www.sudzibas.lv ECOLINES Nācās atteikties no pakalpojuma, jo Ecolines ir absolūti debīla mājas lapa!

Ecolines - Nācās atteikties no pakalpojuma, jo Ecolines ir absolūti debīla mājas lapa!

Sodien internetā meginaju norezervēt ecolines starptautiskās autobusu biletes, bet no sīs idejas nācās atteikties, jo ecolines ir viena no debīlākajām mājas lapām kādas es jebkad esmu redzējusi! Un es ļoti daudz ko pasūtu internetā, t. Sk. , biletes visāda veida transportam, bet vēl nekur līdz sim man nepieciesamo informāciju nav bijis jāiet tik ilgi un sirsnīgi meklēt. Sākumlapas meklētājā var ievadīt interesējosās "no" un "uz" pilsētas un ar to viss arī beidzas. Jā, man tiek pazinoti iespējamais autobusu kustības saraksts, bet nav iespējas skaidri un uzskatāmi izvēlēties konkrēto datumu un laiku, kad vēlētos celot. Turpinājumā "izlec" vai nu maksājuma lapa (par ko es maksāju, es vēl neko nēsmu izvēlējusies!) vai arī uzraksti pavēles formā ar izsaukuma zīmēm (ecolines programmētāji laikam nekad nav dzirdējusi par pieklājīgu uzrunas formu un nesaprot vārdu "lūdzu" un "paldies" nozīmi) . Augstasak minēto neskaidrību dēļ tā arī nesanāca pasūtīt interesējoso biļeti, jo nekādā gadījumā neaizpildīsu kredītkartes maksājuma lapu pirms nēsmu pilnīgā skaidrībā, par ko maksāju. Varbūt ecolines pārstāvjiem sajā sakarā ir kas sakāms un varbūt mūsdienu krīzes apstāklos varētu nodarbināt programmētājus, kuri so darbu pieprot profesionālā līmenī?

Комментарии (16)

C cirvis 03.06.2011

Autorei laikam rokas aug ne no tās vietas vai neprot izlasīt to, kas skaidrā latviešu valodā rakstīts. Intereses pēc pamēģināju vai kas mainījies, kopš pēdējo reizi pirku- un aizgāju līdz pēdējam solim, kad bija jāmaksā- nekādu grūtību, ja jēdzīgi dara to, kas priekšā uzrakstīts, gan datumi, gan maršruts. P.S. Neesmu Ecolines darbinieks!

J Jaa,protams! 03.06.2011

Ecolines darbinieks varbuut arii neesi, bet siis firmas programmatuuras nodrosinaatajs gan jau ka esi.
Bet neatkariigi no taa vai tu esi vai neesi profesionaali saistiits ar so firmu, Eurolines majas lapa ir haotiska, nepieciesamo informaciju ir gruuti atrast. Tas, ka esi izurbies sisteemai cauri un pasuutiijis biletes neskaitaamas reizes nenoziimee, ka maajas lapa ir funkcionaala. Vai tiesaam ir tik gruuti saakuma lapaa ievietot tabulinju ar "no", "uz", "datums", "laiks" sadaljam, kuras aizpildot nakamajaa lapaa vareetu uzzinaat celojuma cenu? Nav iipasi sarezgjiiti, vai ne?

C cirvis 03.06.2011

Es lapu šodien līdz solim "maksāt" skatījos otri reizi, citās reizēs ir pētīti maršruti, pienākšanas laiki, cenas, bet nekad nav bijušas nekādas grūtības! Jā- arī programmatūras nodrošinātājs neesmu, esmu tikai ikdienas lietotājs! Ja pati neproti lietot lapu, tad nav citi jāvaino!

C cirvis 03.06.2011

P.S. varbūt Tu vienkārši skaties nepareizo lapu?!:)

J Jaa,protams! 03.06.2011

Nee, lapu skatos pareizo! Aizpildot intereseejosaas ailes: "No" Riiga - "Uz" Tallina, paraadaas sekojosi varianti:
__________________________________________________
PIRKT:
Laipni lūdzam ECOLINES interneta pārdošanas sistēmā! Šeit Jūs varat iegādāties biļetes uz visiem ECOLINES regulārajiem autobusu reisiem. Sikāka informācija par ECOLINES autobusu maršrutu tiklu ecolines.net

Obligāti iepazīstieties ar svarīgu informāciju

Ja nepieciešams, lūdzu rakstiet mums uz e-pastu [slēpt]@ecolines.lv. Tel: +371-67214512, 7:30 – 21:00 (P - Sv)

Maksājumus var veikt šādās valūtās (maksājuma veidu Jūs varat izvēlēties pirkšanas procesa 5. solī):
__________________________________________________
un vesela cupa ar maksaajuma kartes iespeejaam. Seit jaapiebilst, ka neko veel neesmu izveeleejusies, par ko maksaat?!;
__________________________________________________
TAALAAK SEKO CENAS:

Riga Tallinn Riga | drukāt

Bonusu punkti Izvēlies valūtu
Vienā virzienā Abos virzienos LVLEURRUBBYRUAHDKKPLNBGN
80 144


Cenas Internetā
Tarifa kategorija (LVL) Standarta cena
Vienā virzienā Abos virzienos
Standarts 9.50 17.10
Pers. > 59, inval;papildvieta 8.60 15.40
Bērni < 5 g.v. 1.90 3.40
Bērni 5-12 g.v. 4.80 8.60
Pers. 19-26 g.v.; ITIC, Euro26 8.60 15.40
Pers. 13-18 g.v.; studenti (ISIC) 8.60 15.40
3 cilvēki un vairāk 8.60 15.40


Cenas aģentūrās
Tarifa kategorija (LVL) Standarta cena
Vienā virzienā Abos virzienos
Standarts 10.00 18.00
Grupas > 6 pas. 9.00 16.20
Pers. > 59, inval;papildvieta 9.00 16.20
Bērni < 5 g.v. 2.00 3.60
Bērni 5-12 g.v. 5.00 9.00
Pers. 19-26 g.v.; ITIC, Euro26 9.00 16.20
Pers. 13-18 g.v.; studenti (ISIC) 9.00 16.20
3 cilvēki un vairāk 9.00 16.20
__________________________________________________DIEZGAN MURGAINI, PIEKRIITIET?
__________________________________________________
TRESAA SADALJA IR 'KUSTIIBAS SARAKSTS'
Zemāk redzamais saraksts dod kopēju ieskatu autobusu kustībā, lai uzzinātu precīzu attiešanas laiku konkrētam datumam, nospiediet pogu “Pirkt”, kas atrodas pa labi, izvēlieties vajadzīgo datumu 2. solī un apskatiet visus attiešanas laikus izvēlētajā datumā.
Riga Tallinn
izbraukšanas dienas (1234567)
Tallinn Riga
izbraukšanas dienas (1234567)
drukāt



Maršruts 1010 pilns maršruts Pārvadātājs: Ecolines Estonia OU
1234567
Riga
Autoosta, Prgas iel 1 Platform: 20 19:00 10:30
Tallinn
Autoosta, Lastekodu iela 46 23:45 06:30
Telefons autobusā
1234567

Telefons autobusā
Turpbrauciens
Riga Tallinn (7------)


Atpakaļbrauciens
Tallinn Riga (7------)




Maršruts 1010 aizvērt Pārvadātājs: Ecolines Estonia OU
1234567
Riga
Autoosta, Prgas iel 1 19:00 10:30
Parnu
Autoosta, Pikk iela 15 21:20 08:10
Tallinn
Autoosta, Lastekodu iela 46 23:45 06:30
Telefons autobusā
1234567

Telefons autobusā
Turpbrauciens
Riga Tallinn (-------)


Atpakaļbrauciens
Tallinn Riga (-------)






Maršruts 8003 pilns maršruts Pārvadātājs: Ecolines Estonia OU
1234567
Riga
Autoosta, Prgas iel 1 Platform: 1A 08:00 23:15
Tallinn
Autoosta, Lastekodu iela 46 12:15 19:00
Telefons autobusā
1234567

Telefons autobusā
Turpbrauciens
Riga Tallinn (7------)


