www.sudzibas.lv Gimenes ārsts (-i) Ielaist slimības māksla. Neprasme, nemākulība, paviršība savā profesijā.

Gimenes ārsts (-i) - Ielaist slimības māksla. Neprasme, nemākulība, paviršība savā profesijā.

Kuram nav gadījies aiziet pie ārsta ar kādu kaiti. Lielākā daļa to esam darījuši. Bet kā tas notiek, ja pieeja problēmai (slimniekam) apgrūtina viņa darbu strādāt ar problēmu (slimnieku). Tad, tā: te ir manāmas cilvēka dalīšanās pazīmes un vārdu neatbilstība domām un darbiem.
Aizejot pie sava ģimenes ārsta ar nelielu problēmu, tas ir, tūlītēja rīcība, lai uzzinātu, kas ar tevi atgadījies un uzlabotu savu veselības stāvokli, kuru uzlabot ir valsts pienākums (pienākuma izpildpersona - ģimenes ārsts). Parasti sarunas gaita sākums skan tā, uz vīrieti: tu tak esi vīrietis (un kaut kādi tiem vārdiem sekojoši zemteksti). Apmēram, ko tu atnāci ej tak dari to vai šo. Tā ir viena reize. Nākamā reizē līdzīga situācija un atkal tas pats + izrakstam pie viena kādas zāles, kas it kā anamnēzē varētu attiekties uz problēmu. Palaižam. Gaidam. Trešā reize. Nākamā ar problēmu nu jau ārsts kļūst neiecietīgāks (redziet slimība neprot vienkārši ņemt un aiziet no pacienta, kaut kāds ārprāts). Atkal vai nu mēģinam pacientu iespaidot ar savu negativitāti vai draudot ar ko neparastu vai citādi iespaidojam (medicīnā tie to sauc par manipulāciju - un kaut kādu tur varu pār pacientu, kurai reāli dzīvē diemžēl parasti ir negatīvs virziens ar izrietošām no tā sekām). Ceturtā reize. Piektā reize. Rezultāta nav.
Ko tad ģimenes ārsts iemāca savam valsts piederīgajam, kurš reģistrējies pie noteiktā ģimenes ārsta. Iemāca nenākt un PIERADINA (pieradumam ir liels spēks un to daudzi zin) pie domas, ka nekas nekaiš, gan pāries. Tā šis slimnieks arī sāk ar laiku domāt. Nu, kas tad man, gan jau kārtējais sīkums, nekas traks nebūs. Arī pārējie pieradinātie tam piekrīt (masu PIERADUMS)(gribās būt kā citi, ko tad es izcelšos - nīkšu nost). Gaidam. Sāpes liek sevi manīt, problēma neatkāpjas. Pēc kāda laika aizejam pie ārsta ar jau ieilgušu kaiti. Šis: nu tev ir tas un tas, KO TU ĀTRĀK NENĀCI? Tā jau ir izteikta šizofrēniska rīcība, bēgšana no atbildības, nemākulība savā darbā un totāls zināšanu trūkums... .
Vai tiešām ārstam liekas, ka šādi audzinot viņš panāk "vēlamo efektu"? Ārsts pieradina pie tā, ka slimība ir jāievelk un pēc tam, lai kur tu nenonāktu vai ar ātrajiem vai savā gaitā var dzirdēt tikai nievājošo: NEVAJAG TIK ILGI VILKT un nebūs komplikāciju vai vispār nesaka to, cik pamaitājuši tavu veselību nepareizas ārstēšanas rezultātā (slimnīcā, balstoties tikai uz anamnēzi). Izrādās tajā galā ir tāds pat domātājs, jo nesaprot kapēc pacients ir novēloti ieradies (vai tā ir ielaista kuņģa kaite vai infarkts ar kuru cilvēks vēl staigā daudzas dienas vai kāda zarnu kaite vai cita kaite). Tie otrie jau arī gudri sāk ārstēt pēc anamnēzes, bet kur tad izmeklējumi (tos atstāj uz beigām, lai redzētu ko sastrādājuši). Nu tas tak ir marazms īstākais. Izmeklēšana jāveic uzreiz, lai zinātu vai tiešām tā kaite ir īstā un lieki cilvēkam negrūstu vēnā vai kur citur dažādas zāļu šķirnes un devas.
