Ecolines - attieksme pret cilvēkiem
Jo vairāk mīļuma un sirsnības ģimenes lokā Ziemassvētkos, jo grūtāk pēc tam atgriezties ierastajā sadzīviskajā atmosfērā, kur valda rupjība un vīzdegunība. Varbūt arī labi, ka kāds (šoreiz reisa Rēzekne-Varakļāni-Rīga šoferis) tevi izrauj no šīs Ziemassvētku apcerības un atgādina, ka svētki beigušies – sākusies pelēkā ikdiena. 26.decembrī plkst. 9.40 Jēkabpils autoostā autobusu gaidošie cilvēki nesagaidīja it kā loģisku sveicienu Otrajos Ziemassvētkos, bet uzklausīja pārmetumus: „Ko jums savu autobusu nav, ka jābrauc ar mūsējiem?!” Ar to vēl šofera „ķeizariskā” apliecināšanās nebeidzās – daži pasažieri savu bagāžu bija spiesti ņemt salonā, jo šoferis atteicās to ievietot bagāžas nodalījumā, lai gan tā atbilda bagāžas pārvadāšanas noteikumos minētajiem parametriem. Rezultātā viens bagāžas nodalījums tā arī palika tukšs, bet cilvēki bija spiesti savas somas izvietot salonā, tādējādi traucējot pārvietošanos pa salona eju.
Turpmāk vienmēr pievērsīšu uzmanību, kāda firma nodrošina reisu, lai vēlreiz neiekāptu Norma A – Ecolines autobusā.
Комментарии (1)
Sūdzies firmas vadībai, rakstiski ne mutiski.