Ecolines - ecoline
25. Oktobrī,2013 g - meitene ap plkst 15.00 autobusā rēzekne-rīga no pieturas varakļāni nopirka biļeti līdz salaspilij, šoferim nikolajam tarakanovam lūdzot izlaist pieturā saulkalne - uz šo lūgumu atbilde bij - nē. Pārjautāja vēlreiz vai tiešām nevarēs pieturēt. Sekoja kategorisks atteikums, ar piebildi - kāp ogrē vai salaspilī, meitēns izmisumā zvana uz mājām, jo pa tumsu bail svešās pieturās kāpt. Tālāk vecāki sazvanīja citu šoferīti, kuram lūdza palīdzību šādā situācijā. Cits šoferīts sazvanīja neatsaucīgo šoferi, kurš tad meitenei paziņo, ka labi - izlaidīšot, bet tikai tāpēc, ka esot bijis zvans.
Vai tiešām grūti cilvēcīgi izlaist pasažieri pieturu iepriekš, ja biļeti nopērk kā pienākas līdz sekojošai pieturai?
Комментарии (3)
Kapēc Jūs visi laiku rakstiet uz Ecoline? Tur kurse autobusi AS "Nordeka" un SIA "Norma A"! http://159.148.86.171/eticket/races.jsp
Maršrutā Madona-Viļāni, pieturā Barkava autobuss atiet 15.24, bet šodien 11.07.19, autobuss jau aizbrauca 15.21,esmu vīlusies jo nokaveeju 3 min liidz autobusam .
Я полностью удовлетворён поездкой. Спасибо за сервис. Экипаж автобуса справился со своими обязанностями без замечаний. Отдельная благодарность стюардессе регине! Грамотно объясняла и подсказывала нюансы во время поездки. Номер моего билета11588358, поездка производилась по маршруту fulda-warsaw,23.05.2019г.
Компания получила уведомление об этой жалобе