Eastcon - Piedāvātā prece
Eastcon prot pārliecināt, bet kas saistīts ar visu pārējo... Mani vecāki iegādājās ļoti jauku, ļoti dārgu virtuves komplektu (panna, katls). Cena tiešam bija iespaidīga, bet nu priekš laba taču nav žēl. Katlu joprojām lietojam un viss ir ok. Bet panna ... :) Respektīvi - atbrauc konsultants uz mazpilsētiņu, visu nodemonstrē, stāsta visādus brīnumus, viss izskatās skaisti, visu var darīt ar šiem traukiem, būtībā vispār nav jāievēro nekādi noteikumi un trauki kalpos mūžīgi. Un galvenais ka pasaka - mūža garantija, nu ok, tas tā... Paiet pusotrs gads, un ak vai panna sāk "raut klāt", pie kuras pat pārkarsēts piens demonstrācijas laikā nebija nekas :) Nu lūk zvanam uz Eastcon, tur laipnā sarunā sarunājam ka šoferīts drīzumā iebrauks pakaļ pannai. šofers iebrauc un laikam jau ar pieredzīti šai firmā saka: "Nu tur jau skaidri redzams ka ir gadījies brāķītis, ta kā viss būs kārtībā samainīs". Paiet oficiālās 10 dienas, atbildes nav, paiet 3 nedēļas atbildes nav. Zvanamies, nu protams tik sola, kā atbildes nav tā nav. Beigu beigās izdodas dabūt atbildi, ka panna nav brāķis, un mēs paši esam vainīgi ka pienācīgi nav kopta panna. BEt nu lietojām kā konsultants lika, utt. Nostāstot visu ko teica konsultants un šoferīts, atbild ka bez maz vai mēs visu to esam sagudrojuši utt. Beigās viņi saka ka ja mēs gribam varam sūtīt uz ekspertīzi, laikam vācijā, bet par ekspertīzi būšot mums jāmaksā. Labi, mums pietiek, griežamies patērētājos, tur noskaidrojam - ja prece ir pārdota LV, tātad ekspertīze arī jātaisa LV. NU tur atkal iet dikti ilgi lai vispār dabūtu kādu atbildi no eastcon... Protams beigās atmetām ar roku... Nopirkām veikalā no dārgā gala "Tefal" firmas pannu, kura kalpo un vēl acīmredzo vēl ilgi kalpos. Pa to Eastcon trauku summu mums būtu sanākušas vairākas "Tefal" pannas kuras kalpo daudz ilgāk.
Varbūt arī panna sabojājās mūsu vainas pēc, bet Tad EASTCON - iemāciet konsultantiem pareizi konsultēt, nevis stāstīt pēdējās muļķības... Un mūsu 3 mūsu paziņām kuri arī iegādājās šo produkciju šīs pannas sabojājās, kuram pēc 2 gadu garantijas kuram ātrāk.
Nekad mūžā vairs... Jūs esat pievīluši 3 cilvēku uzticības, kuri tālāk saviem paziņām nodod šo informāciju, kā rezultātā jūs arvien vairāk zaudējat klientus.
Комментарии (32)
Manā virtuvē jau kādus gadus 7 ir EASTCON katliņš ( pirkām to trauku komplektu pa vairākiem kopā, lai iznāk lētāk, pēc tam sadalījām) It kā jau baigi dārgi. Protams, mūža garantija nav nevienam toverim, lai no kādiem brīnummateriāliem nebūtu gatavots. Sākumā lietoju ļoti, ļoti uzmanīgi, vēlāk - kā pagadās. Ir izdevies piededzināt, pie tam pamatīgi. ( uzliku šmorēties gaļu, izgāju no mājas uz 5 min, bet atgriezos pēc 3 stundām) Domāju - viss, jāmet ārā. Nē, izdevās iztīrīt - vairākas reizes atvārot, prātīgi izkasot. Protams, 7 gadu laikā katliņš ir pamatīgi nolietojies, bet nav tā, ka momentā visu pierauj klāt.Gatavojot viņā, lietoju taukvielas - mazāk, kā parastajos virtuves traukos. Pa reizei izmazgāju kārtīgi - ar Fairi, pēc tam ieeļōju( esot svarīgi, lai virsma neizžust, bet to es uzzināju pēc 3 gadu lietošanas). Šmorējot ribiņas, u.c. kaulus, vietām cietis titāna pārklājums. Tāds pat rezultāts būtu, ja ar dakšiņu urķētos pa grāpi ( vīrs dažrez tā dara). Trauki domāti ēdiena GATAVOŠANAI, ne uzglabāšanai, bet esmu slinka un gatavo ēdienu citā traukā nekratu, kad vajag, atsildu tajā pašā eastcon . Pirms gadiem 4 nopirku pannu, nu jau esmu gudrāka, apejos saudzīgāk ( nosacīti). Ir arī stikla vāks ar atveri tvaikam - ideāli, ja vāra kādas biezputras, plovu, tikai jāiemācās vāku no trauka noņemt tā.lai neapplaucētu rokas. Abus šos virtuves traukus lietoju praktiski katru dienu. Pirkumu nenožēloju, ja kādreiz uzlabosies materiālā situācija, meklēšu veidu, kā tikt vēl pie šiem traukiem.
