējoties tika aizvests uz TA un 30 min. laikā atpakaļ uz šo servisu ar nenovērstajiem bojājumiem, puiši tikai noplātīja rokas neizpratnē - kā tad tāda kļūme gadījusies....Uz garantiju gan autiņu paņēma, bet ja Jūs naivie domājat, ka par to nekas nebija jāmaksā.... gluži otrādi - rēķins tika piestādīts, tikai servisa lapā parādījās daži jauni ieraksti - kas ir it kā ticis salabots.Šāds riņķa dancis turpinājās mēneša garumā - šurpu turpu vadājot mašīnu no servisa turp un atpakaļ līdz pirmajai galīgās apstāšanās vietai, kur autiņam beidzās pacietība, jo tehniskie šķidrumi (bremžu un stūres pastiprinātāja) gan tika "apmainīti", taču ne līdz galam pielieti, lai būtu vajadzīgais līmenis un panelī nemirgotu lampiņas. Ģeneratora un stūres pastiprinātāja siksnas tika nomainītas, taču puišiem laikam slikta redze, jo kā izrādījās - vienreiz tās vienkārši nepiegrieza, otreiz - uzlika nepareizo izmēru - laikam katalogā (kā vēlāk izrādījās)nespēja sameklēt īsto izmēru, tad nu tās sadila uz izšķīda lupatās 3 stundu laikā... Tā nu "šādus sīkumus", neizdarītas līdz galam lietas varu uzskaitīt daudz jo daudz, bet pat man sievietei skaidrs, ka lādēt akumulatoru (un par to prasīt samaksu)tikai tāpēc, ka pašiem aizmirsies piegriest siksnas ir marazms.Vārdu sakot mocījos ar mazvērtības kompleksiem kā sieviete, kas neko nesaprot no autiņiem līdz brīdim, kad atradu vēl 2vus šādus bēdubrāļus - normālus džekus, kam savs auto līdz šim ir bijis acuraugs un, kam šādas haltūras nebūt nav pieņemamas....Ar ko tas viss beidzās....Kārtējo reizi paliku uz ielas saprotot, ka ne savas vainas dēļ, serviss kārtējo reizi laipni piedāvāja savu garantiju un remontu (par ko noteikti atkal izdomātu kā iekasēt naudu), labi, ka šad un tad garām brauc izpalīdzīgi vīrieši, kas neatstāj dāmu nelaimē, iegājām tuvējā autoservisā, iepirkām vajadzīgās "īstās" (nevis nepareizā izmēra) detaļas - mašīnīte tika salabota nieka 10 minūšu laikā, nevis marinēta servisā nedēļu, tagad ar to laimīgi braucam 2 nedēļas bez sūdzībām.Taču panākt taisnību diemžēl nav iespējams, jo, lai patērētāju tiesību aizsardzības centrs izskatītu šo lietu, autiņu labot es pašrocīgi nedrīkstēju, bet bija jādodas atpakaļ uz to sasodīto GROS AUTO GRUPu. Sviests kaut kāds - tājau pus vasara un atvalinājums nočakarēts dažu slinku tēviņu - automehāniķu dēl, turklāt nav jau zināms, vai arī pēc 4tā garantijas remonta manai mašīņītei nesavaidzētos evakuatora...

Комментарии (1)

L Liene 09.03.2007

Nevajag jau uzreiz vainot degvielas uzpildes stacijas,varbūt pie vainas tava labā attieksme pret mašinu?Varbūt nevajag nabaga mašīnīti tik drausmīgi nodzīt un kādreiz arī parūpēties par viņu...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы