Fēnikss Laimētava - Serviss
Šodien plkst. 23.20 ar draugiem bijām fēniksā. Bijām tur pavisam neilgi, kad viens no mums nejauši saplēsa pelntrauku. Pienāca darbiniece (brūniem matiem) un ļoti nelaipni norādīja, ka par pelntrauku jāsamaksā. Ne jau tā ir problēma par samaksu, bet gan tonis, kādā ar mums tika runāts. Saprotu, ka tas nav augstas klases restorāns, bet darbiniecei nav nemazākās nojautas, kas ir serviss. Arī tur klienti esam mēs. Uzbrūkošs tonis- “tas, kurš saplēsa momentāli nāk man līdzi, es vairāk neatkārtošu! Ja tev kaut kas nepatīk vari pazust no šejienes! Pavācies malā utt” šādi teksti tiek teikti par to, ka tika nejauši saplēsts pelntrauks? Nenodarbojāmies ar vandālismu, neesam pastāvīgie klienti! Tā no viņas puses bija pretīga attieksme. Būtu sapratuši, ja meklētu iemeslu nesaskaņām, vai iebilstu par to. Ieteiktu padomāt, kādi darbinieki tiek pieņemti, jo, ja brīdī, kad ienāc iestādē jau jūties kā pamesls un uz tevi skatās ar pretīgu skatu jau ienākot, iestāde nestrādās tā, kā jāstrādā, lai iegūtu panākumus biznesā. Veiksmi!
Комментарии (4)
Ak, šīs trauslās dvēselītes, kuras vazājas pa visādiem Fēniksiem.
Tu neesi nekāds klients, bet esi niecība.
Kas tad Tev? Pie tava apatata iemīļotā apsedas ka ta dusmojoies?
Izvēlies citu laimētavu, jo baigi reti tik drūmā iestādē ir labs serviss un pozitīva attieksme pret klientiem.