p.s. segas man no MATHERM, jau 5 gadus. Pūkojas kā trakas, katru 3 dienu istaba ar putekļu sūcēju jāizsūc, arī palags jau izdilis caurspīdīgs. Mazgāt - ārprāts, pilnīgi atvaļinājums jāņem ( ķīmiskā tīrītava nedod nekādas garantijas) Neskatoties uz visām šīm neērtībām un nenormālo cenu, turpmāk pirkšu tikai merinvilnas gultas veļu, vai tas būs eastcon, vai matherm, vai kāda cita firma. Riebj iedomāties, ka vakarā būtu jālien aukstā gultā zem aukstas segas, brr..., merīnvilna dod siltuma sajūtu.
p.p.s. Karsts vāks ir ļoti trausls, ar to jāuzmanās. Nekādā gadījumā nevar likt karstu vāku uz aukstas virsmas, kaut avīzi pamet apakšā.
Biju aizvakar EASTCON prezintacija, nu godigi gribu teikt - tas ir maksla pa tadu naudu iesmeret savu suda prece vajag makt :) Prezenteja perļa vannun (paklais ar caurumiem vannai) kura maksa 900 Ls, pa tadu naudu var nopirkt džakuzi :) Nezinu izejot no turienes bija stulba sajuta. Man žes cilvekus kurus viņi apstrada sava prezintacija, jo piedavata prece nemaksa tadu naudu!
Khm, khm..ļoti nepārliecinoši... Kristīnīt, vai nu Tu esi no Eastcon vai miljonāre, kurai nav ko darīt, kā vien rakāties pa sudzibas.lv arhīviem, jo visu- segas+spilvenus+katlus+pannas+nažus+krāsniņu ierindas cilvēkam nenopirkt. EASTCON, apmāciet savus darbiniekus argumentēt diskusijās tā, lai daudzmaz ticams ir ;)
Es ar pievienojos šiem daudzajiem komentāriem par ''kolosālajiem '' virtuves traukiem, katls un pīle kalpo, vēl, bet panna pēc 1.5gada ir metama laukā, visu rauj klāt un pannas vidū paradās dādi kā burbulīši un atlec nost.Esmu šausmīgi vīlusies, jo kopu tieši tā kā konsultants stāstīja, karstu zem auksta ūdens.Nu neko darīt pati vainīga ka laidu pār slieksni šīs firmas konsultantu.
Mēs arī nopirkām segas un katlus.Segas ir ok, laikam netrāpijām uz brāķi, bet ar tiem katliem un pannu, man trūkst vārdu kā aprakstīt! Viss sākās ar piegādes dienu, kad mums dāvanā bija jābūt karstā gaisa katlam eastcon, bet tā kā ņēmām uz nomaksu, preci saņēmām pēc pusgada, tad mums atveda turbo 3000, tas ir pavisam vienkāršs bez jebkādām programmām.Kā man pa telefōnu paskaidroja, tagad būšot itkai tādi.Jau sajutos apkrāpta. Panna un katls nokalpoja aptuveni 2 gadus, piedega un katlam nonāca teflona klājums, kā man paskaidroja konsultante, gadās arī brāķis bet tā kā 2 gadu garantija bija beigusies- piedodiet nekā nevaram līdzēt.Labi.Nopirkām vēl vienu pannu-atkal 2 gadi ir pagājuši, panna ir piedegusi.Man ir tāda sajūta ka laikam par biežu to pannu lietoju, sanāk gandrīz katru dienu ko cept.Tā kā pīli lietoju ŗeti ( labi ja sanāk reizi mēnesī )tā kalpo labi.
