Drogas - Slikts servisa
Šodien, 20 minūtes pirms veikala aizvēršanas, iegāju veikalā lai nopirktu sev matu balinātāju. Apvaicājos pārdevējai, kuru labāk man paņemt. Konsultante ieteica balinātāju, jautāju, vai kastītē būs viss vajadzīgais, jo reizēm nav iekļauts peroksīds. Viņa man teica lai neuztraucos, ka viss tur būs iekšā. Pārjautāju vēlreiz, vai tiešām. Konsultante visu laiku atbildēja man apstiprinoši. Tagad esot mājās, es redzu, ka tieši peroksīds nav iekļauts un jāpērk atsevišķi. Varbūt varētu konsultantēm pateikt, ka ja viņas nepārzin produktu, lai nedod maldinošu informāciju par to.
Комментарии (5)
Nekad mūžā nevienā veikalā neesmu neko jautājusi pārdevējai . Tev pašai acu, roku nav?
Paņemam rokās izstrādājumu. Pagriežam otrādi. Atveram acis un izlasam, kas rakstīts uz etiķetes. Tad ejam uz kasi.
Cik Drogās ir preču? Nu, teiksim 3000? Iemācieties nu visu info par 3000 precēm. Kas sastāvā, kas iepakojumā, derīguma termiņus, etc.
Paldies, ka informējāt mūs!
Sazināsimies ar Jums personīgi.
Es jums atklāšu noslēpumu kā bijusī konsultante, pārdevējas nevar fiziski pārzināt par visām precēm, kā arī konsultantes nevar apsmērēties ar visiem krēmiem, matu lakām utt, lai ieteiktu kurš labāks vai kurš sliktāks. Protams klientam ir arī pašam jālasa kas uzrakstīts uz iepakojuma, tomēr šajā situācijā ir arī pārdevējas vaina, ka viņa nepārbaudīja informāciju.