Era Esthetic - Slikts serviss
Uzdāvināju mammai dāvanu karti, lai varētu veikt kādu procedūru šeit, tāpat arī pati vēlējos doties uz konsultāciju, lai sapratu, kādu konsultāciju veikt.
Pierakstu mums abām veicu elektroniski, caur savu e-pastu.
Kad ieradāmies klīnikā sapratām, ka administratores ir visu sajaukušas - sākotnēji bija sajaukušas pieraksta laiku, tad, no e-pastiem saprata, ka laiks ir cits, beigās man pieraksta nebija vispār. Nodomāju, ka varu jau atnākt citreiz, bet beigās man teica, ka uz konsultāciju jau varot paņemt. Kad pieteicos vizītei, es norādīju, kuru konsultantu sev vēlos, bet man nepiedāvāja variantus, vienkārši aizsūtīja pie dr. Jeļena Rutkovska.
Sākotnēji jau jāsaka, ka vadībai vajadzētu pasekot līdzi sava personāla valodas prasmēm. Dakterei ir, maigi sakot, ļoti sliktas latviešu valodas prasmes. Vairumu no maniem jautājumiem daktere nemaz nesaprata, jo es runāju latviski. Piemēram, es teicu, ka sejai kādreiz lietoju smēri, kur bija antibiotiskas vielas uz ko daktere atbildēja, ka vajag pameklēt kādu micelāro ūdeni vai ko tādu, kur neesot antibakteriālo vielu. Atliek vien minēt, vai daktere neatšķir antibiotikas no antibakteriāliem līdzekļiem vai tā ir tik ļoti sliktā valoda. Jautāju par procedūrām pret strijām uz ko saņēmu atbildi, ka no strijām nemaz nevarot atbrīvoties. Jautāja, kāda man ir āda. Man tajā brīdī šķītas dīvaini, es esmu atnākusi uz konsultāciju, jautāju, kādu procedūru man būtu labāk veikt un dermatologs pat nepaskatās, kāda āda man ir - sausa, normāla, taukaina... Jautā man. Uz ko es atbildēju, ka man pašai grūti spriest - uz rokām sausāka, vēderam škiet normāla, bet daktere tā arī mani neapskatīja. Es jau konsultācijas laikā sapratu, ka procedūras veikšu citur, tāpēc neiespringu un uz visu skatījos ar vieglu ironju. Samaksāju 30, - lai uzzinātu, ka strijas likvidēt nevar, bet, lai tās nerastos grūtniecības laikā ieteikumu nav - darīt neko nevarot. Pat internetā var atrast dažādus, ne 100 procentīgus, bet tomēr sievišķīgus trikus - mitrinoši krēmi, kontrasta dušas u. Tt.
Es par sevi sevišķi nepārdzīvoju, taču par mammas vizīti gan bija vilšanās. Uzdāvināju iespēju sakopt seju - ādas slīpēšana. Konsultācijā mammai paskaidroja, ka procedūru nevar veikt, jo nepieciešama sejas tīrīšana, bet labāk būtu veikt citu procedūru, jo šī procedūra esot ļoti sāpīga, palikšot kreveles un tā... Tik tālu jau labi. Mamma jautāja, vai ir iespēja tad šeit veikt sejas tīrīšanu vai varbūt kādu citu procedūru, ja reiz tā slīpēšana atstāj rētas. Atbildes, protams, lauzītā latviešu valodā un citēšu: "... Es nezinu, problemātiska seja, ir pumpiņas, esat spaidījusi? Var paspiest... Varbūt pīling', varbūt masāž'. Var arī lāzeri, varbūt botox... Nezinu. Pie kosmetologa var, neziņu. " uz ko seko jautājums - kādu procedūru iesakāt jūs, kura būtu labākā man pēc sejas attīrīšanas, lai seja butu tīrāka, gludāka? Atbilde: "nezinu, botox, lāzer'.. Nezinu... Varbūt pīling'... ". Šāda konsultācija izmaksāja 40, -
kopumā, protams, šajā klīnikā neveikšu nekādas procedūras. Nezinu, vai visi ārsti tur ir tik neprofesionāli, bet aplūkoju sudzibas.lv vietni par šo klīniku un, izlasītais ļoti biedē! Būtībā, jaunatklāta klīnika ar "ārstiem" amatieriem. Ticu, ka aparatūra ir moderna un laba, bet, ko tas dod, ja ar to strādā neprofesionāli... Ļoti ceru, ka man izdosies atgūt alikušo dāvanu kartes naudu, jo šajā vietā es labākajā gadījumā nopirkšu sejas krēmu...
Комментарии (1)
Pec tik daudzam sudzibam pārdomāju par konsultāciju.