Ekspress Ādaži - Nepiedienīga attieksme
Šoferis bijis ļoti neapmierināts un uzvedās nepiedienīgi, jo nepieminēju, ka man ir vidusskolnieka e - talons un, ka man pienāktos - 50% atlaide, taču, lai šoferim pierādītu, ka man pienākas atlaide uz aparāta vajadzētu rādīties, vidusskolnieks - 50% no Cenas’’. Uz karšu termināla tas neparādijās un šoferis man vairākkārt prasījā kāpec es viņam neteicu, ka man ir - 50% atlaide, zinot, ka viņš man nenoticētu, jo man pašai nav čeks, lai to pierādītu. Es viņam atbildēju, ka, labi, nākamreiz es pateikšu’’. Pēc tam šoferis turpināja teikt, ka es kavēju viņa laiku un, ka ja es būtu pateikusi jau pirms tam, vismaz divi cilvēki būtu varējuši iekāpt autobusā. Beigās šoferis izteica vairākas reizes savādu komentāru, būsi godīga, ja? ’’, kas man škita, ka viņš sakot to, savā ziņā ņirgājas par mani, jo komentāru izteica ar smīnu. Bieži braucu ar ādažu sabiedrisko autobusu un šoferiem nekad nav bijušas problēmas ar to, ka vidusskolnieka e - talons aizņemot ilgāku laiku. Un es turpmāk nezinu kā man turpināt darīt, ja man nav pierādījumu kā pierādīt, ka man pienākas - 50% atlaida, jo atkārtoju vēlreiz: uz karšu termināla nekas neparādas. Jā, iespējams vajadzēja pateikt, taču ar citiem šoferiem nekad nav bijusi problema, jo uz ekrāna uzrādas, ka ir - 50% atlaide, norēķinos un varu iet apsēsties. Es ceru, ka man vairs nevajadzēs saskarties ar tādu attieksmi.
Комментарии (3)
Skolnieka apliecība ir? Jo, ja ir būtu kā pierādījums.
Ne jau šoferis izlemj ko parādīt uz ekrāna. Salīdzinājums, ka šim šoferim nerāda, citiem rāda, ir smieklīgs.
Izklausās kaut kā dīvaini,ir skolnieka apliecība,ko uzrādīt šoferim,ja nav,tad nevajag ko sacerēt un rakstīt portālā sūdzības.