Salons "Venezia" - salons neatbilst nekādiem standartiem
DĀRGĀS DĀMAS LŪDZU ATTOPIETIES UN PIRMS PĒRKAT KUPONU KO PIEDĀVĀ SALONS "VENEZIA" PALASIET KO LASA INTERNETĀ PIE ATSAUKSMĒM! - es neieklausījos un tagad to ļooooti nožēloju ! ! !
Esmu apmeklējusi šo "salonu":
1. Neprofesionāli frizieri - neatbilst nekādām kategorijas normām (strādā nepārliecināti un lēni, skatās uz maniem matiem ar ieplestām acim ak .. ko nu tagad lai dara).
2. Nesaprot vispār LV valodu,
3. Matus mazgā ar aukstu ūdeni - likās ka lej ar kannu!!!
4. Pirms keratīna likšanas paziņo, ka viss, kas minēts kuponā nemaz netbilst īstenībai - matus nebaro tikai iztaisno un friziere nesaprot kapēc īpašnieks tos kuponus ievieto.
5. Administratore nav informēta par to kas ir keratīns un pēc jautājuma cik dienas pēc tā ielikšanas nedrīkst mazgāt matus - paziņo tos var mazgāt uzreiz!!!
Комментарии (12)
У меня тоже был опыт с этой парикмахерской, до салона не дотягивает. Зимой волосы мыли из чайника. То холодной водой, то кипятком.Как вспомню..бррр.Второй раз никогда бы не пошла больше. А покраска смылась уже спустя дней 10.Да и сама покраска была неравномерной. Игра не стоит свеч. Представляют услугу по купонам как качественную, что на самом деле не соответствует действительности. Тоже не читала отзывы о них, прежде чем совершить покупку купона.
Nu re, arī es esmu biju neapdomīga un pirms mēneša iegādājos kuponu šajā salonā. Kupona cena bija Ls 27, kurā ietilpa matu taisnošana ar keratīnu + griezuma korekcija. Viss sākās ar to, ka aizgāju norunātajā laikā uz salonu, bet man bija jāgaida vairāk kā 30 min., jo darbiniecēm bija kaut kas nojucis ar klientu pierakstiem. Kad jau likās, ka man beidzot liks sēsties friziera krēslā, visas darbinieces paņēma naudas makus, telefonus un aizgāja uz veikalu vai kur citur, atstājot mani salonā vienu pašu. Visu laiku jutos tā, it kā manu klātbūtni neviens nemanītu. Kad viņas atgriezās atpakaļ, mani pasauca uz matu mazgāšanu. Friziere bija jau samērcējusi man matus, kad pārējās darbinieces viņu izsauca ārā no salona, lai kaut ko parādītu. Kamēr viņas klačojās, es, protams, pacietīgi sēdēju un gaidīju vairākas minūtes (ar galvu izlietnē). Pēc tam, protams, atvainojās. Iepriekš minētā laika vietā nosēdēju tur gandrīz 5 stundas. Es, protams, saprotu, ka ikvienam gribētos ātrāk pabeigt darba dienu, tomēr tas nenozīmē, ka tādēļ drīkst nekvalitatīvi veikt savus darba pienākumus, par ko tiek saņemts atalgojums. Kad ieminējos par to, ka kuponā ir iekļauta arī griezuma korekcija, friziere izlikās manāmi neapmierināta. Kāda bija šī griezuma korekcija? Nekam nederīga! Matus parasti aplīdzina tad, kad tie vēl nav izžāvēti, lai griezums izdotos precīzāks. Mani mati jau bija izžāvēti uz iztaisnoti. Proti, friziere tos nedaudz aplīdzināja. Cik gan kvalitatīvs var būt griezums, ja mati ir sausi un spurojas uz visām pusēm? Kad man piedāvāja aplīdzināt arī čolku, es piekritu. Laikam jau tas bija lieki, jo redzēju noplīvojam uz grīdas tikai 3 matus. Rezultātā čolka bija neapgriezta, bet pārējie mati nogriezti šķībi. Pēc šī salona apmeklējuma man nācās doties pie citas frizieres, lai savestu kārtībā matu griezumu. Lieki piebilst, ka solītā efekta vietā, kādam jābūt iztaisnojot matus ar keratīnu, mani mati joprojām ir pūkaini un nav ne mazākās pazīmes, ka tie būtu iztaisnoti. Ļoti nekvalitatīva pakalpojumu sniegšana.
Kā saka, skopais maksā divas reizes. Tā arī notika ar mani. Tādēļ, mīļās dāmas, nežēlojiet naudu un aizejiet pie profesionāļa, ja nevēlaties nepatīkamus pārsteigumus :)
Neiesaku nevienam salonu "Venezia". Arī nopirku kuponu uz matu taisnošu ar CHI zīdu. Atnākot uz salonu, man tika paziņots, ka man nāksies piemaksāt uz vietas vismaz 30 LS un vēl CHI maniem veselīgajiem nemaz nederot, jo aplaužot matus pie saknēm, lai gan reklāma solīja ārstniecisku efektu. Uz šo man paziņoja, ka reklāmā var uzrakstīt dajebko, lai gan tā biju viņu pašu reklāma. Teica, ka jātaisno ar keratīnu un jānāk citu dienu, kad būs to iepirkuši. Izskatījās, ka meistare nemaz negribēja mani tajā dienā apkalpot. Attieksme bija vienk. briesmīga. Aizgāju prom un nodomāju turp vairs neatgriezties.
Pilnīgi piekrītu - ļoti nekvalitatīvi pakalpojumi, nožēloju, ka aizgāju. Biju nopirkusi kuponu bioilgviļņu likšanai,
izskatījās, ka friziere to vispār dara pirmo reizi, vairāk skatījās riņķī, skrēja pīpēt, risināja manikīres problēmas ar aparātu, kas nežāvēja gēla nagus, matus griežot (iesācēja !!!), runāja pa mobīlo telefonu, piespiedusi pie auss u.t.t. izskatījās, ka "meistarei" viss cits bija svarīgāks par klienta normālu apkalpošanu. Rezultātā mani mati no solītajiem bioilgviļņiem kļuva sausi, nepakļāvās ne krāsošanai, ne veidošanai. Mūžam vairs uz šo salonu neiešu un arī citiem neiesaku !(P.S. pirms tam biju likusi bioilgviļņus citā salonā, arī ar kuponu, strādāja jauna meitene - cepuri nost!- ļoti rūpīgi, cītīgi, ar ļoti labu rezultātu !)
Ļoti līdzīga pieredze.
Es biju uz manikīru ar gelish, 2 nagiem man gelish atzīmējās pēc 2 dienām, nerunājot vēl pa to ka man veicot klasisko manikīru iegrieza ar sķērītēm. Protams ierados paredzētajā laikā bet meitene iepriekšējo klienti vēl apkalpoja tāpēc nācās gaidīt 30 min. Kad gāju prom adiministratore kas bija arī frziere bija aizgājuši uz veikalu tāpēc netīk pēc savas jakas, nācās gaidīt 10 min.turpat pie durvīm...kas mani pārsteidz - kamēr gaidijuw man iedeva jaunāko Oficel numuru kur pie raksta pa matu kopsanu, keratinu stāv šī salona kontakti, bet skatoties pēc sūdzībām tur neviens nemāk to likt.
Sveiki!
Ari es iekritu uz so salonu, jo pirms kupona iegades nepalasiju sos `burvigos`komentarus :)
Tatad ta..Biju salona pec Zsvetkiem uz ombre matu krasosanu.
Friezierites sejas grimases neizmainijas visu apkalposanas laiku..liekas cilveks vel nav iemacijies pasmaidit..
Paldies Dievam krasas rezultats tiesam bija labs, bet...kad sakas griesana (velejos aplidzinat galinus un poniju)man ka klientei netika pajautats vai velos saglabat savu ponija ieapalo fromu, bet tika vienkarsi nogriezts pa taisno!!Biju vnk soka, jo viena puse bija nogriezta, kas nozime gribi vai negribi naksies griezt ari otru...Kad vina bija nogriezusi pirmo pusi es sasutusi iesaucos ko Jus darat, es velejos saglabat sadu formu(ponija malas garakas ) uz to vina vienkarsi noplatija rokas un turpinaja darbu..neizradija NEMAZAKO nozelu un protams neatvainojas...Man acis bij lielas, nbet sapratu, ka jaturpina sedet vien, lai vismaz izlidzina griezumu...Ar to vel diemzel nebeidzas...filejot parejos matus gar sejas malu man tika ieskrapets ar skerem!!Friziere atkal pilnigi neka nereageja un turpinaja darbu...Paldies Dievam reta nebija, bet pats fakts, ka it ka profesionalis neprot apieties ar intrumentiem man liekas nepienemami!!Pecak es vinai ari pateicu, ka Jus man pat neatvainojaties un, ka, ja neprotiet sadi filet matus, tad labak to nedariet, jo tas tacu ir bistami klientam!!!
Mani tiesam notureja `grozos` tikai tas, ka krasa bija izdevusies..par ko tiesam Pateicos Dievam pec sadas pieredzes...
Pirms iesanas prom es velejos aiziet uz WC ..pec atvieglosanas biju atkal `patikami` parsteigta, ka tualete nav nedz toaletes papira, nedz papira salvetes, nedz jebkads cits dvielis roku slaucisanai!!!Man jau ieksa viss `varijas` piegaju pie administratores un iepazistinaju ar situaciju, bet man pat netika piedavats dvielitis, lai es varetu noslaucit rokas..variet iedomaties-visu klatbutne es tas vienkarsi notrinu gar biksem!!!Administratore bija pilnigi vienaldziga un tapat ka friezierei nav ne mazakas nojausmas, ko nozime cilveciba nemaz nerunajot, ka sim damam nav apjegas, kas ir KLIENTU SERVISs!!!
Godigi pateikt, es nespeju noticet, ka sadi `kantori` vel darbojas...un nesaprotu, ka ipasnieks var noalgot tik nekopetentus darbiniekus..tas tacu iedraga visu biznesu!!!
Joprojam soka par piedzivoto... :(
Par salonu - biju krāsot BIO ar kuponiem - patika, bija labi. Tad izdomāju iztaisnot ar Davines - bez kuponiem!! Iepriekš to biju darījusi un bija lielisks rezultāts. Kad atnācu uz pierakstu (velreiz uzsveru - bez kupona!!) - izrādās, ka Davines taisnotāja nebija. OK - sarunājām citu laiku. Atnācu otreiz - iztaisnoja - bet NEIZTAISNOJA. Tagad domāju, ka varbūt tā nebija Davines, jo tas ir dārgais taisnotājs. Ok - piekrita, ka nav iztaisnoti. Sarunājam pēc mēneša vēlreiz taisnot - bez maksas. Nu koroč stāsts turpinās, bet katru reizi paliek bēdīgāks - no tās pēdējās reizes es iznācu ar "iztaisnotiem" matiem - pēc nepareizas tehnoloģijas, no kuras man sāka krist ārā mati...
A frizierīte bija jauka un sirsnīga, tikai es nezinu tagad, vai tā vispār bija frizierīte - varbūt oficiante.. Tagad dzeru daudz ūdens, lai dabūtu no organisama to ķīmiju ārā un biju pie citas frizieres, kas apgrieza matus, lai tie būtu vieglāki un es nepaliktu pavisam bez matiem.. Protams, gandrīz katru dienu lieku maskas, lai mati izskatītos pēc matiem daudz maz..
Bila 4erez kupon na pokraske OMBRE. Boze takogo uzasa ja ne videla nikogda, ja lu46e bi doma sdelala sama, 4em to 4to mne sdelali. Belije prjadki . Ombre na4inajetsja 4utj li ne ot kornej. A krasila super master i hozjajka salona, kotoraja skazala 4to ona uzhe 20 let rabotaet parikhmaherom, ILONA.
Ne sovetuju tuda idti i pokupatj kakoj libo kupon, bila po zapisi, no svoju zapisj prozdala celij 4as. I sliwala kak devuwka zalovalasj na to, 4to oni neumejut zapisivatj po zapisi, ona bila na geliw zapisana i ej skazali pol4asika poguljatj.
Šodien salonā uztaisīju manikīru ar Gelish laku. Rezultāts ir ŠAUSMĪGS!!! Man iegrieza trijos pirkstos, nagu laku izvēle bija ļoti niecīga, to uzklāja ļoti nekārtīgi. Katrs nags šobrīd izskatās citādāk. Manikīre strādāja ļoti neprofesionāli, daudzas nagu un roku procedūras tika izlaistas. Tiešām neiesaku tur doties.
Šodien salonā uztaisīju manikīru ar Gelish laku. Rezultāts ir ŠAUSMĪGS!!! Man iegrieza trijos pirkstos, nagu laku izvēle bija ļoti niecīga, to uzklāja ļoti nekārtīgi. Katrs nags šobrīd izskatās citādāk. Manikīre strādāja ļoti neprofesionāli, daudzas nagu un roku procedūras tika izlaistas. Tiešām neiesaku tur doties.
Neiesaku nevienam Venezia salonu Dzelzavas ielā, it sevišķi par kuponiem!Puse no tā, kam bija jābūt-nebija, balināju Kalifornijas šķipsnas, pēc tam uzreiz piekrāsoja(reklāmā teikts, neizmanto folliju, un kā vēl izmanto), tad izmazgāja ātri, izžāvēja, iztaisnoja, tad ar vienas rokas griezienu nogrieza priekšējos matus, labi, ka paspēju pateikt, ka gribu slīpi, vairs neko negrieza, pateica, ka ir labi, arī nefilēja, seju no matiem nenotīrīja...es tādā šoka stāvoklī sēdēju, jutos kā pamuļķe no laukiem.Tas viss par 18.50, sak, ko tad var gribēt, vai ne?Ā, kad zvanīju lai uzzinātu par tuvāko laiku, administratore Una pateica, lai nesot skaidrā naudā, nevis kuponu.