Medijos: PARASTI PACIENTI LAIKUS NEGRIEŽAS PIE ĀRSTA, ATNĀK JAU AR IELAISTĀM KAITĒM, KURAS GRŪTI PADODAS ĀRSTĒŠANAI VAI VISPĀR NEPADODAS ĀRSTĒŠANAI. Šoks. Kā var melot to, kas daudziem ir zināms?
Un beidzot, kad esi salasījis buķeti ar dažādām kaitēm sadarbojoties ģimenes ārstiem ar ārstejošiem ārstiem rezultāts ir diemžēl bēdīgs. Un tad sākas: slimību progresēšana, neapmierinātība ar sevi un apkārtējiem, dažāda veida sūdzības kur vien var (pildam mārketinga funkcijas - informācijas izplatīšana pa zināmiem un jauniem kanāliem), iespējams skatīšanās tiesas viezienā ar darbiem, tu ienīsti sabiedrību un sabiedrība tevi, kriminālveida domāšana, negatīvā izpausme pilnā savā spožumā. Ražojam šāda veida pilsoņus (tā nav viņu vaina pie viņu veselības problēmām to es skaidri zinu - arī uz savas ādas visu šo "patīkamo procedūru" esmu izbaudījis). Kā mēs protam ārstēt cilvēkus?! Lieliski ģimenes ārsti. Tā tik turpināt. Kaitēsim sabiedrībai cik vien var.
Mūs pieradina pie tāda veida ignorēšanas, truluma, bailēm no ārstiem un ārstniecības un cilvēki to pieņem līdz mērs ir pilns vai arī nav kam vairs pildīties. Tā mēs sekojam cik mūsu valstij ir "veseli cilvēki", vēlamais darbaspēku, vēlamies jaunus un gudrus, spēcīgus pēcnācējus. Bet daram visu pretēji, lai tā nebūtu. CILVĒKS ir smalka būtne, tas nav akmens gabals lauka vidū (nav viduslaiki, kur daudzkārt zobens visu noteica, ir tak 21 gadsimts). Ir tak jāzin, kā starp cilvēkiem ir jāveido garīgas saites, kā veidot patīkamu gaisotni, kā sadarboties abiem, kā sniegt palīdzību, kā ārstēt? Vai tad tiešām nemediķim tas jāmāca mediķiem?
Nav te ne sadarbības, ne profesionalitātes, ne cilvēcības, ne miņas no palīdzības. Viena kaitniecība nevis ārstēšana. Nu tad cilvēciņi vairs ārstiem neuzticas un sāk meklēt palīdzību pie dievnama, pie dziedniekiem, telepātiem dažādiem tur utt. Sanāk Ģimenes ārsts = lamatas. (ja tā darbotos viens ārsts - tā būtu viņa vislielākā dzīves kļūda, bet, ja to dara visi sistemātiski, tad tas ir vadības un izglītības sistēmas rezultāts, kā arī pašu "strādājošo" izkropļotās domāšanas rezultāts). Atjēdzieties vienreiz! Vai tad jūs neredzat, ko jūs darāt ar pašu tautiešiem?!
Ir atbildes, bet nav kas uzklausa un maz laika (jo to krietni samazinājuši mediķi). Daudzi joprojām sēž savā, pieņemsim, ģimenes ārstu praksē un lauž cilvēkiem likteņus, domājot un iestāstot sev, ka viņi palīdz. Ta diemžēl nav.
Turpinājums var sekot.

