Eklektika - Neprofesionalitātes kalngals.
Sveiki,Vēlējos padalīties ar pieredzi sakarā ar salonu EKLEKTIK. Nopirku kuponu matu griezumam un maskai. Mani pieņēma ļoti jauna, drūma paskata friziere ar sarkanīgiem matiem (priekšā, protams, nestādījās), kas ne tikai praktiski ar mani nerunāja, bet arī nesaprata ko es viņai saku latviski. Prasīju, lai apgriež pakāpeniski matus (to viņa saprata) - domāju, ka vidusmēra frizierim nekas nepaveicams nav. Matus viņa man izmazgāja, paldies dievam ielika arī solīto masku. Tālāk gan sākās ārprāts - slapjus matus viņa man plēsa ar smalko ķemmīti, ka ārprāts un žāvēja kādas 20 minūtes visu laiku plēšot matus. Viņa sāka griezt tikai, kad mati bija sausi un gāja uz visām pusēm. Pienāca klāt viņai administratore un prasa vai viņa varēs pieņemt tūlīt vienu vīrieti, kam viņi it kā esot apsolījuši. Viņa saminstinājās, bet piekrita. Tad jau sāku šaubīties kas nu tagad notiks. Liks man gaidīt? Bet nē - matus man nogrieza uz ātro kā bērns ar dārza šķērēm - priekšpusē slīpi (ne visai taisni, jo priekšā redzams robs) un tad vienkārši no galvas augšpuses paņēma matus un nogrieza īsāk. To varētu aprakstīt kā tādu trepīti, kur augšpusē ir šķipsna īsāku matu apakšā gari. aizmugurē vispār nogriezti gali taisni, kur nav ne miņas no pakāpeniskuma. Es nekad nebiju redzējusi, ka kāda friziere tā grieztu mautus. Pievienoju zīmējumu (centos, cik varēju), lai saprotamāk par ko es runāju :) Viņa, starp citu, nekaunējās arī beigās piebilst: "Nu vismaz redzēs, ka griezts!" JĀ, TO TIEŠĀM REDZ. Paldies, tagad iešu pie citas frizieres, lai to ārprātu kaut kā labo! Labi, ka man ir pietiekami gari mati.Cik sapratu, šis ir viens un tas pats kantoris, kas VENEZIA par kuru šeit diezgan daudz sūdzību, tā kā laikam nav ko brīnīties. /Neapmierinātā kliente/
Комментарии (26)
Aizmirsu pievienot solīto attēlojumu :)
Nevajag pirkt kuponus un cerēt, ka būs kaut kas labs, atrodiet savu frizieri, tad nebūs problēmas. Šeit visi tikai ar kuponiem raksta sudzības par skaistumkopšanu. Jūs gribat pa 13 latiem nokrāsot +nogriezt+masku ielikt+ieveidot, kad krāsošana maksa apmēram 15 lati, griezšana apmēram 7-9 lati, maskas cena atkarīga no ražotāja, maksā dažādi, veidošana maksa no 7 Ls, 25-50% no tiem 13 latiem paņem kuponu izvietotāji, salonam paliek no 9, 75 Ls līdz 6, 50, ka minimums pusi no tā paņem salona saimniece, atskaitos krāsas cenu, kas paliek frizierīm? Par trīs stundām meistars sņem 2 latus. Jūs strādātu par šo naudu? Neviens nečakarēsies ar Jūms par tādu naudu. Es domāju, ka tomēr labāk aiziet uz salonu pa pilnu cenu, saņemt kvalitativu matu griezumu un palikt bez negatīvām emocijām.
elenstar, tad nevajag tirgot kuponus. Nez vai tu tikpat gudri spriedelētu, ja tevi ārsts neārstētu, vai policists nesargātu, vai skolotājs tavu sīko nemācītu, aizbildinoties ar "vai tu par tādu samaksu strādātu?"