Atpakaļbrauciens
Tallinn Riga (7------)




Maršruts 8003 aizvērt Pārvadātājs: Ecolines Estonia OU
1234567
Riga
Autoosta, Prgas iel 1 08:00 23:15
Salacgriva
Vilnu iela 4, Statoil 09:25 21:50
Parnu
Autoosta, Pikk iela 15 10:35 20:45
Tallinn
Autoosta, Lastekodu iela 46 12:15 19:00
Telefons autobusā
1234567

Telefons autobusā
Turpbrauciens
Riga Tallinn (-------)


Atpakaļbrauciens
Tallinn Riga (-------)






Maršruts 8003 pilns maršruts Pārvadātājs: Ecolines Estonia OU
1234567
Riga
Autoosta, Prgas iel 1 Platform: 19 12:00 18:10
Tallinn
Autoosta, Lastekodu iela 46 16:30 14:00
Telefons autobusā
1234567

Telefons autobusā
Turpbrauciens
Riga Tallinn (7------)


Atpakaļbrauciens
Tallinn Riga (7------)




Maršruts 8003 aizvērt Pārvadātājs: Ecolines Estonia OU
1234567
Riga
Autoosta, Prgas iel 1 12:00 18:10
Salacgriva
Vilnu iela 4, Statoil 13:25 16:50
Parnu
Autoosta, Pikk iela 15 14:35 15:45
Tallinn
Autoosta, Lastekodu iela 46 16:30 14:00
Telefons autobusā
1234567

Telefons autobusā
Turpbrauciens
Riga Tallinn (-------)

Atpakaļbrauciens
Tallinn Riga (-------)

Data: 03.06.2011 17:44www.ecolines.net
__________________________________________________

Jaani-programmeetaj, speciaali prieks tevis izkopeeju so informaaciju. Taa ir visa infa, kas paraadaas saakumlapaa. Kur visa sii informaacija vienkopus man nepieciesamajaa veidaa paraadaas? Maksaasanas 5.solii?!? Es nekad liidz tam nenokluusu, ja nav skaidriibas par ko maksaaju jau maksaasanas 1. solii..Vai nepieciesams veel smalkaak paskaidrot?

J Jaa,protams! 03.06.2011

Jaapiebilst, ka manaa iepriekseejaa komentaa mineetaa informaacija ir atrodama nospiezot 3 atseviskjas pogas nevis vienaa vienotaa pasuutijumu tabulaa. Kaapeec it tik gruti izveidot sakariigu un profesionaalu maajas lapu?!

C cirvis 03.06.2011

Nu dura, kas dura- Tev neviens nekur neliek maksāt 0 lapā- tā iepazīstina tikai ar valūtām, kurās vari maksāt-ar uzsvaru uz IEPAZĪSTINA, un tur var izlasīt, ka maskājums būs jāveic 5.solī; nospied uz "nākamis solis" un parādas maršruts-, tālāk nospiežot "nākamis solis" parādās datumi, nospiežot vajadzīgos datumus parā'das reisu izvēle, kur jāaieķeksē punktiņš pretī tam reisam, ar kuru vēlies braukt(turpat var apskatīt maršrutu), nospiežot "nākamis solis" parādās viss maršruts, laiki, datumi un jāievada vārds uzvārds, tālrunis, jāizvēlas vieta un tad nospiežot "nākamais solis" nokļūsti 5.solī, kuru aizpildot un nospiežot "nākamis solis", paradās maksāšanas lapa! Un Tu maksā tikai pašās beigās!
Tu esi blonda?