M

Комментарии (24)

B baaaac 27.05.2011

Piekrītu! A r manu ģimenes ārstu tas pats.

B bleks 28.05.2011

Arī mana ģimenes ārste tāpat dara uzspiež tikai savus ārstus speciālistus, kad vēlos iet pie citiem speciālistiem, tad izliekas to nedzirdam un izraksta ļoti dārgas zāles kuras vispār nav domātas dotās slimības ārstēšanai!!!

V viktorija 28.05.2011

Precīzi! Ja izdodas saņemt nosūtījumu uz analīzēm, tad tikai pats minimums tiek nozīmēts. Vot gribētu redzēt savu personīgo statistiku vai neesmu "sūtīta" uz kādām pārbaudēm... Gadā taču katram pacientam esot paredzēts finansējums uz 1000, Ls

Z Zane 29.05.2011

Piekrītu!
Par to finansējumu runājot. Domāju, ka tā nauda kaut kur nolikta un netiek izmantota īstajam nolūkam, bet tiek pieturēta, beigās ieskaitīta kāda maciņā. Ej pie kuriem ārstiem gribi ar ģimenes ārsta nosūtījumu nevar pat reāli iztērēt 1000Ls, ja nu vienigi kāda dārga operācija. Reāli cilvēks, kuram vitāli nepieciešama šī viņam paredzētā nauda pie tās īsti nemaz netiek. Bēdīgi, bet fakts.
Pats raksts tiešām ir patiess pēc būtības.

Z Zane 29.05.2011

Kas par muļķību. Es ieliku savu domu, teksta apstiprināšanai ieliku keksīti (punktiņu) uz "piekrītu". Bet tas rāda uz pavisam pretējo, to, ka es nepiekrītu šai sūdzībai. Tas ir izveidots apzināti?

Z Zane 29.05.2011

Kad jaunais "Pohujs" sastapsies ar mūsdienu civilizācijas slimībām, to "ārstēšanu" un tas notiks agri vai vēlu, tad mainīs savu dzirksteļošanu. Ja "Pohujam" būtu kādas zināšanas par to, kas ir īstā dabiskā dzīve un īstā dabiskā atlase, tad šādas muļķīgas domas paturētu sevī. Dzīvojot surogātdzīvi cilvēks ļoti stipri attālinās no reālās dzīves un jauc īsto dabisko atlasi no surogātdzīves "dabiskās atlases".

M mja 29.05.2011

Tadiem idiotiem ka Pohujs neviena nedod, tadel ari javazajas pa publisskajiem namiem. Redzams, ka viena apmeklejuma laika bus sifilisu sakjeris, jo smadzenes vinjam sapuvushas jau.

* ***** 30.05.2011

Acīmredzot, šeit uzdarbojas šizofrēniķu pulciņš...

J Juris 30.05.2011

Nebuutu gan pareizi atzimeties shada veida shaja lapaa. Ja ir pasham kaads smagums uz sirds sakraajies, tad raksti suudzibu. Var just, ka ir kaada probleema sakraajusies, citaadi vai tads Pohujs sheit buutu ienaacis. Inernetaa ir miljoniem un miljardiem maajas lapu, bet Pohujs izveleejaas starp tam visaam sho. Sheit ir probleemraksti - tev interese netira velja un radishana ar pirkstu uz to? Jociiga gan aizraushanaas. Vai tik neesi shiis kaadas rakstaa mineetaas profesiju paarstaavis.
Ja gribas pakashketies vai kaadu savaa nelaimee tad izveido savu majas lapu speciali shim noluukam vai sliktaakajaa gadiijumaa paskaties spogulii un atspulgs buus labs draugs (cerams veel cilveeks).
Tikai jaazin tas, ka katrs cilveeks var shaja dziivee ienest ko patieshaam deriigu. Runa te neiet par nodokliem un citam lietam ar kuraam parasti meedz atrunatiees Pohujisti (niks vien norada uz to, ka splaut uz visiem, ieskaitot sevi). Taa paaudze ar taada veida domaashanu ir panaakusi to, kas tagad notiek. Agri vai veelu tevi skars kaada globaala lielnazha asmens mala (berni, mazberni, tuvinieki) - arii slimiiba var piemekleet. Tie turki kas sheit naks diez vai saudzees Pohujistu (nav taas asinis). Starp saveejiem vajag saliedeetiibu, nevis daliisanos, tad arii turki neliktos tik biistami, jo ienaakot shaja videe muuseejie dos zinaamu pretestiibu un atbildes reakcija buus dazhaada, lai iedziivotos un izdziivotu.
Savukaart mediciinas darbinieki (lielaakajaa savaa vairaakumaa it sevishki ar Pohujista dzives skatienu (laika bumba ar degli savai tautai)).
Autoram 10.

T ToJuris 30.05.2011

Brauc labāk uz Īriju atejas tīrīt, drīz tādas Latvijas nebūs!Dzirdēju, ka Krievija taisoties atmaksāt parādus, un drīz mums būs jauni saimnieki! Sagaidīsim jaunos saimniekus ziediem rokās, drīz būs jaunas vēlēšanas, kurās pārsvaru gūs SC, Urrā!!!

P Pohujs 30.05.2011

Nebiedē Juri mani ar turkiem, vēl nav aizmirsies, kā tālajā 1980 gadā Tālajos Austrumos čurkas dauzījām. Pa kādam arī uz dzimto kišlaku gadījās aizsūtīt aizlodētā cinka kastītē. Vēl nesen kaut kur manīju mājās mētājoties kolofonija gabaliņu, ka tika izmantots šo kastīšu aizlodēšnai.

M Marcis 31.05.2011

Jāiedziļinās lietā. Virspusēja informācijas nolasīšana nav zināšanu rādītājs. Pieturēšanās pie vecajiem paradumiem ar ķermeni un prātu mūsdienu laikmetā ir visnotaļ degradējoša pazīme. Viss mainās un visam ir jāmainās, informācijas laikmets jau ir pārgājis citā.
No vadības, kurā tiek pielietota vardarbība jau daudzi prāti un valstis atsakās. Vide veido cilvēku. Kāda vide ap cilvēku, tādu informāciju tas sevī iesūc un veido pasauli uz tā bāzes. (kas vai kuri veido vidi? ir daudz lietu uz ko cilvēks nekādi nevar reaģet un ietekmēt, bet ir lietas, ko cilvēks spēj un var ietekmēt) Kā tas ietekmē indivīdu, tautas un cilvēci kopumā var izbaudīt uz savas ādas (kam patīk dzīvot moku kambarī, mocīt sevi un citus - tas nav CILVĒKS, bet apzināti izveidota MANIPULĒJAMA MARIONETE (domā, ka dzīvo īsto dzīvi, bet patiesbā tā ir ilūzija)). Tas ir cietums saprātam (noteikts redzesloks, kurā tu vari redzēt un ne vairāk). Viss kas ārpus tā aiz nezināšanas izraiza nepatiku, dusmas, agresiju utt.
Kurš saprot šos manipulācijas procesus izprot arī īstos notikumus pasaulē un prot redzēt ļoti tālu.
Piemērs:
Cilvēks-matērija-cietais disks (informācija ir atkarīga no ražotāja un lietotāja, kurš tur ieliek tādu inforāciju kādu vēlas, lai tur stāv, labi zin, ka to visu var mainīt). Var pārveidot pašu cietni nemaz neskatoties uz to, ko var darīt ar informāciju rakstāmo cietnī.
Cilvēka prāts-operatīvā atmiņa (īslaicīgi ierakstīta un dzēsta informācija (piemēram, miegā), daļu no tās, vēlāk var glabāt arī cietajā diskā):-
Kas notiek ar jauno dzīvību un augšanas procesu. Kas tiek gaidīts. Ko ar to darīt. Kur tērējās dzīves enerģija. Kur tā iegūstama. Kā tiek sagrūstas divas pasaules viena ar otru un kā notiek ļaunprātīga enerģijas izmantošana. Kas ir enerģija, vibrācijas, magnētisms, frekvences (viss pārējais aptveramais un neaptveramais mums apkārt).
Ko nozīmē ārstniecība? Vai tā ir pareiza? Kas jāmaina?
Jebkurā cilvēkā ieliktā pirmavota daļiņa liek sevi manīt agri vai vēlu, lai arī kā tā tiktu slāpēta.
Vajag nedaudz ar sevi pastrādāt, lai noskaidrotos dzīves jēga un tās ritums. Kas es esmu, ko šeit daru, kā dzīvot.
Lai arī fragmentārs, saraustīts, nepilnīgs, bet tomēr kādam noderīgs ievads citā redzespunktā.
Jāiedziļinās lietā! (tas attiecas uz manu sūdzību un tagad arī uz šo komentāru).

M Marcis 01.06.2011

Virspusēja informācijas nolasīšana nav zināšanu rādītājs.
Tāpat, kā stereogrammu redz tikai noteikts cilvēku slaits, otrie to iemācās ar laiku, bet trešie to pavisam neredz.
Ar šo informāciju ir līdzīgi, bet ir vajadzīga lielāka piepūle atšķirībā no stereogrammas nolasīšanas.

A Antra 02.06.2011

Kategoriski iebilstu pret apgalvojumu, ka tādi ir VISI ģimenes ārsti. Daudzi-jā, varbūt pat pārāk daudzi, bet ir arī tādi, kas patiešām domā par pacientu.

K kintija 03.06.2011

kas tas par bullshitu? kkāds sākumskolas sacerējums, beztēmā. ja ir KONKRĒTS ģimenes ārsts, KONKRĒTA problēma, tad arī raksti, nevis bāz visus vienā maisā. esmu, personīgi, esmu gaužām apmierināta ar savu ģimenes ārstu, labāka nevar būt.
visas problēmas slepjas tevī. bet ir viena lieliska izeja, ja tevi tik lielā mēra neapmierina ģimenes ārsts kā fenomens, tad, vienk, šogad jūlija beigās dodies uz RSU. iesniedz dokumentus medfakā, nomācies sešus gadus [ellē] un tad vēl 3 rezidentūrā un ārstē sevi pats, kā sevis paša ģimenes ārsts :D problem solved, peace out

M Marcis 03.06.2011

To
Neatbalstu šāda veida domātājus, kas sūta visus pats nezin uz kurieni. Sūtīsim vienus uz tāda veida iestādēm, citus uz režģotajām, citus uz mīnu laukiem utt. Drīzāk tā ir provokācija un kārtējā nezināšanas un nevarēšanas pazīme.
1. Ja gribās tik ļoti personificēties, būt atzītam un pamanītam, tad sadūšojies un nosūti visiem stereogrammu radītājiem un lietotājiem uz e-pastiem lietišķu, oficiālu ziņu ar elektronisko parakstu par savu "muļķību" (vai rakstiskā veidā ierakstīto vēstuli), kā arī pārējiem tavuprāt "grammu nolasītājiem" (norādot vēl oriģinālvietni - ar Taviem vēlējumiem). Var uz tvaikveidīgajām ietsādēm līdzi paraut pie viena arī visus senos domātājus un fantastus tādus kā Darvins, Tesla, uc. (precīzāk viņu gadradarbus un sekotājus) - savā laikā arī daudziem bija nepieņemami, bet tomēr cilvēce no tiem ir ņēmusi ļoti daudz un to vārdi un darbi vēl jūtami šobaltdien.
Nav un nebūs neviena ārsta, kas spēs āsrtēt redzēt cilvēka saprātu un apziņu (tie ir vistīrākie mūsdienu meli un utopija) ir tikai tādi, kas nedaudz pārzinās fizioloģisko cilvēka ķermeni (tik un tā nezinās, kas ar ko mijiedabojas smalkākajos līmeņos), kas it kā noderīgi, bet netiek izmantots pilnvērtīgi un nenes labumu visai cilvēcei (bet patiesībā jābūt ieguvējam katram indivīdam). Ja Tev reiz interese par medicīnu, tad skaties no kā šī nozare attīstījusies, kādi tai ir reālie pirmssākumi, uz kā rēķina tā dzīvoja un tagad tā ir biznes, bet bizness kā mums visiem zināms nes materiālo labumu konkrētai vienai vai dažām personām (apmierina un piesātina savu neenerģētisko lielo ego). Skaties plašāk.
Slimības nedrīkst pieļaut. Slimībai nedrīkst ļaut attīstīties. Jābūt savādākam virzienam medicīnā - ja reiz bez biznesa ceļa nekādi. Novērst iemeslus līdz, nevis pēc. Ja reiz to dara pēc, tad uzdodiet jautājumu, kapēc? Ir visas iespējas novērst slimības pirms tās ir sākušās, bez ķimikālijas terapeitiskām graujošām iedarbībām uz cilvēka veselību, bez ķirurgiskās iejaukšanās tādos apmēros, kā tas ir patreiz. Tas ir iespējams un izdarāms mainot domāšanas veidu.
2. Bezjēdzīgi klīst pa interneta vietnēm un šur tur piedrazojot ēteru nav labākās ētikas rādītājs. Šeit ir sūdzības.lv mājas lapa nevis naids.lv mājas lapa un attiecīgi arī ieliktā sūdzība atbilst vietnes veidotāju domai, kā arī papildinajumos (komentāru veidā) pie tā pieturos. No pārējiem ļoti gaidu argumentētus viedokļus vai līdzīgu gadījumu atklāsmes. Vai vienkārši derīgu informāciju attiecībā uz tematu.

M Marcis 03.06.2011

Par sākumskolu - - - pazīstu tādus cilvēkus, kuriem ļoti patīk staigājošās vārdnīcas un uzskata tos par sava veida gudrajiem (sarunvalodā viena terminologija vai tuvu tai). Neatbalstu šāda veida runājošos un domājošos, kā arī neatbalstu tos, kas "rij nost īsti nesagremotu" un tādus, kas sarunvalodā izmanto dažus vārdus + ļoti bagātina valodu ar surogātu (vai vienkārši teksts ir šķidrs un pavirš). Manā gadījumā brīvs nepiespiests sūdzību teksts, kas viegli lasāms visiem.
Par bullshitu un konkrētību - - - ja dzīve būtu tā iekārtojusies, kā Kintijai, varbūt nevajadzētu aizdomāties par notiekošo kopumā un ar veselību būtu viss kārtībā (mēs esam dažādi - atkarībā no vides, vietas, apstākļiem un citiem faktoriem esam pkaļauti to ietekmei visādās izpausmēs).
Par to maisā bāšanu - - - skatoties, izbaudot uz savas ādas visu kas notiek ar pašu, ģimenes locekļiem, radiem, draugiem, kaimiņiem, paziņām, līdzpisloņiem un citiem cilvēkiem veselības lietās esmu uzkrājis pamatīgu pieredzi un no tukša gaisa neko neveidoju. Visam ir savs pamats.
Ģimeners ārsts - - - nav bijis vienīgais (ne man, ne tiem cilvēkiem ar kuriem esmu bijis kontaktā - daudz kas izriet no salīdzināsanas un zinu ko rakstu)
- - - Vaina kur? katolisma dogmas ļoti stipri jūtās.
Medfaks - - -neizlasiji kā nākas rakstīto (arī komentārus palasi). 9gadi - Lai tev ilgs mūžs.
Par ārstniecību pēc Medfaka - - - ko tie bikšu un svārku deldētāji beigās īsti var? Pazīstu dučiem augstskolas beidzējus un? Atšķirība, ka vairs nav runājams (agrāk varēja saprasties no pusvārda, tagad vajag parādīt, pierādīt, atrādīt (ne tās komunikācijas, ne loģistikas - domu apmaiņas ātrums). Zināšanas un augstskola - (šis temats ir vienkārši neizsmeļams un šeit par to nerakstīšu).

K kintija 03.06.2011

augstskolu beidzējs un, piem., rsu beidzējs ir ārkārtīgi liela atšķirība. ja cilvēks nomācījies 6+ gadus, tiešām nomācījies, citādi nemaz diplomu nebūtu dabūjis, tad kaut ko jau viņš var. bet ko tur štopē lu, turības utt, tiešām nav ne jausmas. tu vienkārši esi no tiem, kas savu vidusmēra vidusskolas izglītībeli piesedz ar sen sapistām frāzēm, kā ''nu ko tad tas diploms, es tak tāpat labāk zinu''. bet acīmredzami, ka nezini, ja jau vide tevi tik lielā mērā ietekmē, ka neviens ārsts nevar palīdzēt un visi tik nekompetenti. vienk samierinies ar to :D tu esi viens no tiem, kam nekas nekad nebūs labi, nevienā jomā.
kāds sakars man un 9iem gadiem?
neviens inteliģents, daudz maz adekvāts cilvēks, neuzskata, ka vācieši ir sadisti, jo hitlers tāds bija, bet, izskatās, ka tev ir grūti saskatīt robežas, un sarkans tev ir tas pats, kas balts un zils, jo nu tās tak krāsas :D