Neviens šim uzņēmumam ar varu nespieda kuponus pārdot, turklāt, kuponu pārdošana pamatā ir paredzēta uzņēmuma popularizēšanai nevis pelņas gūšanai.
smīkņa-neviens ar varu nespiež tos kuponus pirkt, un te nav nekāda sakara ar ārstu vai policistu darbu. Gribi pa lēto, tad rēkinies, ka tas būs frizieris-iesācējs, kurš gatavs strādāt pa, , limonādi". Diemžēl tā ir laimes spēle, var gadīties ļoti talantīgs kuponu darbonis :)
Sveiki! Es pēdējos gados bieži pērku kuponus un izmēģinu laimi dažādos salonos. Un pieredze ir atšķirīga, taču tik nepatīkami kā Eklektikā nevienā nebiju jutusies. (Citos salonos biju apmierināta ar rezultātu, nemaz nerunājot par attieksmi.) Diemžēl tur strādā frizieri, kas nemaz nesaprot latviski. Tas ir viens. Otrs: viņi cenšas izspiest maksimumu, t.i., īsā laikā pieņemt pēc iespējas vairāk klientu - konveijers. Un beigās pārsteigums - pilnīgi kas cits, ne tas, ko gaidīji! Turklāt man gribēja vēl noslaukt Ls 5. Lai gan kuponā bija punkts: ja matu garums pāri lāpstiņām vai ja ir ļoti biezi mati, jāpiemaksā Ls 5. Man ir ļoti smalki mati (pie tam pēc bērniņa piedzimšanas daudz izkrita) un knapi sniedzās līdz pleciem. Es nemaksāju.
В данном салоне была дважды.
1) Ходила на шоколадный массаж. Мастер была просто чудо. Эти 1.5 часа были как в раю. Осталась очень довольна. На столько помню имя мастера - Валентина.
2) Ходила на гельшь маникюр. На тот момент определялась с мастером для свадебного маникюра. Слава богу было еще 4 недели до свадьбы, т.к. мои ногти все были спилены под ноль, причем еще криво! Я думала разнесу этот салон ко всем чертям. Когда я начала жаловаться администратору и показывать свои ногти после этого кошмарного Фманикюра, в свое оправдание администратор сказала "ЭТО БЫЛ НАШ ЛУЧШИЙ МАСТЕР". В тот момент я поняла, что больше обсуждать это бессмысленно. К моему счастью, я нашла опытного мастера, на тот момент (лето 2013) она работала в салоне Dolce Vita, сам салон так себе но мастер (её зовут или Лаума или Лаура) просто супер.
***Про покупку купонов согласна, лучше не стоит их покупать если хочешь остаться довольным сервисом.
Biju šajā Ekletik, dzelzavas iela 49 arī pa kuponiem, un apsolījos savu mūžu vairs ar tādu veida pakalpojumiem neielaisties!
Atnācu uz savu procedūru Obre, (pierakstījos jau mēneša sākumā), kad man ar lielām acīm skatijās un teica, ka man nav pateikuši, ka šodien Obre nebūs, jo redz neesot meistars(pēc 5h, man bija paredzēts svarīgs saviesīgs pasākums), biju šokā. Man pateica uzgaidīt! Tad uzaicināja apsēsties, viena vienīgā friziere, kas tur bija. Palika jocīgi, jo sapratu, ka tā nav friziere, kurai vajadzēja taisīt Obre, uz jautājumu, vai Jūs saprotat tehniku, viņa atbildēja-Nē, nekad neesmu to mēģinājusi, nav bijis laiks kursiem. Ja nebūtu šīs pasākums, tad noteikti, atliktu, bet man vajadzēja tikt pie friziera, tāpēc nolēmu palikt un izprast situāciju. Beigās frizierei paskaidroju, kas ir Obre un visu tehniku(nevarēja pat īsti pateikt kāda ir šokolādes krāsa), bija visu jādomā pašai, it kā viņa no meža izlīdusi un neko nesaprot, biju sašutusi, mēs vnk atjaunojām manus iepriekš krāsotus matus un par Obre esmu pagaidām aizmirsusi. Ejiet sievietes ar līkumu šai iestādei, Jo no profesionalitātes tur nav ne smakas!!!
Labvakar, arī es vēlētos padalīties savā negatīvajā pieredzē. Puisis uzdāvināja uz sieviešu dienu kuponu par divu stundu ilgu masāžu salonā "Eklektik", zvanīju 4.martā, lai pierakstītos uz 8.martu, pirmais zvana mēģinājums nevieksmīgs, jo neviens neatbil, zvanīju otreiz, tad jautāju administratorei, ka man tika uzdāvināts kupons taizemes masāžai divu stundu garumā un vai būtu iespējams pierakstīties uz 8.martu uz ko administratore man piedāvāja pulksten 10 no rīta, piekritu. Tad nau 8.martā devos uz salonu, nokavēju transportu, tāpēc nācās saukt taksi par kuru samaksāju 8eur, tā gan bija mana problēma, bet tik un tā pastiprināja emocijas. Devos uz salonu un teicu administratorei, ka man ir pieraksts uz taizemes masāžu uz ko viņ pārsteigta atbildēja, ka sestdienās (8.marts bija sestdiena) taizemes masāžu netaisot, ka to taisot tikai svētdienās, es viņai saku, ka mani pierakstīja un neviena vārda neteic, ka šo pakalpojumu iespējams saņemt tikai svētdienās. Turklāt administraore, kura mani pierakstīja un tā, kuru satiku salonā bija viena un tā pati, jo balsi labi atpazinu, tad kā tā var muļķot cilvēkus. Es braucu no otra Rīgas gala, lai izmantotu dāvanu, kā vietā izrādās, ka administratores vainas pēc esmu pierakstīta uz svētdienu, kad vienkārši nevaru tikt. Dāvināto kuponu neizmantoju, tikai ieguvu sliktu garastāvokli. Turklāt vēlreiz bija līdzīgi, kad biju norunājusi konsultāciju saistībā ar permamento grimmu, kuru man vairākkārtīgi atcēla un līdz es pateicu, ka konsultācija nebūs nepieciešama.
Neēsmu kuponu piekritēja, bet uzdavināja kuponu uz Eklektik salonu. Aizgāju intereses pēc, kardināli mainīties neplanoju, bet...pavisam jauna friziere paskatijas uz mani, pat neprasot ko es gribu teica "Es negribu lai Jums paliek tāda krāsa, es gribu Jums nokrasot kaut ko pavisam citu". Ko vispar nozīme ES NEGRIBU??? :)))) Es mierīgi atbildēju ka es netaisos mainīt matu krāsu, un lai tikai nokraso matu saknes. Nokrāsoja, bet tonī netrāpija, nekas, viss ok, saprotu ka ar gaišo krāso ir grūti, bet nu ne tā, lai saknes būtu tumšākas nekā līdz krāsošanai :D Labi ka krāsa izmazgajās pēc 2 mazgāšanas reizēm, un veiksmīgi nokrāsoju pati :)
это ужас что там творится!
администратор зло настроенная женщина которая на всех орет и недовольна тем что цена купона низкая и они не получают прибыли. и это так рассказывала будто я устанавливала цены и разрабатывала купоны. потом, сказали подождать, села, оказалось что жда то 45 минут! в итоге опоздала к врачу. а администратор все время говорила скоро скоро. плюс, там ужасная лампа которая начинает работать только когда по ней ударишь! она постоянно гаснет! не салон а балаган!
Dārgās meitenes...es tikko no salona un uz turieni gāju bez kupona :) gāju uz keratīna taisnošanu...braucu tālu gabalu un man ir mazs bērns...saprotiet tā vienkārši tikt no mājas nevari un te es visu sarunāju un devos ceļā. Ieejot salonā friziere Ilona mani pasauca uz kabinetu un sāka stāstīt ka viņai neesot tāda keratīna kas būtu labs maniem matiem!!! Es biju tādā šokā ka man trūka vārdu. Viņa vienkārši negribēja strādāt ar mani...slinkums viņai biia!!! Teica atbrauciet citu dienu...
tas salons ir vienkārši cūku kūts...tur arī bez kuponiem negrib strādāt!!!
Neiesaku!!!
