Express Pasts - Slikts serviss
Piegādi sarunājām ar kurjeru no 3 līdz 5 vakarā. Kurjers neatbrauca, bet it kā mēģināja 12 piegādāt sūtījumu. Visu dienu viņam mājās un kurjeram bija tālrunis, viņš nezvanīja ne 12, ne 3, ne 5. 4 mēģinājām sazvanīt kurjeru un viņš necēla klausuli. Sūtījumu tā arī nesagaidījām, kāpēc bija jasaruna ar to kurjeru cikos atbrauks? Kāpēc necēla klausuli vai nepiezvanīja? Par kādu servisu un klientu orientēšanu iet runa? Tas ir viens no sliktajiem piegādes servisiem.
Beidzot nolēmām uzrakstīt messendzeri un dabūjām info:
mašīna saplīsa brauciet pakaļ sūtījumam paši (vai gaidiet 2 datumu) . Kurjers nepiezvanīja un nepabridinaja par to kā viņš neatbrauks. Gaidījām viņu un no mājām nevarējām aizbraukt lai saņemtu to sūtījumu, bet viņi pat nepiezvanīja. Vissliktākais ir tas kā man pašai būtu jābrauc pakaļ sūtījumam par savu naudu un atkal jātērē savs laiks, kas tas par joku? Vai tā strādā mūsu pasts, kuram bija samaksāts par piegādi līdz durvīm? Vai ir tikai 1 mašīna kurjerpastam? Te es redzu tikai sliktu servisu un necieņu pret klientiem.
Комментарии (2)
Ja paskatās uz ielām,viņupasta mašīnas,tad nav brīnums,ka kāda arī saplīsa,bet vispār brīnums,ka kāds pie viņiem vēl strādā par to smieklīgo algu,ko Latvijas pasts piedāvā kurjeriem algās.
Nekad nepasutisu caur express pastu!
tris dienas berns gaida drebju skapi,kas pasutits pirms menesa.
Kurjers pats kaut ko sajauc ,dispiceri katru dienu saka citu versiju.
Loti skumji,ka Latvijas Pasts saboja savu reputaciju un klienti uzkeras.
Dispiceri sniedz maldigu info klientiem ,kurjers vispar necel klausuli,var zvanit kaut miljons reizu-necels.
Un ja tas ir kaut kas svarigs un steidzams ,ko cilvekam loti vajag ,ko vins loti gaida un sis piegadatajs mulko cilveku,tad var uzrauties uz pamatigam nepatiksanam.
Paldies,man prece veljoprojam nau.