Elisanda - atteiksme pret klientu
Segodnja pozvonila v ucebnij centr Elisanda...Zadavala vpolne adekvatnie voprosi na temu dliteljnosti obrazovanija, stoimosti i t.d. i t.p. Devushka navernoe ocenj kuda-to speshila , poetomu ona mne skazala cto ja nicego neponimaju...uze prakticeski pereshla na licnosti...i pod konec brosila trubku, oborvav menja na pol slove... Nu i kak teperj v takoj ucebnij centr idti ucitsja, esli daze u administratora(lico ucebnogo zavedenija) net i kapli kuljturi povedenija.
Pecaljno:(
Комментарии (2)
es arī pat biju tur un runāju par visiem jautājumiem, īpašniece tāda kā lai pasaka- iedomības kalngals. balss tembrs jau vien tāds, ka vnk šķiet- tūlīt aiz augstprātības pārplīsīs kā burbulis. Kamēr neuzddod jautājumus nav tik neadekvāti, bet pasarg Dievs sākt uzdot jautājumus- momentā būsi nelaimīgs, ka piedzimis esi
Diemžēl ar mani notika tas pats.Tas ir pareizi pateikts-AUGSTPRĀTĪBA! Visas atbildes vajadzēja vilkt burtiski ar stangām,saprotu,ka pati administratore vai sekretāre,kas atbild uz telefona zvaniem ir vai nu nezinoša,vai augstprātīga,vai slēpj kautko...?Tagad noteikti neiešu tur mācīties un ieguldit savus līdzekļus un laiku!ļoti,ļoti žēl.