Eapavi.lv - Klientu serviss neeksistē, nepamatota izsūtīšanas kavēšana
Pasūtīju apavus dāvanā. Rēķinājos ar norādītiem izsūtīšanas termiņiem - izsūtīšana 72 h laikā, piegāde 2-4 dienu laikā. Pēc dienas pienāca e-pasts, ka sūtījums ir gatavs izsūtīšanai un nākamajā dienā pienāca e-pasts, ka izsūtīšana kavēsies. Nekādu precizējumu par iemeslu un provizorisko kavēšanās laiku. Pēc izsekošanas numura redzu, ka nekas nav izsūtīts. Messengerī bots, kurš absolūti neuztver problēmu, klientu serviss klusē. Darījumu nav iespējams nekādā veidā atcelts. Kad dabūšu preci - nav zināms. Iespējams palikšu bez dāvanas un nauda. Pirmo rezi tik šausmīga pieredze, noteikti neiesaku izvēlēties šo veikalu, ja vien negribat uzspēlēt laimes spēli, kurā, iespējams, zaudēsiet!
Комментарии (2)
Uzņēmums reģistrēts Polijā, te mūsu PTAC nederēs. Rīcības plāns sekojošs:
Uzrakstīt vēlreiz veikalam uz email: kad bija veikts pasūtījums, pasūtījuma nr., uz kādu summu . Uzrakstīt, ka jūs mēģinājāt zvanīt/rakstīt veikalam, bet nesaņemat nekādas atbildes. Pieprasīt veikt piegādi līdz konkrētam datumam (datumu izvēlies pats). Pieprasīt veikt naudas atgriešanu, ja piegāde nevarētu būt nodrošināta līdz pieprasītam datumam. Norādīt bankas kontu, uz kuru veikt naudas atgriešanu.
Bet ja es nesaņemat atbildi, tad vajadzētu griezties uz Eiropas patērētāju informēšanas centru Latvijā; e-pasts (info at ecclatvia punkts lv) - tel.67388625 .
Liels paldies!