K kintija 03.06.2011

Slimības nedrīkst pieļaut. Slimībai nedrīkst ļaut attīstīties. Jābūt savādākam virzienam medicīnā - ja reiz bez biznesa ceļa nekādi. Novērst iemeslus līdz, nevis pēc. Ja reiz to dara pēc, tad uzdodiet jautājumu, kapēc? Ir visas iespējas novērst slimības pirms tās ir sākušās, bez ķimikālijas terapeitiskām graujošām iedarbībām uz cilvēka veselību, bez ķirurgiskās iejaukšanās tādos apmēros, kā tas ir patreiz. Tas ir iespējams un izdarāms mainot domāšanas veidu.

NU tad, lūdzu. Medicīnā nekam citādākam (nevis savadākam :D) nav jābūt. Slīmības novēršana ir tikai katra paša darbs. Neslimo, un, tad nenāksies iet pie tādiem ''nekompetentiem'' ģimenes ārstiem. Domāšana, pirmkārt, jāmaina sevī. T.i. jāsaprot, ka ārsts ir tikai cilvēks, kas spēs vai nespēc palīdzēt problēmai, kuru pats esi radījis. Tev is visas iespējas šo problēmu neradīt. Bet runas, par medicīnas pirmsākumiem, kaut kādiem virzieniem un sikāko matēriju mijiedarbību. Nu, bet, lūdzu. Zinātne ir attīstījusies tiklāl, ciktāl, tas ir noticis, un, ja tu gribi, lai ģimenes ārsts sāktu lasīt tavas domas vai iespaidot tavu mistisko matēriju :D man tevis ļoti žēl, ilgi gaidīsi! :D

