www.sudzibas.lv DUO STYLE Teikā akcijas gelish manikīrs

DUO STYLE Teikā - akcijas gelish manikīrs

Akciju lapā perkamkopa.lv izmantoju iespēju un nopirku salonā DUO STYLE pakalpojumu - veikt klasisko manikīru, uzlikt gelish nagu laku un veikt parafīna vanniņu. Kad aizgāju uz salonu un apsēdos krēslā, man sāka veikt manikīru. Pēc brīža meistarei iezvanījās telefons, uz zvanu viņa atbildēja, kas man likās nepieņemami. Bet ne tāpēc man jāraksta sūdzība. Kad pienāca brīdis nagus likt lampā, atklājās, ka viena augšējā lampa nedeg. Meistare sāka knibināt lampu un ierunājās: "Besī ārā šī lampa, man jau nāca klientes un ņemu tīru nagus un visa laka nonāk nost un nesapratu, kas par lietu! Un jāpārtaisa visi nagi un klientei jāsteidzas, man tik nepatīkami. Tad sapratu, ka lampa nedeg." No šī var secināt, ka meistare zināja, ka lampai viena lampiņa nedeg un nav par to parūpējusies. Tā knibinoties pienāca cita meitene un sāka brutāli raut tās lampas laukā, apgāžot vienu no kosmētikas pudelēm... Iespaids jau radās ne tas labākais... Beigās kaut kā problēma ar lampu tika atrisināta. Bet arī tas vēl nebūtu viss. Kad pienāca brīdis parafīna vanniņai, izrādījās, ka parafīns nav paguvis izkust... Man jautāja vai man ir pusstunda laika, ko gaidīt, atbildēju, ka nav gan... Tad man piedāvāja kādreiz garāmbraucot ienākt uztaisīt parafīna vanniņu.
Kopumā radās iespaids, ka salona kultūra ir ļoti nekopta, tādu atvainošanos es nedzirdēju. Jā, piedāvāja alternatīvu, bet neviens salonā neizskatījās, ka tas būtu, kas īpašs, administratore vispār neiedziļinājās tajā kas notiek, tikai pasniedza manu mēteli un atvadījās...
Ļoti pavirša attieksme pret darbu.

Z

Комментарии (18)

A Aleksai 22.12.2010

Nabaga meistarīte, viņai ar tādu lampu vajadzēja strādāt? Skaistumkopšanā gan meitenes kā upuri. Un kad klientes nemitīgi ar mobilo ņemās, ar rokām pēc mobilā mētājas, reizēm izbojā vēl manikīra darbu, kā rezultātā tas vēl jālabo, tad ir ok? Uzskatu, ka nekas briesmīgs nenotika, ka meistarei sava klientūra, kas uz mobilo piezvanīja. Pastrādā pati skaistumkopšanā, redzēsi kā nauda uz materiāliem iet.

A Aleksai 22.12.2010

Un vēl akcijas? Nabadzīte, laikam milzu naudu samaksāji? Akcijas taču nevērtējam? Vai ne? Vienmēr taču viss slikti?

A Angelll 23.12.2010

Izskatās, ka "skaistumkopšana" pati Teikas Duo style strādā. Ja esi apkalpojošais personāls nekādas ierunas nedrīkst būt. Cilvēks maksā naudu (nav starpības cik) un "meistarītēm" būtu jājūtas laimīgām, ka kāds vispār pie viņām nāk. Pilnīgi atbalstu šo sūdzību. Acīmredzami abi šī tīkla saloni ir savākuši ne to labāko personālu. Jānovēl lai vadība beidzot atver acis un saprot, ka haltūrējot klientus nenoturēt.

Z Zane 24.12.2010

Piekrītu. Salons ir traģisks, ar drausmīgu attieksmi gan pret klientiem, gan darbiniekiem. Diemžēl, savu vainu vadība NEKAD neatzīs, vienmēr visi citi būs vainīgi.

. ..... 25.12.2010

Baigā milzu nauda- tikai 8ls. Un par to, ka meistare atbildēja uz zvanu atbalstu, jo savi klienti ir jaiegūst!
Jā, protams, tas ir mīnus, ka nedega tā lampa, bet vai tādēļ Tev raksta autore bija jāskrien uzreiz mājās pie datora un uz sudzībām.lv? Tu esi muļķe! Es arī esmu bijusi tajā salonā un nemaz nav tā ka Tu te raksti, ka tik šausmīga attieksme! Visas meitenes tur ir smaidīgas un laipnas. Domājams, ka Jums zvanītu telefons arī būtu par visām varītēm jāatbild. Nevēlaties, tad neejat uz to salonu, viņiem tādu klientu ka Jūs nu vismazāk vajag!
Sālonam veiksmi un lai mazāk tādu klientu kā šī sieviete!

