Fixmobile - Remonts
Sazvanījos ar veikalu, jautāju vai ir priekš telefona ekrāns, viņi atbild ka esot 5gb.
Aiznesu telefonu, sarakstijām remonta pieņemšanas lapu.
Jautāju kad varētu būt gatavs, viņi atbild ka rīt (4jūnijs)
Pienāk 6jūnijs zvanu viņiem, viņi atbild ka liekot jauno displeju, tas esot saplīsis, nākamais pievedums būs 12 jūnijā.
Zvanu pirms jāņiem, prasu pa remontu, viņi atbild ka sūtījums no ķīnas nav atnācis. Bet ļoti nosolijās ka līdz jūlija sākumam telefons būs gatavs.
Šodien 21jūlijs un telefons vēl joprojām nav gatavs, un atpakaļ nēsu dabūjis, jo vecais ekrāns esot izmests.
Комментарии (2)
Pats vien esi vainīgs! Es nepērku kreisos telefonus! Labi, samaksāju bišķi vairāk, bet pērku pie oficiālā izplatītāja. Ir bijis kad sadauzīju. Man pat prātā neienāca nest preci kaut kādiem SIA "HVZkas", nesu pie oficiālā servisa pārstāvja. Varbūt samaksāju vairāk, bet zinu, ka man ir originālās detaļas iekšā, un pakalpojumu saņēmu ātri.
Un neviens i nedomāja manu veco ekrānu izmest laukā, jo tas ir mans īpašums!
Ko tu vari iesākt - pieprasi, lai tev atgriež tavu mantu tādā komplektācijā kādā nodevi servisā. Ja viņi nevar - lai kompensē pilnu ekrāna vērtību! Konsultējies pie PTACa, tikai dari to visu veikli, nestiep garumā laiku.
Tagad atsakies rakstveidā no pasūtījuma izpildes, norādot, ka neesi to saņēmis saprātīgā termiņā, pieprasi, lai iekārta tiek tev atdota pilnā originālajā komplektācijā nekavējoties. Negaidi 10 dienas, ej pie kases un prasi lai dod uzreiz. Ja nevar atdot, rakstveidā piefiksē viņu atteikumu, lai viņi to arī paraksta, un tad raksti pretenziju ar prasījumu kompensēt zaudējumus! Zaudējumu apmēru tev var noteikt telefona ražotāja oficiālais serviss.
Paralēli sazinies ar PTAC. Un viss būs labi!
Nu.. Ko lai saka! Citi atsakās nomainīt tevis norādītajā laikā? Nomaini pats, ja ir iekšās. Nevari? Maksā, kas var. Tirgus ekonomika nav pārāk sarežģīta!