M Marcis 03.06.2011

Man jūsu žēl. Augstāk rakstītais ir nesaprotams skricelējums, murgs.
Veselo saprātu nosaukt par sektu, nu gan komiķis.
Par augstskolu beidzējiem - viena daļa darbus nopērk (nav ko slēpt, tas ir visiem zināms), cita daļa nopērk atzīmes un diplomus (arī fakts), pārējie brauc ar copy paste no līdzgaitnieka viena vai diviem, kuri parasti nestrādā (nestrādās) vadošajos amatos vai no kāda atlantveidīga resursa, iepriekšējajiem studentu darbiem (aizrunā) un no firmas darbiniekiem kurā strādā (lūk un skaitās esam izglītoti - nelabi metas). To par izglītību nosaukt nevar (izglītības programmas saturs arī ir aprunājams). Biznesa konveijers - ka tik ražojam, priekš statistikas noderēs. Trūkst patstāvīgi dziļi domājošo, ja arī tādi uzrodās tos tūlīt vajag "apēst', jo redziet nepadodas tās smadzenes programmēšanai (smadzeņu skalošanai) var kaitēt kādam, kas baidās, ka viņam tiks atņemts ( it sevišķi tiem, kas mīl uz kāda parazitēt). Kas ir krīzes izraisītāji? Bezpajumtnieki, trūcīgie, mazturīgie, bezdarbnieki, nestrādājošie, slimnieki, invalīdi, kuriem iedota globālā vadības stūre un šie aiz neprasmes iebrauca dziļā grāvī? Kas? Cilvēki no 'pareizajām' ģimenēm, labi audzināti, galvenokārt no augstmaņu dzimtām, oligarhijas dzimtām, ik pa retam kāds no vienkāršām saimēm, augstskolu un citu līdzīgu iestāžu beidzēji (pie kam tās kuras ir topu virsotnēs), ar lieliem sakariem. Tas tik parāda vienu, ka tām zināšanām nav vērtības.
Ja gribās ticēt augstskolu produktam - psihologijai uc smadzeņu skalošanas un zombēšanas paņēmieniem (tai skaitā visādas sociālās inženierijas, piāri, mārketingi un citas manipulatoriskās metodes, kuras iedarbojas uz katru indivīdu it visur dzīvē un ir blakus ik mirkli, vienkāršie cilvēciņi redzēt to īsti nevar) ticiet. Šādi domājot nekas nemainīsies. Fiziski var nomainīt jebkuru cilvēku, vai tas ir valsts prezidents vai tā ir saeima, vai kāds ministrs, oligarhs, karaldzimtas pārstāvis tur uc. Vietā būs cits veidols, bet ar to pašu dzīves skatienu (vietām pavisam nedaudz mainītu).
Katrs dzives vai laika mirklis ir viens punkts, katrs jauns punkts ir jauns izejas punkts, ceļi no katra izejas punkta var iet visos iespējamos virzienos (un to ir bezgalīgi daudz). Kādēļ Jums šķiet, ka šis ceļš pa kuru iet cilvēce ir pareizs. Kā arī tas, ka ir tik daudz variantu kuros iet, bet to cītīgi maskē. Nav nekādas elastības virzībā. Vai Jūs domājat, ka katrs no mums nevar piedalīties šajā procesā vai atkal esam apzināti pieradināti pie vilcēja? Lūk rekur ir Amerika, lūk rekur federālā banka un tās privātīpašnieki mums uz savam naudas mašīnām saspiedīs priekš mums naudas zīmes vairāku miljardu apmērā un uz kāda no stūriem uzspiedīsiem trīstūrīša vietā ar aci, kādu auseklīti, pēc tam mums piebērs pilnas bikshu staras ar zelta stieņiem un dosimies uz Angliju pie melnajiem uzvalciniem lai mus paglauda pa galvu, pasaka nu tā sanāca (vai populāro tas ir tikai biznes) un tālāk dosimies tukši uz tukšo dzimto zemi. Noplātīsim rokas un mutes, izliksimies, ka nekas nebija un tā tam arī jābūt. Liksim virsū maskas un staigāsīm, kā plānprātiņi, neko nedarot. Brīnīsimies, kā var pietrūkt un nebūt līdzekļu, ja kādam vajag ēst - nu un? Rakstīsim tik statistiku un nemēģināsim neko mainīt. Meklēsim kādu vietējo Jānīti par vaininieku visās bēdās. Dalīsim un škelsim sabiedrību utt.
Turēšanās pie kaut kādām vecajām izlietotajām ideoloģijām un koncepcijām, kas pašam nav saprotamas, kā pieci pirksti, škiet absurda. Te var saskatīt līdzību ar suni, kas piesiets pie citu zinātniskajiem veikumiem, hipotēzēm, teorijām, utt., kuras nemitīgi jāsargā un kādam jāatstāsta. Jādzīvo mākslīgi izveidotajā čaulā un tiklīdz tiec no tās atrauts, jūties kā neaizsargāts bērns, esi neizpratnē. Sāk darboties visādi (no malas regulējami) aizsargmehānismi baiļu (!) rezultātā rodas dažādas refleksa pazīmes, bet pati cilvēka būtība nemainās. To var mainīt tikai apzinoties savu īsto ego (iemācīties darbināt "snaudošās smadzenes zonas").
Tikai tad, kad cilvēks iemācās redzēt iniciatora īsteno seju un sistēmu darbībā redz un saprot, kas notiek un kā rīkoties, kā ietekmēt procesus, ko mainīt, kā dzīvot labāk un ko likt lietā jaunu. Tādi cilvēki ir sastopami visā pasulē un to skaits pieaug. Nevajag tikai tādus cilvēkus jaukt ar visuma konstruktoru, radītāju, dievu vai kā citādi to sauc vai arī kā panaceju visu problēmu atrisināšanai.
Cilvēkā ir daudz īpašo spēju un tas piemīt cilvēkā vai to tas grib vai nē. Ja vēlēšanāš ir dzīvot laimīgāku dzīvi ar krietni samazinātu problēmu daudzumu, tad tomēr domāšana ir jāmaina. Domāšanas maiņa nozīmē nu kaut vai atbrīvoties, atslābināties un ieklausīties gudros padomos un mēgināt sevi iepazīt vairāk (jāpiemīt spējai ticēt, kuru vairums ir pazaudējuši). Ir cilvēki arī mūsdienās lielu zināšanu nēsātāji (atslēgu turētāji), tikai ne vienmēr tie savas zināšanas dod citiem, jo ttādai rīcībai ir savi iemesli.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы