www.sudzibas.lv
Dzintara Melodija
Грубый персонал, нечем обработать рана, которые сами же починили...
Dzintara melodija - Грубый персонал, нечем обработать рана, которые сами же починили...
Оставили бабушку на 2 недели (21.08-3.09) . Думали, что ей будет хорошо (за такие деньги!) , в результате: с ней не гуляли, хотя она сама медленно, но передвигается, синяк под губой и большая рана на коленке с синяки и, которую никто не обработал (сказали, что зеленки нет) , на вопрос: от куда синяки и рана, ответили, что такое впервые, не знают, что произошло.
Комментарии (4)
Моя мама в больнице , после лекарств анестезиолога упала ,дали каких-то пять таблеток на ночь..была как пьяная в туалет пошла, ударилась лицом о тумбочку. Кровать высокая , без бортиков. Два раза падала за ночь,хотя дома живет одна. Приехали родинку удалять, что-то нашли нехорошее.Обидно , что после гистологии родинка была не онкологическая.Просто ученикам ее отдали резать, тоже раны не обработали и пришлось на 9 дней задержаться в больнице. Потом головные боли начались из за падения пришлось за свой счет делать магнитный резонанс ,но слава |Богу не было гематомв в голове
varbūt tomēr nevajag savu vec/māmiņu sejas attēlus izlikt tīmeklī? un kāds 1. komentāram sakars ar sūdzības tēmu...
Vēloties paaugstināt servisa kvalitāti, SIA Senior Baltic vadība, izprotot uzsvērto jautājumu nozīmību, turpmāk sniegs atbildes uz bijušo un esošo klientu neskaidrībām, lai apliecinātu atbilstību visaugstākajiem standartiem.
Atbildot uz konkrēto sūdzību, ir jāatzīmē, ka Dzintara melodija ir senioru aprūpes nams, kas seko augstākajiem standartiem aprūpes jomā. Jāņem vērā, ka vienam klientam ir veltīts ir plašs klāsts aprūpes personāla, kas ietver aprūpētājus, dzīves asistentus, augstāko un vidējo medicīnisko personālu, kā arī ārkārtas palīdzība ir pieejama 24/7.
Pakalpojumu maksa tādēļ ir ļoti atbilstoša. Piemēram, salīdzinājumā ar parastu viesnīcas numuriņu, kas klientam izmaksā vēl dārgāk, bet servisa ziņā nesniedz neko no iepriekšminētā. Telpas tiek uzraudzītas, uzturētas kārtībā un notiek pastāvīga darbu kontrole, kas vērsta uz klientu labsajūtu un mieru.
Tomēr reizēm var gadīties situācijas, kurās nav vainojams neviens. Jo īpaši tādas, kas saistītas ar klientu vecuma noteiktām īpatnībām un riskiem (piemēram, krišanas risku).
Attiecībā uz konkrēto gadījumu ir jāpiezīmē, ka situācija ir tikusi izskaidrota radiniekiem klātienē, tostarp, uzsvērts, ka pēc jaunākajiem ārstu atzinumiem “zeļonka” jeb briljantzaļais spirta šķīdums vairs netiek rekomendēts pacientiem šādu brūču apstrādei.
Diemžēl izvērstu atbildi uzņēmumam liedz sniegt pacientu tiesību un datu aizsardzības tiesību akti. Tāpat uzņēmums nevar komentēt fotogrāfijas, kas acīmredzami ir uzņemtas ārpus Dzintara melodijas.
SIA “Senior Baltic” vadība rūpīgi izskata katra klienta un rezidenta vēlmes un, iespēju robežās, izrāda pretimnākšanu, tomēr jāsaprot, ka reizēm cilvēku gaidas atšķiras no objektīvi iespējamā. Par rezidences sniegtajiem pakalpojumiem un servisu var izlasīt uzņēmuma mājaslapā, kā arī zvanot vai interesējoties uz vietas.
Patiesās rūpēs par Jūsu senioriem,
SIA “Senior Baltic” vadība.
Jūs rakstiet pilnīgas muļķības.Jūsu vadība nekad nav vēlējusies risināt problēmu un konfliktu situācijas.Tai vietā izvēloties prastu šantāžu.Jūsu iestādē nav nodrošināta diennakts med.palīdzības sniegšana,jo nav klātienē neviena speciālista.To apliecina līgumu neeasamība,kaut klientiem to līgumā soliet.Jums nav normālas personāla politikas,jo apkope ir neprofesionāla un neatbildīga,tā kā plēšot lielu naudu no klientiem,aprūpes cilvēkuem maksājiet minimālo algu par ļoti sarežğītu darbu.Cetams,drīz atbildīgās institūcijas pieķersies vētīt Jūsu kantori!