Eiropas apavi t/c Origo - Slikts serviss, krāpšana
Labdien!Saskaros ar ļoti nepatīkamu situāciju veikalā "Eiropas apavi". Nopirku zābakus,pēc 2 nedēļām sāka laist ūdeni, atnesu apavus atpakaļ. Pēc 2 dienām man piezvanīja un pateica, ka brāķētus zābakus varu apmainīt pret citiem vai dāvanu karti. Diemžēl veikalā nebija man vajadzīgo zābaku(mazs izmērs vai jāpiemaksa). Uz manu lūgumu atgriez naudu, man atteica, bet kad es pateicu ka vērsīšos uz PTAC, man pateica, ka tādā gadījumā jāveic atkārtota izskatīšana 15 darbdienu laikā!Kāpēc jāveic atkārtota izskatīšana, ja prece jau ir atzīta par brāķi un vai tad pēc likuma klientam nav tiesības saņemt atpakaļ naudu par brāķi???ļoti vīlos šajā veikalā un apmeklēt to vairs nav vēlēšanas!!!
Комментарии (2)
Pēc likuma patērētājam ir tiesības saņemt atpakaļ par preci samaksāto naudu, bet, lai to izdarītu, patērētājam ir jāiesniedz preces pārdevējam prasījuma pieteikums, ko izskata 15 darba dienu laikā. Ja to neesat izdarījusi jau sākumā, kad nesāt apavus atpakaļ uz veikalu, nāksies vien gaidīt. Tas nav slikts serviss, viss ir likuma ietvaros. Pirms došanās uz veikalu, Jums vajadzēja iepazīties ar patērētāju tiesībām.
По каждой такой проблеме звоните в защиту прав потребителей и консультируйтесь со специалистом 65452554.