Dzintarkrasts atpūtas un sporta komplekss - Tīša maldināšana
Nolēmām nosvinēt gada kāzu gadadienu divatā - Dzintarkrastos - Lukss ģimenes atpūtas mājā ar džakuzī zem klajas debess. Džakuzī - bija mūsu galvenais nosacījums, kad krita izvēle par viesu nama izvēli. Trīs mēnešu iepriekš norezervēju Lukss mājiņu un datumu, kā arī veicu priekšapmaksu. Dažas dienas pirms braukšanas piezvanīju un pārbaudīju vai viss ir kārtībā. Atbraucot iegājām recepcijā samaksāt atlikušo naudiņu un paņemt atslēgas. Ieejot mājiņā kontstatējām, ka džakuzī nav ieliets ūdens. Gājām atkal uz recepciju jautāt kas par lietu, izrādās, ka džakuzī ir salauzts jau kādu nedēļu. Biju šokā kāpēc tad neteica par radušos situāciju ne pa telefonu kad zvanīju iepriekš, ne arī kad tikko atlikušo naudiņu maksājām. Pēc ilgām sarunām ar meiteni no recepcijas, viņa piekrita zvanīt viņas tiešajam vadītājam, piebilstot, ka galvenajai vadītājai no Rīgas gan viņa nezvanīs. Tiešais vadītājs sāka stāstīt pavisam citu informāciju, bet principā bija meli aiz meliem, ka nebija manu kontaktu, lai pabrīdinātu, ka tas notika tikai vakar utt... Bet viņiem bija gan mans rezervēšanai rakstītais e-pasts, kur bija norādīts mans tel.Nr., gan arī dažas dienas iepriekš es pati zvanīju. Rezultātā mēs bēdīgi palikām turpat, jo bija jau vēls, lai atpakaļ uz Rīgu dotos un itsevišķi mūsu kāzu gadadienā. Bet pats labākais iŗ tas, ka atbraucot uz Rīgu es uzrakstīju pretenziju ierakstītā vēstulē ar paziņojumu man atpakaļ par vēstules saņemšanu uzņēmuma vadītājai - Sarmītei Melnalksnei. Aprakstot situāciju, pievienojot mana mobilā telefona sarunu izrakstu tur, kur redzams, ka es esmu pati zvanījusi dažas dienas iepriekš, izprintētu e-pastu, kur redzams gan mans e-pasts, gan tel.Nr. (es to darīju, jo viņu galvenais arguments par radušos situāciju bija tas, ka nebija manu kontaktu) kā arī laulības apliecības kopiju, lai redzētu, ka viņi mums sabojāja īpašu dienu. Man atnāca atpakaļ paziņojums pa pastu par to, ka Dzintarkrasta vadītāja - Sarmīte Melnalksne ir parakstījusies un saņēmusi šo vēstuli. Bet atbilde man nekad nav atpakaļ sekojusi kaut vai ar vārdiem "Atvainojamies par radušos situāciju".
Es Jums iesaku nebraukt uz šo viesu namu, jo izskatās, ka viņiem klientu apmierinātība un serviss nav galvenais, bet svarīgāk ir "nokāst" naudu kaut vai solītais serviss netiek sniegts.
Комментарии (4)
...
Es jau nu gan būtu "uzbraucis" kā nākas.
Šitā sačakarēt svētku dienu...
kriksi, tu esi slima, pat laulības apliecību
Svinējām kāzas 05.2016
Lieliska vieta, vēl lieliskāka apkalpošana un pats galvenais- restorāna ēdiens- neatkārtojams.
Ja ir pretenzijas par šo vietu- Tavs vīrs pārāk daudz pelna :D