РешеноEglari (gāzes iekārtu remontu iecirknis) - Melo par reālajām izmaksām
Vēlējos virtuvē nolaist gāzes skaitītāju par 1m zemāk. Zvanot uz Eglari biroju, noskaidroju, ka tas maksās 45 latus (pie Rīgas gāzes servisa piedāvāja to izdarīt par 60Ls).
Kad ieradās, sastādīja čeku, kurā, bez iepriekšminētajiem 45Ls par uzstādīšanu, pierēķināja 10Ls par "izsaukumu" un 15Ls par to, ka tiek atslēgta gāze mājas kāpņutelpā, rezultātā 45Ls vietā sanāca samaksāt 70Ls. Citiem neieteiktu griezties pie šī uzņēmuma, vai vismaz tiešām pārliecināties, ka viņi nosauc pilnu summu, kuru būs jāmaksā par saņemtajiem pakalpojumiem.
Gāzes iecirknim Eglari zvanīja sieviete, kura izsaka šo sūdzību par neatbilstošām cenām.
Respektīvi lūdzot pakalpojumu par gāzes skaitītāja lokācijas maiņu un neapzinoties palīg materiālu izcenojumu, jeb to nepieciešamību nespēja konkrēti norādīt, kas būs nepieciešams jeb kādi materiāli attiecīgo remontdarbu veikšanai.
Līdz ar to radās 10 euro starpība gala rēķinā, bet cilvēkam manu prāt būtu jāapzinās, ka šādu remontdarbu veikšanai ir arī nepieciešami reizēm papildus materiāli!
Kā arī kliente sūdzējās ka neēsot brīdināta par izsaukuma papildus maksām (Eglari Gāzes Iecirknis Vienmēr brīdina par izsaukuma cenu!! Protams to aprēķinot pēc attāluma no klienta norādītās pasūtījuma vietas.)
Uzņēmuma Eglari pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий