Enters.lv - Krāpšana, slikts serviss
Atgriezu veikalam defektīvo preci. Pēc tam pagāja vairāk nekā 2 nedēļas un nesekoja nekāda darbība problēmas risināšanā - netiku informēta par lēmumu, vai tiks labota esošā prece, vai pasūtīta jauna. Zvanīju un interesējos pati. Man teica, ka tiks pasūtīta līdzvērtīga prece un zvanīs, kad prece būs saņemta. Neviens nezvanīja. Uz maniem vēlākajiem zvaniem atbildēja, ka pārzvanīs, bet nepārzvanīja.
Комментарии (2)
Ja sūdzies ar to, ka veikals nepilda savas likumā noteiktās saistības, tad vajadzētu papildināt
- ar informāciju par savu prasību - uz ko tad veikalam bija jāatbild, ko Tu no viņiem pieprasīji
- ar termiņiem - kādu tieši Tavu prasību nav izpildījuši Likumā noteiktos termiņos, kā arī, vai ir jeb nav reaģējuši uz Tavām likumīgām prasībām, pēc noteikto termiņu pārsniegšanas no pārdevēja puses.
Ja Tu tikpat konkrēti prasi no veikala saistību izpildi, cik "konkrēti" raksti sūdzību, nu tad mani nepārsteidz, ja veikalam nav skaidrs, ko vēlies, un pārdevējs dara kā saprot un vēlas.
PS
Ja jau internets ir, tad jau e-pasta adrese arī nav problēma. Ieteiktu komunikācijā ar veikalu izmantot e-pastu, lai rezultātā nesanāk, ka ir dažāda informācija par to, kurš kuram ko jautājis un ko solījis.
Paldies par pamācībām un spriedelējumiem. Ja es te "izplūstu" un tik konkrēti rakstītu sūdzības, sanāktu sacerējums uz pāris A4 lapām, kuru neviens tāpat nelasītu.