Eiropas apavi - slikts Serviss
Nevienam neisaku iepirkties - " Eiropas apavi" T/c alfa. Nopirku rudens apavus, sapratu ka tajos nevar pastaigāt, apkārt zolei viena līme, smaržo arī ne ļoti labi. Nolēmu atdot atpakaļ. Konsultants uzbrauca virsū, ka nekāda naudas atgriešanas nebūs, kā viņa tos pārdos utt, darīja visu, lai aiztinos prom, nekādas alternatīvas nepiedāvāja. Pajautāju sūdzības grāmatu, tikai pēc tiem vārdiem man iedeva aizpildīt atgriešanas pieteikumu. Aizpildīju, bet sūdzības grāmatu tā arī neiedeva. Uzrakstīju uz e-pastu, arī nekādas atbildes. Drausmīgi ne tikai apavi, bet arī konsultanti. Neiesaku. Pat ja patīk kā izskatās apavi, nepērciet, jo jūs tos ilgi nenēsāsiet. Citos veikalos tādu problēmu nebiju. Nekad vairs neatgriezīšos.
Ps apavi nav no lēkātājiem, tāpēc arī gribu naudas atgriešanu
Комментарии (4)
Ja prece pirkta klātienē, Jums bija iespēja un laiks apskatīt/uzmērīt, līmi pērkot neredzējāt?! Veikals šādā gadījumā var nākt/nenākt Jums pretī un apmainīt preci uz tādu pašu citā izmērā, vai uz citu preci uz šo summu, vai ar Jūsu piemaksu. Bet veikalam šajā gadījumā nav jāatdod nauda. Vai arī veiciet ekspertīzi lai pierādītu ir vai nav brāķis.
"Nopirku rudens apavus." - biju galīgi pārdzērusi jēgu un tāpēc pirku visu pēc kārtas
"Nolēmu atdot atpakaļ." - pietrūka naudas paģiru salāpīšanai
"Konsultants uzbrauca virsū." - nebūtu man no vakardienas promiles izsauktu Ceļu policiju
"Pajautāju sūdzības grāmatu." - kā es ģerevņa varu zināt, ka tās atceltas jau pirms 25 gadiem
"Nekad vairs neatgriezīšos." - bail, ka atkal neuzbrauc virsū
"Ps apavi nav no lēkātājiem, tāpēc arī gribu naudas atgriešanu" - ja būtu no lēkātājiem, tad varētu aizlēkt un nopirkt kādu kokčiku
Sūdzību grāmatas veikalos, šķiet, nav nu jau kādus gadus trīsdesmit.
Nevienam neiesaki tur iepirkties? Tak tur jau sen neviens neiepērkas, tu vienīgā.