Elche - Slits servis, klienta neuzklausīšana, problēmas nerisināšana
Iesniedzu apavus pa garantiju remontā, jo tie saplīsa pēc divām apavu lietošanas reizēm, kas atbilda laikapstākļiem, un apavu lietošanas instrukcijai. Apavus atdeva atpakaļ nesalabotus, jo meistars neesor pamanijis bojajumus, tie tika atkartoti sutiti salaboti. Pec salabošanas atkal tie saplīsa pēc vienas reizes lietošanas. Kad ierados veikala ar apaviem tos sūtīja atkartoti, pec paris dienam sanemu zvanu, apavus atteicās labot, jo pateica kad tie nav nēsati pareizi, un nepareizi vilkti kājās. Kas kategoriski nenotika. Atrunajas ar to kad apavi ir bijusi jau divas reizes sutiti pa garantiju. Manas velmes pec tie tika sutiti tikai vienreiz, jo otreiz nacas sutit jo kurpnieks nebija pirmaja reize salabojis. Direktore uz zvanu manu atbildeja kad neko nezinot, ta kurpnieks pateicis kad vilkti apavi nepareizi nost un nav izmantota kurpju lapstina, bet apavi tika lietoti pareizi, un plisuma vieta vispar neatbilda nepareizai lietosanai, jo limekas zole nost. Vai tas ir godigi pret pateretaju?
Комментарии (1)
Mjaa.. Kā var vispār nepareizi apavus novilkt?!