tIKAI NEIEKRITAT UZ PERLU VANNAM, JO STIPRI LĒTĀKAS VAR IEGADĀTIES PAR 50 LS
Mana draudzene arī bija vinnējusi Eastcon prezentāciju un uzaicināja arī mani. Prezentēja visādas pannas, kastroļus un kārstā gaisa cirkulācijas krāsniņu. Prezentēšanās notika mājās pie draudzenes. Firmas pārstāve bija savu uzdevumu augstumos. Tiku pievārdota un uz līzinga nopirku komplektu-krāsniņu un pannu. Kopā ar līzingu un visiem % sanāca 400Ls. Pirms tam nebiju interesējusies par tādām uzpariktēm. Liels bija mans izbrīns, kad ieraudzīju identiskas krāsniņas Prizma un citos veikalos par 30 Ls. Mēģināju cept kēksu.No virspuses sadega, iekšpuse jēla. Ierīce laikam vairāk domāta ābolu žāvēšanai.Tā cepšana sanāca pēc 2 nedēļām, kad preci vairs atpakaļ neņem. Liels ir mans sarūgtinājums par neadekvāti lielo cenu par šo augļu žāvētāju un maizīšu sildītāju, par pašas uzķeršanos uz šīs firmas, patiesībā naudas izmānītāju sektas makšķeres. Tagad noliku preci kaktā un maksāju līzingu par tukšu gaisu. Neko nepadarīsi, par pašas muļķību jāmaksā augsta cena.
Vēlos brīdināt līdzcilvēkus ar maziem ienākumiem neiekrist šīs firmas vārdotāju valgos.
1. Mana sieva aizspildīja vienu anketu ORIGO, pēc mēneša zvana EASTCON pārstāvis un sarunājām 6 cilvēkus, atnāca Ādolfs ar visām savām pannām un krāsniņu. Karo4 rādīja cik tur tā vistiņa labi cepjās, viss ir super, pannas bez eļļas var cept olas un visu pārējo. Beigās dāvana lietussargs un dvielītis. Pierunāja tomēr mani uz līzinga paņemt, es pēc tam beigās atteicos, joiegāju sudzības.lv un sapratu ka šitais vecis nav tīrs. Un uzreiz atteicos no līzinga, jo tas vecis likās tāds aizdomīgs, visulaiku uzbāzās, lai nopērkam. Beigās viņš vēl prasīja lai sametam vismaz 5ls.
2. Brālis zvana man saka ka ir laimējis brīvpusdienas 6 personām, un dāvanas visiem būs, es aiz lieliem priekiem domājām ka riktīgi pieēdīsimies, izrādās bija EASTCON kārtējā prezentācija, šoreiz kautkādas segas no Jaunzēlandes prezentēja, porcijas iedeva katram tik maziņas un auksts ēdiens bija, es izgāju ārā aiz smiekliem, ka šitā bija kārtējā EASTCON prezentācija, es apēdu to mazo porciju, un izgāju ārā pa durvīm nemaz negribēju klausīties, kā viņa pārliecina cilvēkus un iemāna līzingos!
Eascon piedāvātais Tvaika gludeklis - -moderni saucās Gludināšanas sistēma galīgi garām!!!Gludeklis par 340 LS neatbilst tā kvalitātei...Prezentācijās savādāk izskatās, trūkumus neredz...Par tādu naudu zirgu var nopirkt...Riebjās ka iegrābāmies...Neiesaku nevienam ar Easconu ielaisties...
Mums ar dāvanu nedeva, bet solīja pa telefonu, ka būs.
Prezentācija nepatīkama un tie pāris cepumi un dažas konfektes lielam baram cilvēku uz galda izskatījās smieklīgi. Man ar tā šķiet, ka firma knapi velk dzīvību, bet gaida lai šiem tik maksā. Nepārliecinoši dārgas cenas, mistiskai sulasspiedei esot vērtība 300 ls, bet man tā šķita uz kādiem 20 ls ne vairāk.Es pie viņiem vairs neiešu.Stulbi tērēt laiku.
Panna kalpo jau vairākus gadus. Arī apmainīt var bez problēmām.
Nopirku alpaka vilnas segu. Lietoju otro gadu. Vilna put kušķiem. Prece dārga un ļooti sliktas kvalitātes! Neiesaku nevienam! Ar Matherm merino vilnas segu problēmu nav, kaut cenas līdzīgas t.i. arī dārgi!