Drogas - Bezizejas situācija - Drogas pārdevēju un vadītājas attieksme
Pēc darba nolēmu nopirkt matu krāsu Drogās, kas atrodas Lāčplēša un Brīvības ielas krustojumā. Pēcpusdiena - iegāju veikalā, veiksmīgi tajā veikala labirintā atradu krāsu. Pēc samaksāšanas konstatēju, ka manu jau nopirkto matu krāsu tīši/netīši paņēmusi iepriekšējā pircēja, atstājot savu pirkumu. Pievērsu jauniņās pārdevējas, šķiet, Nadežda :), uzmanību, stāstīju par notikušo un jautāju, kā šajā gadījumā rīkoties. Meitene sāka bērt teikumus: "Galīgi neatceros, kā viņa izskatījās (izmisīgi skatieni uz durvju pusi)...pagaidiet, varbūt drīzumā atnesīs atpakaļ...tie cilvēki galīgi neskatās, ko pērk utt.", uzsauca otrai pārdevējai, ko darīt. Tā otra atbildēja, lai atstājot telefona numuru, gan jau pazvanīšot, ja atnesīs atpakaļ. No sākuma notiekošo uztvēru ar smaidu. Pēc tam secināju, ka veikalā varu sēdēt visu dienu un gaidīt, pie tam abām pārdevējām ir absolūti vienalga par notiekošo. Pajautāju otrai pārdevējai, vai būtu iespējams atgriezt samaksāto naudiņu vai būtu kādi citi risinājumi. Man tika uzbrēkts, ka veikalam būšot zaudējumi. Teicu, ka rakstīšu sūdzību. Otrā pārdevēja gādīgi aizskrēja pēc papīra lapas un pusapgrauztas pildspalvas. Palūdzu, lai pasauc veikala vadītāju. "Atpeldēja" iespaidīgu apmēru būtne, vārdā Žanna (tā vismaz nobļāvās viena no pārdevējām), kas pavēstīja, ka šis esot pašapkalpošanās veikals un, ja esmu tik dumja un nespējot pieskatīt savas nopirktās preces, tad neko nevarot darīt. Ja gribot, varu rakstīt sūdzību. Pēc šī secināju, ka nav jēgas turpināt sarunu un godīgi atdevu iepriekš iedoto sūdzības rakstīšanai paredzēto pildspalvu. :) Sabojāju sev dienu un uzdāvināju A/s "Drogas" 5 ls. Visvairāk satracināja vienaldzīgā attieksme, mazāk notikums pats kā tāds.
Stāsta morāle - iepērkoties šajās Drogās, lieciet, lai pārdevēja Jūsu nopirktās mantiņas uzreiz liek Jūsu personīgajā maisiņā vai arī pēc nopīkstināšanas izķeriet tās no pārdevējas rokām. Esiet uzmanīgi, mīļie, lai neiznāk iepazīties ar Žannu&Co Drogās Brīvības 58!
Комментарии (54)
taadc tracis matu krasas dell???????????
Katram pasham jaaskataas savas mantas. Uzskatu, ka pirkums ir mans jau tad, kad esmu to izveeleejusies, nevis tikai peec apmaksas. Taatad, ja esmu ieintereseeta uz konkreeto preci, tad pati arii par vinju atbildu, nevis domaaju, ka manaa vietaa skatiisies paardeveeja vai apsargs vai vel sazin kursh cits. Var tachu maksaajot pamest acis uz saviem pirkumiem.
Un jaa.. man Drogaas visus pirkumus vienmeer saliek maisinjaa, nevis vienkaarshi noliek sazin kur.
Kristiin, vareeji iesuudzeet tiesaa paardeveeju par to, ka vinja neielika maisinjaa Tavu matu kraasu kaa rezultaataa notika noziedziigs nodariijums - kraasa tika nozagta! :D
Nevajag buut izklaidiigai un kasiities pie citiem, ja pati esi vainiiga. ;)
Buus no kaa maaciities tagad! :)
BEt kā gadījās man: Biju noskatījusi somiņu jau ilgāku laiku. Tā nu atnācu uz veikalu(apmēram pēc nedēļas), un paties prieks bija šo smuko lietiņu tur ieraudzīt, un neviens nebija viņu nopircis... Veikalā bija divi pircēji, es, un vēl viena sieviete. ES paņēmu somiņu, piemērīju, taču atliku atpakaļ, lai uzmestu aci vēl citām somiņām, rezultātā, kad nācu savējai pakaļ, tā būtne stāvēja pie kases ar MANU somu. Biju tuvu asarām, bet pati vien vainīga:(:( Traci taisīt nesāku:D:D:D:D
Nu bāc. Tas taču ir pilnīgi normāli, ja pircējai veikals atdotu vai nu krāsu vai naudu. Viņiem taču palika otras pircējas prece. Pārdevējai ir jāuzņemas atbildība par to, ka vienkārši samet visas preces čupā un tad pircējam jāšķiro, kura sava, kura nē. Interesanti, vai, ja pircēja par krāsu nebūtu samaksājusi, bet krāsa būtu prom, viņai tik un tā liktu par to maksāt, jo redz - nenosargāja! Apsargiem būtu jāskatās uz šādiem gadījumiem, nevis, kā tas Drogās ierasts, jāstaigā pakaļ normāliem cilvēkiem un jāskatās uz viņu rokām. ...bet šeit ir Latvija!
sveiciens visiem!
esmu pati strādājusi Drogās iesākumā vnk par kasieri-pārdevēju, tad par vecāko pārdevēju. varu droši teikt, ka darbinieku attieksme pret darbu ir tieši saistīta ar firmas augstākas vadības attieksmi pret saviem padotajiem kopumā. un šī attieksme ir ārkārtīgi pazemojoša.
sākot jau ar to, ka meitenēm pirms darba (darba dienas garums apm.13-14 h) ir jāberž veikala grīdas, jākopj palīgtelpas, vadītāja kabinets un wc, resp.- jāpilda apkopējas darbs par to nesaņemot nekādu papildu samaksu, jo Drogas jau nu neies algot apkopēju! tā saucās "dežūra".
tā nu tās dienas dežurants, kārtīgi izvingrojies un iesvīdis, varēja ar ''lielisku'' garastāvokli sākt savu garo darba dienu. tāpēc es pilnībā saprotu tās Drogu pārdevējas, kas dažkārt nav sevišķi laipnas. jā, tas nav profesionāli, neatbilst amata aprakstam, bet saprotami.
tālāk- piekritīsiet, ka jebkuru ''izvedīs'' nejēdzīgais rīkojums sveicināties un sveikt aktuālajos svētkos itin katru pircēju. ziniet, dienas beigās ir sajūta, ka ''jumts brauc''. un, nedod, Dievs, tu pārmīsi dažus vārdus ar veikalā ienākušu pazīstamu cilvēku vai pat savu miesīgu bērnu! ja tajā laikā aiz tuvākā plaukta būs aizslēpies kontrolklients, kurš visu noklausās, fiksē un ziņo tavu vārdu reģionālajam inspektoram, tad melnajā sarakstā iekšā kā likts, tevi kauninās visa kolektīva priekšā un noņems premiālo piemaksu (tad, kad tāda vēl pastāvēja, tagad, droši vien, var zaudēt darbu).
un stulbie priekšniecības rīkojumi par preču papildizvietojumu! dari, kā gribi, liec, kur gribi, bet tik un tik precēm jābūt papildizvietojumam. tāpēc jau arī Drogu veikalos jāložņā kā labirintā, baidoties kaut ko nogāzt un saplēst. iepirkuma ratiņu izmantošana daudzos veikalos ir pilnīgi neiespējama. tas, savukārt, noved pie nākamā- klients ir neapmierināts ar neērtībām, ''uzbrauc'' pārdevējai, kas būtībā ne pie kā nav vainīga, un viss sākas no jauna.
tāpēc- aicināšu pēc iespējas būt iecietīgiem pret Drogu meitenēm un puišiem, ja viņiem kādreiz nav tas labākais garastāvoklis (es te, protams neatbalstu rupju attieksmi pret klientu).
es Drogās strādāju 3 gadus atpakaļ, bet aprunājoties ar bijušajiem kolēģiem un ieejot veikalā redzu un saprotu, ka nekas nav mainījies. darbinieks šeit ir pilnībā beztiesisks. un tas neizbēgami var atspoguļoties darba kvalitātē.
bet pirkums, viennozīmīgi, pircējam ir pašam jāpieskata. tam nu jābūt katram skaidram, ka veicot norēķinu par preci, prece pāriet pircēja īpašumā, un, attiecīgi, arī tās pieskatīšana ir katra paša ziņā.
lai veicas!
Esmu strādājusi Drogās un zinu, cik klienti ir nevērīgi pret savu preci!Esiet uzmanīgāki un mācaties no savām kļūdām pirms apliekat citus ar nejaukiem komentāriem1
Viedi vaardi, Indra!!!
Pilniibaa piekriitu!
Drogās neesmu nekad strādājusi un par pārdevēju arī, piekrītu Indrai.
ble tu josiv.tev kadas problemas kad visu laiku kasies? ko tu lien tajas sudzibas??????????????????????
Kādi visi uzvilti un viens otram brūk virsū...Lasu un brīnos...vai tik tā nebija blondā matu krāsa?:D:D:D
Kad samaksājat tā jau ir jūsu manta un jasārgā tā būs pašam.
Neko tur vairs nevar padarīt Esiet turpmāk vērīgāka.
Jūs jau neuzdāvinājāt tos 5ls drogām, bet tam pircējam, kas paņēma jūsu preci! Kādā sakarā drogām jums jāsamaksā par preci, kuru jūs nevarat parādīt?
Drogas - lielisks veikals
Cienījamā Kristīne,
pārdevējiem vsp nebūtu jāskatās kas paņem jūsu pirkumu, pašai tak ir jāseko līdzi tam., Ja tu nejēdzi paņemt uzreiz savun pirkumu vai pieskatīt to tad pati vien esi vainīga. Un kādā sakarā vsp lai tev atgriež naudu tā jau nav pardevēju vaina ka kkāds cilvēks savāca tavu pirkumu.