FlySiesta - Vietu nav-bet kāpēc tad pārdošanā ir?
Labdien. Gribu pastastīt Jums par manu lielo vilšanos. Vakar iegādājos internetā aviobiletes lidojumam uz Kijevu(turp un atpakaļ). Pārbaudīju epastu-viss kārtībā, reis, kas lido, kad un t.t. viss kārtībā. Nolēmu piezvanīt un norādīto telefona nummuru-noskaidrot sīkumus par bagažu. Sazvanīju-biju šokā kad mani neatrada datu bāzē. Nu norakstīja operātore uz to ka biļete tika nopirkta 5-10 minūtes atpakaļ tāpēc nevarot manis nopirktās un rezervētās biļetes redzēt. Sarunājām ka vēlāk piezvanīšu un noskaidrošu jaunumus manā lietā. Zvanu stundu vēlāk-atkan manis nav-bet naudiņa tika no konta noņemta jau 2-3 minūšu laikā pēc pirkuma veikšanas. Zvanu vēlēlāk-atkal nekā. Nu lūk no 13.45 līdz 19.00 zvanīju neskaitāmās reizes-nav un viss. Zvanu uz Rīgas lodostu-arī nav. Labi štrunts ar visu-bet man ir jālido un vectēva bērēm kurš nomira no rīta. Man uzreiz pēc 19.00 piezvana bankas operātors un paziņo ka mana kontā ir ieskaitīta atpakaļ naudiņa par manis nopirktajām biļetēm!!! ARPRāTS!!! Kada nauda man jālido-dodiet man biļeti!!! Izrādās ka vietu nav-bet kāpēc tad pārdošanā ir????????Zvanu un FlySiesta un saku-ka man atgrieza naudu kādā sakarā jautāju-viņi man nav vietu varam oiedāvāt Jums lidot 11.10 no rIta bet ar pārsēšanos un Kijevā es būšot ap 13.00 dienā!!!Kādā sakarā ja man jau jābūt 12.00 bērēs!!! Nu lūk-tādejādi pateicoties FLYSIESTA neeesmu paguvusi pavadīt savu vectētiņu pēdēja dzīves gaitā!!! Liels paldies Jums FlySiesta darbiniekiem. Lai Jums drausmu murgos rādās manas bēdas!!!
Комментарии (6)
tiesāties būtu pilnīgi pamatoti, manuprāt..
es gan neuzskatu, ka vini ir vainigi. Var jau but ta, ka tika veikta rezervacija un cilveki nebja vel samaksajusi, tadejadi viniem bija prieksroka, ja ari vini samaksajusi velak.
Ta medz gadities, tadel vienmer ir janodrosinas ar vismaz 2-3 variantiem, lai nav nepatikamu parsteigumu, ja gadijuma kaut kas nojuk! Galu gala tev piedavaja citu variantu, un vini jau nav vainigi, ka tev jabut tur 12.
Mazak stresa, jutu lidzi par vectetinu, bet tavas dusmas tomer nav ipasi pamatotas, un tiesasanas tapat, naudu galu gala tev atgrieza, citu variantu piedavaja, bet par to, ka tev neko nevareja atbildet ari jabut saprotosam! Viniem tadu zvanitaju ka tu diena ir desmitiem, par visiem japaspej uzzinat kas kadel utt, tapat ari kaa operatore var zinat kadel tavs vards neparadas sistema. Sis sistemas ir loti sarezgitas un pat loti lielam un drosam aviokompanijam medz itin biezi notikis kludinas!
Protams nepatikami, ka kaut kas tads notika ar tevi, bet megini sobrid to neuztvert ka bedu nomakts cilveks, bet gan ar sapratni. Jo tik tiesam sistemaas medz but nobides, un tev atgrieza visu un piedavaja citu tuvako variantu.
Paldies par sapratni-bet tomēr es uzskatu ka ir vini vainīgi jo visas dienas garumā neviens neko nevarēja paskaidrot kāpēc manis nav datu bāzē.Es pat prasīju vai nav vietu biznesa klasē vienalga kādā ka tik es tieku līdz galamērķim-man pateica ka diemžēl esot jau pārtraukta biļešu tirzdniecība un noteikto reisu.
Vakar zvanīju uz FlySiesta-klausuli pacēja jauns vīrietis pastāstiju situāciju.Vīrietis iedeva man faksu uz kuru man sūtīt pretenziju-Jā ES TO Tā NEATSTāšU-ES TIESāSOS JO ES ZINU KA MAN IR TAISNīBA.Ja nav vietu tad kāpēc izlikt pārdošanai biļetes?
Neko tu draudzin neiztiesasi, jo vini tacu atgrieza naudu par pakalpojumu kuru nespeja nodrosinat.Biezi vien ir tadas situacijas, ka rezervejot vietas vel ir, bet beigas tomer avikompanija nevar apstiprinat vietas, jo vai nu klume sistema vai kads jau ir pspejis norezervet pirms tevis.Un datus sistema par pieejamam vietam ievieto avikompanija nevis flysistesta vai kadi tml.portaali.Zel protams, ka netiki paredzetaja brauciena, bet saja gadijuma nav nekada pamata tiesaties, diemzel.
Pirmkart - ja atgriež naudu bankservis neviens tev nezvana (nekad ) otrkārt 19:00 vel jo vairak.
treškārt vizu viena dina no bardachoka izvilki ?
batonu spraudējs