Express Pasts - Slikts serviss un bojājumi
Sliktākais piegādes serviss Latvijā! Es pasūtu preces internetā diezgan regulāri un šis ir pats nekvalitatīvākais un kaitinošākais piegādātājs kāds jebkad ir bijis. Uz nākotni, pirms ko pasūtīt internetā, zvanīšu un prasīšu, kas piegādā – ja ekspress pasts, meklēšu citur vajadzīgās preces, lai tikai nebūtu vairs jāsaskaras ar šī kurjer pakalpojuma stulbumu un zemo kvalitāti.
Pasūtīju preces 220.lv janvāra beigās, sūtījumu nokomplektēja un nodeva ekspress pastam uz 12.02. , piegādāja man 5.03! (!)
katru dienu kopš 12.02. Sūtījuma izsekošanas lapā parādījās, ka nodots kurjeram, piegādāts netiek. 3 dienas nāca sms – šodien būs, tā arī nevienā no 3 dienām nebija (sēdi mājās un gaidi bez jēgas) . Pēc tam piezvanīja kurjers – „jūs mājās, pēc 10 min būšu pie jums” (tik „normāli” laicīgs brīdinājums, ka domātu cilvēkiem nekā cita nav ko darīt, kā gaidīt kurjeru) . Atbrauca – izmeklēja visu savu busu, izrādās – sūtījums busā nav iekrauts! Papīros ir, reāli busā nav. Aizbrauca prom, es atkal paliku bez savām pakām (divām) . Turpinās izsekošanā „nodots kurjeram” katru dienu. Sāku zvanīt viņiem (katru otro dienu) , katru reizi saņemu solījumu „rīt būs”. Protams nav. Tad 3.03. Parādījās izsekošanas lapā „nav varēts piegādāt, adresāts netika sastapts dzīvesvietā”. Es šokā – visu dienu atrados mājās, nevienu sms, ne zvanu netiku saņēmusi. Sviests! Turpinu zvanīt katru dienu uz kantori.
Tad beidzot 5.03. Piegādāja (pēc maniem n-tajiem zvaniem uz 220.lv un uz ekspress pasta kantori) . Atkal zvanot ar tekstu „pēc 10 min būšu pie jums”. Vienas pakas saturs ar defektu – dzelzs miskaste virtuvei – sabuktēta 2 vietās. Nezinu, kur bija mētājuši to kasti.
Добавить комментарий