Drogas - Pārdevēja nievājoši izturas pret klientu
Sveicinati, vakar iepirkos XL Salas Drogās tirdzniecības centrā, mūs apkalpoja gara pārdevēja ar melniem lokainiem matiem, ja vien neskatās uz to kad meitenes izskats priekš pārdevējas ir graujošš.
Pārdevēja bija ļoti nelaipna, skatījos gribēju iegadāties preci par vienu cenu, bet cenu pie kases izsita pavisam citu, pēc mūsu valsts likumdošanas principā pircējam ir tiesības iegādāties par to cenu kura ir uzrādīta, bet pārdevēja nelaipni ar mani runāja, tā skaļi teica- tas maksā 6.99 nu un jūs tāpat to tad nepirksiet, drausmas, kā pārdevēja var spriest par manu maciņa saturu?
vienmēr esmu gājusi šajā veikalā un ir bijušas lieliskas sievietes, taču vakardiena man bija ļoti nepatīkama, šajām drogām iešu ar līkumu,
cienījamā vadība paskaidrojiet lūdzu saviem padotajiem, kad pieeja ir jāatrod katram klientam, ja nav pieejas nav klientu.
esmu ļoti vīlusies.
Комментарии (5)
Kas liedz aiziet un parādīt,kā pareizi jāapkalpo klientus? :D
vot vot, lai parada priekšzīmi!
>pēc mūsu valts likumdošanas principā pircējam ir tiesības iegādaties par to cenu kura ir uzrādīta
Pēc mūsu valts likumiem tā nav, bet sapņu zemē Krievijā gan tā ir. Tāpēc jau arī Latvijā ir tāds bardaks ar cenu zīmēm.
"pēc mūsu valsts likumdošanas principā pircējam ir tiesības iegādāties par to cenu kura ir uzrādīta" - drīzāk gan, pēc mūsu valsts likumdošanas principā pircējam ir tiesības iet ellē, ja viņu kaut kas neapmierina. Švaki "Klients", ar to likumu zināšanām. Laikam vairāk šampūnu jādzer.
Da nē pārskatījies Ekstrasensu cīņas un citus krievu raidījumus. Klientam nav vienmēr taisnība un pārdevējam ir tiesības nepārdot(neslēgt mutisku pirkšanas līgumu), ja nevar vienoties par cenu. Jā maldināt nedrīkst, bet tas ir pilnīgi kas cits. Protams uzņēmumam kam rūp reputācija mācētu ar klientu sarunāt tā lai ir abi apmierināti. Tomēr ir situācijas, ka klienti uzstāda pilnīgi neadekvātas prasības un tad nu tiešām labāk ar teroristiem sarunās neielaisties.