, ,,,,, 03.06.2011

Nu ja neko nejeedz, tad aizej uz ecoline kasi un nopeerc to biljeti. ;D

J Jaa,protams! 03.06.2011

Nee, Jaani Cirteej, dumjs un pie servisa nepieradis esi tu! Man kaa klientam nevajadzeetu loznjaat pa lapaam un mekleet, kur tad nu tas pasuutiijuma logs ir! Un Latvijaa pasuutot biletes par valuutaam vispaar nekaadai sarunai nevajadzeetu buut - maksaasana notiek latos! Es nezinu vai tu tiesaam nekad neko normaali funkcioneejosaas maajas lapaas pasuutiijis neesi, ka sitaads bardaks liekas normaals?! Tiesaam jaasaak domaat, ka pats so lapu arii esi izstraadaajis, taapeec tik dedziigi aizstaavi. Paintereseejies par liidziiga satura weblapaam, nu kaut vai aviosabiedriibu maajas lapaam un saliidzini, cik tajaas viss ir viegli paarskataams un pasuutaams, varbuut tad pieleks! Citaadi kaa apseests ar savu maksaajumu piektajaa lapaa (starp citu, nekur neteicu, ka maksaajums tiek veikts saakuma lapaa; to pats esi klaat piedomaajis, lai vareetu apcereet manas praata speejas, laikam pasam no taa labaak paliek). Daziem cilveekiem eest var nedot, ja tik ir iespeeja internetaa par jebkuru teemu palamaaties...
Un kaada velna peec man buutu jaaiet uz kaut kaadaam kaseem un jaapeerk biljete, ja kompaanijai ir bilesu rezerveesanas serviss internetaa?!? Varbuut tomeer kompaanijai vajag sakaartot savu weblapu nevis klientiem jaasamierinaas ar neertiibaam?

V Valodja 03.06.2011

divreiz nedela pasutu biletes uz Maskavu varu teikt ka viniem ir normala majas lapa, ka teikt vienam pielec uzreiz citam velak vai visapar nepielec, ka tava gadijuma .

C cirvis 04.06.2011

Varbūt tomēr iemācies sākumā pareizi rakstīt, tad varbūt arī pratīsi izlasīt, kas un kur rakstīts! Es neaizstāvu- es Tev skaidroju acīmredzamas lietas. Varbūt Tev vajag sakārtot galvu, ja reiz Tev vienīgajai nepielec kā pareizi nopirkt biļeti? Gadījumā neesi no kāda konkurējoša kantora?:)
Tu jau pat pati neatceries ko raksti- laikam aiz dusmām, ka viena tāda nepraša, prāts aptumšojies-citēju "Es nekad liidz tam nenokluusu, ja nav skaidriibas par ko maksaaju jau maksaasanas 1. solii..Vai nepieciesams veel smalkaak paskaidrot?" un "(starp citu, nekur neteicu, ka maksaajums tiek veikts saakuma lapaa;" un Tu jau pati nonās pretrunās...
A par valūtu izvēli- Tev nav ienācis prātā, ka biļetes tiek pārdotas uz starptautiskiem reisiem un biļetes arī ārzemnieki, kuriem NAV latu kartes, un ka tie maksā savā valūtā?:)

A ANDREEWS 04.06.2011

man poh.taa lapa, bet ecolines ir iists murgs...no 24 h brauciena pieturas bija labi ja 30 min. kopaa, pat mazaa, un stjuardese juulija -vispaar nonsens..cietumaa par uzraugu vinjai vajadzeetu straadaat..visu celju tikai rieshana un neapmierinaatiiba, ka pie vinjas neko nepeerk..

J Jaa,protams! 04.06.2011

Tak ej ieskrieties, Cirteej, ar savaam autobusu biljeteem un to nesakariigajaam maajas lapaam! Taas laikam taadiem ar autobusu brauceeja intelektu apveltiitiem cilveekiem arii ir domaatas. Laikam paliksu pie savaam aviobiljeteem, kuru maajas lapaas viss ir skaidri un gaisi uzrakstiits un nekad probleemas nav bijusas!

C cirvis 05.06.2011

Pati jau uzprasījies, ne jau es nevaru nopirkt TĀS biļetes, bet Tu!:) Nepaliec rupja, aizej nevus paārstē un uz datora rakstīt pamācies!:)

L Lynell 09.06.2011

Thkans for sharing. Always good to find a real expert.

K Kristine 20.10.2011

Ja kas, taja solii kad ir izvelets marsrut radas maksajuma veidi, neparko maksat tur nevajag, protams ka jamaksa beigas, kad bilete jau ir rezerveta un visi dati ir ievaditi.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы