DTV SIA - Slikts serviss
Esmu neapmierināta ar SIA DTV Tukumā darbību par ūdens skaitītāja maiņu! Esmu godīga komunālo maksājumu maksātāja,man nav komunālo parādu! Kad pienāca laiks nomainīt ūdens skaitītāju, zvanīju uz šīs firmas komunālā lapā norādīto telefonu,lai vienotos par laiku,kad var mainīt skaitītāju. Izrādās viņi to ( protams!) to dara TIKAI darba dienās,darba laikā - tātad man ir jādabū darbā speciāli brīva diena, lai viņi varētu nomainītu ūdens skaitītāju. Ir sarunāts nedēļu IEPRIEKŠ konkrēta diena, konkrēts laiks, kad meistars būs. Meistars sarunātajā laikā NAV! Gaidu stundu, kavēju darbu, meistars vēl joprojām nav! zvanot uz norādīto laiku, protams, laipna meitene atrunājas, ka tā mēdzot būt. Kā to saprast? Ir SPECIĀLI sarunāta diena un laiks, es kavēju darbu, bet tā mēdz būt? kas man apmaksāts kavēto darba laiku? viņa sāk runāt par citiem,kas pieteikušies jau mēnesi iepriekš utm, utm, piedāvā meistaru citā darba dienā! kā tad to saprast? vai viņiem nekāda atbildība vispār nepastāv? sarakstu vispār nav,kur viņi kaut ieliek ķeksīti,kur un pie kā jādodas? kas tā par visatļautību - darīt kā ienāk prātā un kā tik grib vispār nerēķinoties ar klientu?
Добавить комментарий