Elektronika Serviss - Slikts serviss garantijas remonts
Labdien!
2019. Gada 8. Aprīlī tikai nodota tvaika slota uz garantijas remontu. Kvītī tika norādīts vēlamais remonta termiņš 08.05.2019. , kurš atbilsts kvītī norādītiem remonta noteikumiem 7. Punktam, kurā teikts ka preces atrašanās servisā ir ne ilgāka par 30 dienām. Pēc 08.05.2019 zvanījām uz servisu, lai noskaidrotu kāds ir remonta statuss. Jāsaka, ka servisa pārstāve bija diezgan rupja, un skaidroja ka ir pasūtītas detaļas, un 30 dienas sāk skaitīt no brīža kad detaļas ir pasūtītas, bet parasti detaļas tiek piegādātas 2 nedēļu laikā (sistēmā uzradās ka detaļas pasūtītas 26.04. , tātad uz 26.05. Slotai būtu jābūt gatavai) . Mums jau ka klientiem likās jocīgi, ka viņi paši nemaz nav uzzvanījuši un informējuši ka detaļas jāgaida tik ilgi. Pēc termiņa beigām atkārtoti zvanījām uz servisu 29.05. , kur konsultante jau rupji uzteica, ka viņi vispār neko nezinot, un ka piegāde ir atkarīga tikai no piegādātāja. Uz doto brīdi sanāk ka remonts ilgst jau gandrīz 2 mēnešus, komunikācija ar servisu maigi izsakoties nav atbilstoša oficiālām servisam, un mēs tomēr gribētu saprast cik ilgi jāgaida tā slota, jo katra zvana laikā tiek sniegta dažāda informācija.
Добавить комментарий