Drogas - Drogas klienti
Šoreiz runa nebūs par Drogas veikaliem vai pārdevējām, bet brīnišķīgajiem Drogas klientiem! :D Protams, visiem ir zināmi klientu apkalpošanas standarti un ka klientam ir vienmēr taisnība, taču pēdējā laikā novēroju, ka klienti domā, ka var atļauties vienkārši VISU, jo viņi taču veikaliem “maksā” (2€ lētā essences lūpene…) :D kas tik netiek redzēts, un ne jau no jauniešu puses, bet 40+ g.v. cilvēkiem.
1) Pārmetumi, ka nav uzlikta cena/nepareiza cena, - jā. Protams, ka cenai zem preces ir jābūt! Taču, vai šie klienti, kas nāk un brutāli pārmet pārdevējām, ka nav cenu zem preces, iedomājas, ka tas nav iespējams, izlikt visas tikko 100iem atnākušās preces vienlaicīgi ar cenu uztaisīšu un izlikšanu? Loģiku ieslēdziet… vēl trakāk ir ar - nepareiza cena, taču godīgi sakot, 90% šie gadījumi ir: nedaudz cena vai prece nobīdīta zem citas cenu zīmes/ prece nepareizā vietā, jo kāds cilvēks pārlicis/ cilvēks vispār skatās nevis apakšējo cenu bet augšējo vai nu jebkas tik pat murgains. Cmon! Ja rodas jautājumi par cenu, vienmēr, ja cilvēks atnāks un PIRMS pirkuma pajautās vai LŪDZU(uzsvars, jo ir arī klientam laipni jājautā, nevis tikai pārdevējam jābūt laipnam!) nevar apskatīt cenu, jo tur nevar saprast, pārdevējs dabūs skeneri un pateiks, cik ir cena! NEVIS ! - sākumā apmaksāt, pēc tam aizvainotam pētīt čeku un tad pārmest- tur bija cita cena! Un tad ja kas neapmierina, ir jātaisa atmaksa, kas atkal ir slikti, jo taču “čakars” un pasargu dievs savi dati jāraksta, kas taču ir šausmīgi(jo tam klientam “it ne maz” nav telefons, kur visi viņa dati ir nodoti un izpētīti sīki smalki:D)
2)DROGAS kartes un kā strādā atlaides, diezgan fascinējoši šķiet fakts, ka Drogas kartes ir nu jau manuprāt, gadi 10 vismaz, ja ne vairāk, taču cilvēki VĒL AR VIEN nav iemācījušies saprast kā tās un to piešķirtās atlaides strādā… :D ka ir mēneši kad ir parastās atlaides, ir, kad tikai Drogas kartes. Un vēl ar vien šokējās, ka nav atlaide, ja neiedod karti, vai arī mēnešos, kad no tās nav atlaides, nesaprot, ka nav, kaut gan cenu zīmē tas ir skaidri un gaiši uzrakstīts :D
Tās ir tikai pāris populārākās problēmas, kaut kad uzrakstīšu vēl, vienkārši ticu, ka kādam būs šo interesanti pārlasīt un varbūt kads tomēr iedvesmosies! :D
P.s. es pati strādāju klientu apkalpošanā jau gadiem, taču arī pirms tam, es personīgi vienmēr iečekoju gan cenu zīmes, gan info kā strādā atlaides utt. Nesaprotu vienu - komunikāciju normālu sagaida nez kāpēc tikai no pārdevējiem , nevis klientiem!
Tu saņem pretī to, kā pats izturies!
Комментарии (6)
Drogas vispār ir šausmas, gan cilvēki, gan kolēği.
Un algas vispār nulle, ļoti nožēloju, ka strādāju mēnesi, vajadzēja iet ātrāk prom. Šobrīd daudz labāk Hesburgerā :D
Nerunajot par narkomaniem un zagļiem.
Klients ir klients, ne velti viņš maksā par preci. Un ja klients ir neapmierināts, tad ne bez pamata. Tikpat labi tas var būt “slepenais pircējs”. Arī personāls nav bez vainas - bieži vien nepārzina veikala akcijas, nespēj norādīt, kurā ailē meklēt konkrētus produktus. Reiz bija gadījums, kad palūdzu apmainīt (nu jau 10 gadus vecu) drogas karti, jo ieplīsa līdz pusei, pārdevēja noskaldīja “Var taču ar skoču salīmēt!”. Paliku ar savu saplēsto karti līdz pēc vairākiem gadiem ieviesa digitālo drogas karti. Taka katrā jomā savi mīnusi - klientam ir tiesības pieprasīt cenu un nesaprast atlaižu sistēmu:)
Kad tu sāksi apzināties savus pienākumus ne tikai tiesības? Tā vispār latvanijas sabiedrībai ir baigā problēma mūsdienās ...
Skatos, ka esam tuvi pazīstami, ka pārgājām uz Tu.
Pienākumi ir visiem, kā klientam, tā darbiniekam - kā saprotu, esat kvalificēts klientu speciālists, tāpēc man nav jāskaidro, ka abas puses ir atbildīgas. Bet viegli jau saprast, ka Jums, kā latvānijas pārstāvim ir grūti uztvert viedokli, kam ir maza sakritība ar Jūsējo. Un īsti nav skaidrs, vai ir izpratne par mūsdienu sabiedrības tendencēm plašākā mērogā, ne tikai par to, kas notiek acu priekšā. Prieks, ka mans viedokļa komentārs ir trāpījis “zem jostas vietas” :)
Pilnīgi piekrītu autoram,klienti baigi daudz grīb un atļaujas,tadi cilveki nekad 100%nekad nav strādajuši apkalpošanas sfērā,