Пришла на стрижку, Илона мне сказала, что стричь бессмысленно, нужно сперва сделать кератиновое выпрямление, да и стрижка, которую я выбрала мне не подойдёт. Ну ладно, записалась на выпрямление, мне пообещали "обалденную стрижку", предупредили, что всё займёт часа 3, хорошо.. Прихожу в назначенный день, сперва я ждала, пока она закончит с клиентом, потом, когда она нанесла мне кератин, пришла женщина на покраску. "Ну ок, " - думаю, "сейчас ей краску нанесут, мне всё равно сидеть". Когда мне нанесли кератин во второй раз, пришла ещё одна девушка, а меня с мокрой головой пересадили вообще в кресло у лестницы, где дует снизу. И пока я там сидела, Илона успела покрасить эту девушку, смыть краску у первой женщины, подстричь её, смыть краску у второй девушки, подстричь её тоже, как будто меня вообще не существовало в данном времени и пространстве. В итоге я просидела с мокрой, холодной головой 3 часа, потом я неделю из-за этого болела. Ещё час она делала мне "обалденную стрижку", и теперь я даже не представляю, как это замаскировать, потому что ТАК я выглядела 15 лет назад, когда была в 4-ом классе. Илона решила, что я девчонка и должна выглядеть гламурно, а как я себя ощущаю, её совершенно не интересовало.
Единственный плюс в этом салоне - администратор, которая пытается разрулить все косяки Илоны. Больше туда за услугами парикмахера я не обращусь.
Sveiki!
Ja es iepriekš būtu izlasīju šos komentārus, nekad mūžā nebūtu gājusi uz šo salonu.
Man bija paredzēti bioilgviļņi un matu griezums. No ieliktajiem ilgviļņiem protams nav ne smakas. Arī man vispirms ižžāvēja matus ar fēnu un tad sāka griezt, tā pa ātro, matu griešana bija labi ja kādas 5 minūtes, tagad esmu izrobota, pati matus ar grūtībām varu ievedot, lai kaut cik pienācīgi izskatītos. Priekšpusē mati ar lieliem robiem, vienkārši izcūkoti.
Es tiku pie frizieres, krievu tautības ar tumšiem pagariem matiem, neiesaku iet pie viņas, tā ir vienkārši pavirša attieksme pret klientu, bet runāja ļoti gudri.
Nepērciet kuponus, tā ir vienkārši ņirgāšanās. Un vēl kad zvana uz salonu, tad prasa vai iegādāts kupons, ja nav vēl nopirkts, tad ņem to pašu naudu kā par kupona cenu.
Tagad kad kaut cik ataugs mati, tad jāmeklē frizieris, kas aplīdzinās izrobotos matus.
Es gan nevaru teikt neko sliktu.. Tieši vakar biju šajā salonā. Attieksme pret klientu izcila, meitenes salonā laipnas un izpalīdzīgas.
Man bija krāsošana un griešana. Viss izdarīts perfekti. Esmu tiešām ļoti apmierināta.
Liels paldies frizierei!
Sveikas meitenes...
Nopirku kuponu uz šo salonu. Domaju ieguut burvigu jaunu izksatu. Iegāju salonā lika man pagaidiit. mani panema viena sieviete ar blondiem matiem, cik nopratu tur neviena isti nemak runat latviski. kupons man bija-Krāsošana vienā tonī vai šķipsnu krāsošana (viens tonis) vai ombrē. apsedos un teicu ka gribu ko jaunu, varetu to ombre tehniku jauno.. pirmais ko man teica ka ombre netaisa, es domaju ja butu atnakusi taisni uz ombre tad prieks kam tas kupons ja tadu pakalpojumu nesniedz. tad teicu lai izbalina skipsnas.uzlika man netiiru prieksautu, balinataju lika man stundu matos, tad peksni aizgaja neko nesakot prom un pameta mani uz kadam 40 min... izsledza vel salonaa gaismu jo taja bridii biju vieniigaa. atceroties pa mani iznjema folliju no matiem, gajam mazgat.. ne man dvieli uz kakla uzlika, ne pajautaja vai udens nav pa aukstu vaij pa karstu.. un kaa vinja taisnoja man mtus...aaa... kaut man kupona bija rakstiits vel griesana, to vinjai neliku dariit... zavejot man matus raava, taisnot nemak.. tad ka teicu lai uzpin man francu bizi no čolkas, vinja teica ka tas esot sarezgiti, kaut es majas sev taadu pinu katru dienu, un bez friziera papira.. visa procedura aiznjema vairaak kaa 3 stundas.. neiesu vairaak, neiesaku
Sveikas meitenes...
Nopirku kuponu uz šo salonu. Domaju ieguut burvigu jaunu izksatu. Iegāju salonā lika man pagaidiit. mani panema viena sieviete ar blondiem matiem, cik nopratu tur neviena isti nemak runat latviski. kupons man bija-Krāsošana vienā tonī vai šķipsnu krāsošana (viens tonis) vai ombrē. apsedos un teicu ka gribu ko jaunu, varetu to ombre tehniku jauno.. pirmais ko man teica ka ombre netaisa, es domaju ja butu atnakusi taisni uz ombre tad prieks kam tas kupons ja tadu pakalpojumu nesniedz. tad teicu lai izbalina skipsnas.uzlika man netiiru prieksautu, balinataju lika man stundu matos, tad peksni aizgaja neko nesakot prom un pameta mani uz kadam 40 min... izsledza vel salonaa gaismu jo taja bridii biju vieniigaa. atceroties pa mani iznjema folliju no matiem, gajam mazgat.. ne man dvieli uz kakla uzlika, ne pajautaja vai udens nav pa aukstu vaij pa karstu.. un kaa vinja taisnoja man mtus...aaa... kaut man kupona bija rakstiits vel griesana, to vinjai neliku dariit... zavejot man matus raava, taisnot nemak.. tad ka teicu lai uzpin man francu bizi no čolkas, vinja teica ka tas esot sarezgiti, kaut es majas sev taadu pinu katru dienu, un bez friziera papira.. visa procedura aiznjema vairaak kaa 3 stundas.. neiesu vairaak, neiesaku
Neskatoties uz internetā sarakstītajām sūdzībām arī es izvēlējos tomēr aiziet uz šo salonu, jo man bija uzdāvināts kupons. Attieksmes ziņā viss bija pat ļoti labi - maskas iedarbības laikā piedāvāja kafiju/tēju, izstāstīja smalki par procedūru, atnesa žurnālus, ko palasīt. Vienīgais, kas mani pārsteidza bija matu susināšana ar dvieli (tie tika pārāk stingri berzēti), ķemmēšana (šķita, ka mati tiek plēsti un rīvēta galvas āda), un griešana bija uz sausiem matiem, kas ilga apmēram minūti. vēl nekad nebiju ko tādu piedzīvojusi, jo parasti jau frizieres tomēr griež pa kārtām un skatās vai ir līdzeni nogriezts, nevis vienā līnijā nogriež ātrumā. Pēc procedūras mati šķiet sausi, bet ceru, ka ar nākamajām mazgāšanas reizēm tie atjaunosies tādi kā bija. Mans secinājums - apkalpošana laipna, bet rezultātā nekvalitatīvs pakalpojums.
Gatavojos pirkt kuponu uz vaksāciju. it kā neko tur sačakarēt nevar, bet varbūt kādai ir pieredze, kurā padalīties???
Iegādājos Jūsu portālā kuponu uz keratīna matu taisnošanu Lasio, salonā Eklektika, Dzelzavas ielā 49. Norunātajā laikā ierados pie friziera. Attieksme ļoti nelaipna gan no administratores, gan frizieres puses. Runāja ar mani tikai krievu valodā. Sākot darbu, friziere pavirši izmazgāja matus man, pēc tam aizgāja kaut kādā blakus telpā pēc nezināmas izcelsmes šķidruma, jo sāka man smērēt matos, paralēli nošļakstot vai pusi frizētavas, arī sevi un mani. Tà kā veicu šo procedūru ne pirmo reizi, tad šķidrums pavisam noteikti nebija kupona informācijā norādītais keratīns, neesmu pārliecināta, vai tas vispār bija domāts matu apstrādei. Nākamais, ka tas tika burtiski ieliets galvā pusotras minūtes laikā, lai gan tas jāuzklāj uzmanīgi, neaizskarot galvas ādu. Tas ļoti koda acīs, ka tās asaroja. Pusstundas izturēšanas vietā tas tika turēts stundu, jo friziere paralēli krāsoja citai klientei šķipsnas.
Beigu beigās un Paldies Dievam mati man ir palikuši uz galvas, taču jūtami pabojāti no šādas darbošanās.