Forevers - Slikta apkalpošana
Šodien ar ģimeni atbraucām uz Baložiem iepirkties! Kārtējo reizi trāpīju uz brīdi, kad pārdevēja sataisījusies pīppauzē! Gribēju ieiet nopirkt gaļu, kur tiku jauki sagaidīta ar vārdiņu. B.. Ģ! Sajutos diezgan riebīgi. Pateicu pārdevējai, lai jau iet kur gribēja. Uz ko viņa slēdzot durvis man atbildēja (ja bi apslužila) . Uz ko es atbildēju kad es neesmu nekāda b.. Ģ. Pārdevēja pagriezās un izgāja ārā pie dārzeņu tirgotājas pīpēt. Acīm redzot klačiņas uzsišana un pīpēšana ir svarīgāka, nekā apkalpot pircēju! Attieksme vienkārši super! Tā turpināt!
Labdien!
Paldies Jums par informācijas sniegšanu un atgriezenisko saiti. Jums ir pilnīga taisnība - aprakstītā pārdevējas attieksme un uzvedība nav attaisnojama. Jā, mūsu daudzos veikalos strādā tikai 1 pārdevēja, bet mums katram veikalam ir pusdienu pārtraukumi, kā arī citos brīžos iziet drīkst, ja nav neviena pircēja.
Ļoti atvainojamies par nepatīkamo pieredzi mūsu veikalā. Nopietni runāsim ar pārdevēju par apkalpošanas kultūru un attieksmi.
Комментарии (5)
NETICEESI,bet ari pardevejam ir pauzes! vel vairak,ja vina ir viena tur un pirceji visu laiku naak, tad vinai butu vispar bez patraukuma visu dienu jastrada?
Neticēsi es arī esmu strādājusi apkapojošā sfērā. Bet pret klientiem tā neizturējos. Un man nav jātbild par to kad nav pārdevēju un viņai ir slikts garstāvoklis!
Es parasti skaļi nolamājos, kad klienti jau ir aizbraukuši.
Ja jūs ieietu Jelgavas tirgū un ieraudzītu Forevers tirdzniecības stendu, pašiem gribētos iebļauties B... Gaļa stāv siltumā, pārdevēja ar plikām, netīrām rokām visu apgrābsta. Uzrakstīju Forevers atsauksmēs, reakcija- nulle, ne atbilde, ne tirgū kādas izmaiņas.
Tas ir tikai ieguvums, ka liktenis jūs pasargā no šādas produkcijas iegādes.
Kad klients aiziet vari lamāties un stāvēt uz galvas. Bet skatoties te uz dažu labu komentāru un to, kas atzīmē pozitīvi. Pārdevējam ir tiesības, rupji lamāties uz klientu. Loģika superīga. Es apsalūti neko nesaku, kad pārdevējs grib iziet, bet kurš velns parāvis atļāvis viņai rupji lamāties uz klientiem. Ja te citi sevi neciena, un viņiem patīk, ka viņiem d..š virsū Lūdzu viņu izvēle,bet es neeuzskatu to par normālu!