Express Pasts - Nav darba kvalitātes
Express pasts strādā dīvaini cilvēki pēc dīvainas (realitātei attālinātas) sistēmas. Darba dienas beigās saņemu kastītē pavēsti ar tekstu "no sērijas" - "esam pie JUms bijuši ar sūtījumu, bet Jūs nebija mājās, tāpēc aizbraucām tālāk un Jums mūs tagad jāsazvana, citādi sūtījums pēc 10 dienām "izkūpēs"" - tas tā, ironizējot lapeles informāciju.Nesaprotu - viņiem darīt nav ko - kā tikai darba dienas vidū apbraukāt cilvēkus, kas dienas vidū loģiski ir darbā - ?Labi. Zvanu - 1., 2. , 3., 4., reizi utt. līdz pazvanu no cita numkura, un pēc 20 uzstājīgiem zvaniem uz viņu numuriem sazvanu Rīgas nodaļu (mobilo telefonu - kur pēc 4 nepārtrauktu zvanu sērijas, man beidzot atbild). Atbild pēc balss garlaikota dispičere, kas dzirdami košļāja vai ēda kaut ko :D ... nē, muti "izēst" pirms atbildēšanas jau nevar :D Viņa man iedeva kurjera numuru. Tas otrā galā arī izklausījās pēc nopīpējušās "maloļetkas". Sarunājām ka atvedīs uz darbu - nu it kā super. Bet no rīta solīja būt vienos, gadīju - nav. Atkal zvanu - "būšu četros". Tā man nācās nosēdēt darbā virstundas līdz 19:00, jo redz, jāgaida mistiskais kurjers - kurā mistiskajā laikā ieradīsies.Ja jūs tur lasāt šo sūdzību, tad teikšu tā - veči tā nevar. Svadāk es un citi - brīdinās par jums sūtītājiem, lai ar jums nesaistās. Tā nav laba taktika kā uzturēt savu biznesu.
Комментарии (2)
Man viss tads pats tagad... vakar zvanīju, sarunāju ka šodien būs kurjers, gaidu no rīta un neka... un sazvanīt nevienu nevaru. Forši.
Man 14.12.16 atsutija paku, ja iemeta lapu pastkaste, es 15.12.16 no rita, 8:30 pazvaniju pa pirmo noradito numuru un uzreiz vinus sazvaniju, 16.12.16 ap 9:00 man atveda paku, ka jau solija!!! Viss kartiba!!!