Fēnikss Laimētava - Drausmīga attieksme, slikts servis, neadekvāti darbinieki.
Vakar 10 aprīli, 2019, plks. 2 naktī iegājām Āgenskalna fēniksā ar draugu. Ne apsargs ne bārmene nesasveicinājās. Piesēdāmies pie automātiem kas ir turpat pie bāra, draugs spēlēja, es sēdēju blakām un skatījos kā veicas ar domu vēlāk ieiet lielajā zālē un arī iemest kādu dvacāri. Bārmene neko nepiedāvāja, kaut turpat netālu pie mums grozi jās. Es aizgāju uz lielo zāli uzsmēķēt. Kad atnācu atpakaļ apsargs pienāca un ar izvalbītām acīm nikni un nelaipnā tonī sāka bubināt kādā sakarā ja es nespēlēju esmu nobirdinājis cigarešu pelnus pelnu traukā un neesmu atpakaļ vietā līdz galam piestūmis krēslu. Pirmo reizi ko tādu redzēju. Tas jau nekas ka esmu kopā ar draugu kurš spēlē. Sākām strīdēties. Aizgāja augstos toños un apsargs uzvedās kā riktīgs gopñiks. Bārmene ar otru savu zāles darbinieci nevis korektēja apsargu bet viņam pievienojās. Nekad vairs neiešu uz to sūda kantori. Apkalpošana un attieksme fēniksā vienmēr parasti slikta bet ko tādu vēl neesmu piedzīvojis.
Комментарии (8)
1) Rakstīt iemācies.
2) Un normāli cilvēki naktīs mājās guļ,nevis apmeklē tādas iestādes.
Man ir uzstádíta windows Anglu versijá un klaviatúra arí Anglu. Piedod lúdzu. Ceru ka baigi tomér nepárdzívosi. Ja kas varu uzrakstít Anglu valodá kurá rakstu labák. A kur eju un ko daru tas lai tevi arí neuztrauc.
Domājams apsargs Tev izdarījis pakalpojumu un jāsaka paldies. Tāda tipa iestādes , turpmāk, vispār izvairies apmeklēt. Visiem būs labāk.
Nu jo mazāki apgrozījumi fēniksā jo lielāki nodokļi jāmaksā gan tev gan katram tavam nožēlojamajai paziņai ;) laikam neviens nesaprot kā tā nodokļu sistēma strādā. Mēs visi taču esam kolektīvs šajā ziņā ;)
Jús galígi prátu esat nodzérushi? Káda jums dalja ko es daru savá brivá laiká un kádas iestádes apmekléju? Runa iet par drausmígu klientu apkalposhanu Latvijas iestádés kur strádá kautkádi gopñiki. Vai nu Féniksa troli vai galígie idioti.
Pareizi dzeks pateica, nav svarīgi kur ieej vai ko apmekle, no darbinieku puses ir jabūt pieklājībai.
Rupja attieksme nav risinajums un pieņemta.
Kad laupītaji ieskrēja tai feniksa 2009. Gada tad tik droši tie apsargi un bārmenes nebija:) .
Mēs neviens nezinam kā var būt rīt, tālab vienmēr jābūt pieklājīgiem pret tiem kas atstāj savu naudiņu taijās zālēs. Un vispār.
Tālab - darbinieki, administrācija esiet ludzu cilvēcīgāki...
Nu da.
To var lasīt kā anekdoti!