Elektrons-K - Slikts serviss

Parakstīju līgumu uz 2 gadiem, atnāca meistars pieslēgt internetu + TV. Meistars saka, ka mums nav rūteris un pašiem viņu ir jāiegādājas veikalā par aptuveni 50 eur + pieslēgšana 7 eur. Parakstot līgumu, neviens man nebija jautājis par rūteri ir viņš man vai nav. Zvanot uz abonēšanas daļu, pajautāju, kāpēc mani nepabrīdināja, ka vajag pašiem rūteri pirkt (jo parasti normālās firmas dod rūteri uz nomas maksu) uz ko saņemu atbildi, ka pati esmu vainīga, ka neteicu, ka viņš man nav... ok, domāju, varbūt līgumā ir minēts kaut kas par to, ka man pašai jānodrošina sev rūteris, bet neviena punkta par to nav minēts līgumā. Zvanīju atkal, saku, ka līgumā nav nekas minēts par to, un neviens neko man pirms tam neteica, uz ko atkal saņēmu atbildi, ka pati vainīga, ka neteicu, ka man nav rūteris. Patērētāju tiesības aizsardzībā teica, ka tā ir Elektrons-K vaina, jo noklusēja informāciju!

Plus rakstīts, ka pieslēgšana bezmaksas, taču meistars jau pierēķinājis kaut ko par kabeļa pagarināšanu, + lai kanālus iestatīt arī jāmaksā un par rūtera pieslēgšanu arī būs jāmaksā pēc tam...
Kas par attieksmi?

J

Комментарии (1)

Vēl būtu pasūdzējusies, ka viņi nebrīdināja, ka televizors arī pašai jāpērk! Patērētāju tiesība, bez smadzenēm.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы