Elektronika Serviss - Slikts serviss, komunikācijas nav
Veļasmašīnai salūza maisāmā lāpstiņa. Zvanot uz servisa tālruni, man palūdza aprakstīt detaļu un nosaukt ražotāju un modeli + ciparu un burtu kombinācijas no veļasmašīnas uzlīmes. Apsolīja, ka detaļu pasūtīs un, kad tā tiks saņemta, atbrauks un nomainīs. Pagāja 3 nedēļas. Tā kā ziņu nav, zvanu pati. Man atbild, ka "tieši šodien detaļa ir saņemta, meistars ar jums sazināsies, lai vienotos par laiku, kad atbraukt". Pēc 2 dienām zvanu atkal, jo zvanu no meistara neesmu sagaidījusi. Man atkal atbild, ka meistars ar mani sazināsies. Vēl pēc 2 dienu gaidīšanas atkal zvanu un saņemu to pašu atbildi, ka meistars man piezvanīs. Vēl pēc 2 dienām zvanu servisam un paužu savu neapmierinātību. Atvainošanos nesaņemu, bet vismaz meistara tiešo telefona numuru. Sazvanot meistaru, viņš nevar konkrēti atbildēt, kad viņam būs laiks pie manis atbraukt, varbūt rīt, viņš noskaidrošot un atzvanīšot. Atkal gaidu un ceru, ka rīt tomēr kāds atbrauks. Un ceru, ka esmu pa telefonu pareizi aprakstījusi nepieciešamo detaļu, jo vēl mēnesi gaidīt man nebūs pacietības.
Добавить комментарий