Dream Property Management - Neatbilstošs serviss
Pirmkārt, ja māja noslēdz līgumu paši vainīgi, nav iespējams nedz sazvanīt, nedz saņemt atbildi uz jautājumiem e-pastā.
Otrkārt, norādītais uzņēmuma (kaktu kantora) nr. +371 20 252 025 nekad nepacels un uz ziņām neatbildēs.
Rēķini tiek izrakstīti neatbilstoši, kur parādās mistiskas summas par remonta darbiem, elektrību, par neloģisku apkalpošanu. Netiek veiktas nekādas darbības kas vērstas uz apsaimniekošanu, sniegu netīra, kāpņutelpu babuška ar slotu izslauka reizi divos mēnešos.
“ko krāj un taupa taupītājs, to
paņem laupītājs! ”
Mārtiņš Laizāns naudu paņems no jums!
Комментарии (3)
Cienījamo Andri Lapiņ jeb Синьор помидор, ja Jums ir radies kāds neatrisināts jautājums ar prieku Jūs sazvanīsim, ja atstāsiet savu tel.nr. kā arī droši varat atbraukt pie mums uz ofisu Pūces ielā 31, Rīgā un varēsim pārrunāt pie tēja krūzes visus Jūsu sāpīgos jautājumus. Redzu, ka Jums ir liela pieredze sūdzību rakstīšanā un diemžēl ir cilvēki, kas nopietni uztver šādus Jūsu vārdus, tāpēc aicinu Jūs nebojāt mūsu uzņēmuma tēlu bet gan vismaz reizi kopīgi ar mums sazināties piezvanot pārvaldniekam, kurš darbojas objektā kurā Jums ir telpas, lai atrisināt šo lietu un, lai nemaldināt klientus par mūsu pakalpojumu kvalitāti.
Jauku nedēļas nogali!
Ar cieņu,
SIA Dream Property Management
Valdes priekšsēdētājs,
Mārtiņš Laizāns
Cienījamais Laizāna kungs, ja jūs nevarat pat atšķirt kas rakstījis sūdzību, tad varu iedomāties kāds bardaks ir jūsu vadītajā uzņēmumā
Cienījamais Laizāna kungs, man pieder dzīvoklis mājā kuru apsaimniekojat, es labprāt iedzertu tēju, bet katru reizi, kad mēģinu Jūs sasniegt, tas nav iespējams, ļoti iespējams Jums ir daudz ciemiņu. Savu telefona nr šeit neievietošu, jo neesmu juridiska persona. Man nav nekāda saistība ar kirilicā minēto kontu. Rakstījis esmu kopējā čatā, zvanījis, rakstījis e-pastus, bet konkrētas atbildes, rekvizīti vai izrakstītie rēķini NAV.
Apsaimniekošanas kvalitāte tiešām ir zemā līmenī Dream Property Managment, kas nav tikai mans viedoklis.
Gribu vērst Jūsu uzmanību, ka rēķini ko nosūtat nav atbilstoši paveiktajam realitātē, nerunājot par dokumentāciju, kas pierāda āra pakalpojuma sniegšanu
Aicinu Jūs pašiem nebojāt sava uzņēmuma tēlu, komunicējat, risinat, lai cik neērti būtu jautājumi vai diskusijas, JŪSU uzdevums kā uzņemumam kura tēls ir svarīgs ir atrisināt šos jautājumus.
Sajūta, ka Jums ir vieglāk un izdevīgāk uzrakstīt atbildi sūdzībai, kā atrast laiku atbildēt uz klientu jautājumuem. Vieglāk jau ir, līgums tāpat noslēgts, nav jātērē laiks ar esošajiem klientiem, var jau atrast citus.
Novēlu Jūms mainīties.
Andris