M maitaadministratore! 25.12.2010

nu riktīga maita-viņas spēkos noteikti bija izkausēt to tur kā viņu sauc 10 sekundēs!
mans dievs, tie cilvēki reizēm var būt līdz ārprātam smieklīgi svarīgi!

Z Zane 27.12.2010

Šoreiz samaksāju akcijas cenu, bet ja mani būtu apmierinājis viss, turpinātu arī apmeklēt pakalpojumus par pilnu cenu - ko tad, ja samaksā akcijas cenu, tad arī apkalpošana mainās? Tā nu gan potenciālos klientus neiegūt... Turklāt esmu pastrādājusi skaistumkopšanas sfērā un tieši tāpēc man pierasts, ka viss ir dēļ klienta un ar akcijām var pavairot klientu loku.
Ja būtu viens telefona zvans, es noteikti šeit nerakstītu sūdzību, tas būtu muļķīgi. Par lampu - meistare bija informēta, ka lampa nestrādā, tātad salonam vajadzēja viņai nodrošināt darbam nepieciešamo! Un "to tur" parafīna vanniņu viņai bija pietiekoši laiks izkausēt, ņemot vērā, ka pierakstījos vairāk kā nedēļu iepriekš. Kopumā - kāds tur iespaids var rasties?
Varbūt kādai no jums bijusi pozitīva pieredze, ja aizstāvat, bet man nepalaimējās.

S sabrina 27.12.2010

Nu viss. Jāiet kārties. Kā lai izdzīvo bez parafīna vanniņas? Nerunājot jau par to, ka kautkāds apkalpojošais personāls, , fū, , atļāvās atbildēt uz zvanu, augstdzimušas personas klātbūtnē.

A arī kliente 27.12.2010

Es arī biju uz šo salonu un līdzīgu procedūru.
Jā, piesaistīja akcijas piedāvājums un devos izmēģināt priekš manis jaunu nagu lakošanas veidu.
Par salonu- viss atkarīgs no katra klienta prasībām un iepriekšējās pieredzes. Manikīrs un procedūra bija OK, bet vai iešu vēlreiz uz šo salonu- pagaidām apšaubu.

Darbinieču attieksme un izturēšanās bija patiešām savāda. Pati strādāju klientu apkalpošanas uzņēmumā, tāpēc saprotu, uz ko tika vērsta kritika.

Darbinieces tiešām procedūras laikā skaļi risina savas un salona problēmas (gan administratore, gan friziere, gan meistarīte) kas likās nevisai atbilstoši, ja zālē ir klienti- nu nav taču tirgus!

Pārējais- salona izkārtojums, kārbība utt.- tas katra paša ziņā ...
Meitenes no salona! piedomājat par sava salona ārējo tēlu, ko pa lielam veidojat jūs pašas, un viss būs labi!
Šī akcija ir veids, kā piesaistīt klientus un panākt, lai viņi atgriežas!
Lai veicas!

L Laura 28.12.2010

Skaļa problēmu risināšana darbinieku starpā, laikam ir raksturīga šis iestādes darbiniecēm. Šķiet, nav nolasīta atbilstoša komanda darbam ar klientiem, jo apkalpojošajā sfērā klienta viedoklis par firmu ir atkarīgs tikai no šīs iestādes darbiniekiem. Vai bankā kaut ko tādu kaut reizi esat redzējuši??? Tur protams ir citi kritēriji darbinieku atlasei un apkalpošanas kultūrai - tādēļ Duo Style ir uz ko tiekties. Mācieties no savām kļūdām, nevis turpiniet maitāt reputāciju šajā saitā, apgalvojot, ka klients pats vainīgs un neko nesaprot...

E Eva 03.02.2011

Paldies meitenēm par informāciju! Meklēju šada veida procedūru šajā rajonā un uzgāju šo sūdzību. Viss norāda uz to ka klienti šājā salonā nav gaidīti, jo man arī viss Zanes aprakstītais traucētu un tracinātu ...un kur nu vel atgriezties uz kaut ko vēlāk. Mans laiks ir mana nauda un es esmu gatava samaksāt dārgāk, bet lai visā būtu kvalitāte.

D Dace 08.02.2011

Cienītai kundzītei, kas rakstīja šo sūdzību, iesaku par šo sūdzību iedomāties brīdī, kad viņa darba laikā pacels telefonu.:)
Nevajag jau lēkt augstāk par savu pakaļu...It sevišķi, ja dvēselē pats esi pilnīga cāļa kaka.:0)
Esmu bijusi 2 Duostyle salonos un abos esmu apmierināta ar apkalpošanu.Smaidīgas, jaukas un pieklājīgas meitenes.Labs gelish un klasiskais manikīrs.(negāju pa akcijas cenu):)Labs solārijs.Nekad man nav sabojājuši matus krāsojot, kā to izdarīja piem Kolonnā.
Mīļie cilvēki - jāsāk ir piebremzēt savas ambīcijas, citādi kļūsiet pavisam nepanesami apkārtējiem cilvēkiem.
p.S. Un piemēram, kas tika minēts par bankām man būtu apmēram 20 piemēri, ko pateikt pretī.Neviens mēs neesam perfekti.

I Ieva 28.04.2011

Es arī biju uz akciju. Un man patika meistares paveiktais darbs un biju gatava doties uz to salonu vēlreiz.
Pastaigāju pa akcijām vēl uz citiem saloniem un nevaru teikt ka šis Teikas salons būtu slikts.
Man bija vienaldzīgas risinātās problēmas, man patika paveiktais darbs.
Lampa darbojās un parafīns bija izkusis :)

S SS 06.09.2011

Vēlējos izmēģināt ko jaunu un meklējot info par saloniem, uzgāju šo lapu.. Pārsteigums.. Paldies!
Nav vēlmes vairs iet.
Un spriežot pēc komentāru teksta, kuras šķiet ir salona darbinieces - FUI- rupji izrunāties: """"Nevajag jau lēkt augstāk par savu pakaļu.It sevišķi, ja dvēselē pats esi pilnīga cāļa kaka..""" u.tml. patiešām KAUNS!!!
Nu nav patiešām smuki! Būtu atzinušas savu vainu - un vismaz klientus potenciālos nepazaudētu. Bet ar šādu attieksmi... Ne tikai sūdzībā minētais gadījums liecina par salona zemo profesionālo līmeni, bet arī par cilvēcisko faktoru un katras pašas darbinieces kultūras līmeni... Ar tādu attieksmi pret klientiem - jaunus jūs tiešām nepiesaistīsiet ne ar - ne bez akcijām...! (:

I ilze 07.12.2011

Paldies, es arī gribēju izmantot akciju krāsot matus+griezt, bet intereses pēc iegūgloju un atradu šo te, jāsaka, diskusiju, kur salona darbinieces pašas mēģina atspēkot savu neprofesionālo rīcību. Uzreiz atsita! Pilnīgi cauri var redzēt šiem tekstiem, ka tas ir ieinteresētu personu rakstīts! Tiešām, labāk būtu iejūtīgi atvainojušies, jo grozi kā gribi, apkalpojošā sfērā klientam VIENMĒR ir taisnība. Vai par 1 Ls viņš nāks, vai 100Ls!

D Darbinieks 07.12.2011

Protams, ka strādājot ar klientu nekādi mobīlie nav jāceļ. Ir automātiskais atbildētājs, kas pateiks, ka strādā un vēlāk atzvanīs.

Ja cilvēki nerakstīs un nesūdzēsies nekad kārtības nebūs. Tāpat nopīpējusies friziere, kas smird pēc lētām cigaretēm...

O olgastradina 30.03.2012

3 раза делала в салоне Duo Style Azur маникюр у разных мастеров, всегда неаккуратно и некачественно, у самих работниц внешний вид неопрятный, ногти и волосы грязные. Где таких только берут? Не ходите!

D deena 10.11.2013

Es biju iegajusi sajaa salonaa brivibas gatvee 386, nu attieksme pret klientiem tiesaam diezgan beediiga, iegaaju apjautaaties par cenaam, friziere darba laikaa taisiija nagus sev, un ar mani runaaja paar plecu. Manaa uztveree buutu normaali ja vismaz pret mani kaa pret klientu pagrieztos un pieceltos, peec tam ja veelaas lai turpina...nu nav tas pieklaajiigi...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы