Gelvora Sergel - Slikts serviss
Nav iespējams cilvēcīgi vienoties par parādu apmaksu. Stāstu savu situāciju un tuvāko datumu, kad varu veikt pirmo iemaksu, bet darbiniece turpina savu, ka vajag tūlīt un tagad.
Secinājums, neielaisties garās diskusijās. Vienoties par pirmo maksājumu grafiku, novēlēt jauku dienu un uzredzēšanos. Citādi lieks stress un uzvilkti nervi.
P. S. Manu pirmo nomaksāto lietu nav izņēmuši no saraksta, rāda, ka vēl jāmaksā, kaut gan zinu, ka pie t. I. Lieta ir izbeigta.
Pasaka, ka sistēmā kaut kas nav izdarīts.
Māk tikai sastādīt maksājuma grafikus, bet nomaksātos parādus neprot anulēt.
Комментарии (2)
Līdzīga situācija.Vinu datos parādās parāds kas pie zti ir nomaksāts.krapsana,gan jau grib piedzīt naudu par visiem parādniekiem.
Viņu galvenais mērķis, ar tiem zvaniem, ir psiholoģiski ietekmēt normatīvo regulējumu nezinošus cilvēkus