Dr. Jūlijas Katkevičas zobārstniecības prakse - krāpšana

Sestdienā piezvanīju uz zobārstniecību, vaicāju vai paņems mani, jo nemitīgi sāpeja zobs un zobs bija raujams ārā. Prasīju par cenām, šie sacīja, ka zobu raušana no 33 eiro - 50. Teica, lai esmu klāt ap sešiem, ka zobu izraušot. Pati neesmu no Rīgas, braucu no Siguldas. Atbrauca, zobu izrāvu. Gāju pie kasees maksāt, uzprasīja 105eiro. šokā, jo reģistratūrā teica, ka no 35eiro - 50 eiro zobu raušana.
Tagad skatos viņu mājaslapu,individuāls ārsta izsaukums darbadienās no 20.00 – 8.00, brīvdienās un svētku dienās 100.00 eiro, kaut gan telefona sarunas laikā NE VĀRDA PAR TO.
Galīgi sašļukusi un 105 eiro pa 10 minūšu darbu vējā. Manuprāt, telefona sarunas laikā par to bija jāpiemin, par ķiurga izsaukšanu, bet tas tika noklusēts.

nesiesaku!

P

Комментарии (49)

E ELLIO 05.02.2017

Pirmkārt: Nevajag ielaist savus zobus tik tālu,ka tie jāizrauj.
Otrkārt: Profilakse reizi vai divreiz gadā Jums izmaksās lētāk, kā zoba izraušana un tas ir Jūsu, ne zobārsta vainas dēļ.
Treškārt: Jums ir iespēja izvēlēties savam maciņam atbilstošu zobārstniecības iestādi, arī Jūsu pašu Siguldā.
Ceturtkārt: Jūs taču saņēmāt pakalpojumu un ārsts Jūs atbrīvoja no sāpošā zoba vai ne tā?

P Pilsoneee 05.02.2017

Vispār runa nav par nolaišana zobu. Izlasi kārtīgi tekstu, pirms gudri spriedelē. Runā gāja par zobu raušanu, par to cenu uz cik ir jārēķinās. Par to ārsta vizītes cenu tika noklusēts . Un par attieksmi vispār nerunājot .

E ELLIO 05.02.2017

Runa nekur neiet:D Tā vai nu ir vai nav.
Kas ir ar attieksmi? Zobu pusizrautu atstāja? Vai arī nerāva, jo jums nebija naudas, ko samaksāt? Kur ir problēma?
Vajag vēlreiz, pirms sēsties zobārsta krēslā pārprasīt, cik tas maksās. Zobārsta vainu neredzu. Katrs cenas liek, kādas vēlas.

T Toms 21.02.2017

Šajā klīnikā uz jautājumu, cik tas izmaksās, atbildēs maldinoši. Iesaku iet ar līkumu. Labāk izvēlēties kaut vai Stomatoloģijas centru.

"Pirmkārt: Nevajag ielaist savus zobus tik tālu,ka tie jāizrauj." - zelta vērts(burtiskā nozīmē) padoms
"Otrkārt: Profilakse reizi vai divreiz gadā Jums izmaksās lētāk, kā zoba izraušana un tas ir Jūsu, ne zobārsta vainas dēļ." - vispār zoba uzturēšana (runa iet par normālām klīnikām) maksā ~3x vairāk par izraušanu.
"Treškārt: Jums ir iespēja izvēlēties savam maciņam atbilstošu zobārstniecības iestādi, arī Jūsu pašu Siguldā." - un nākotnē viņa un arī ļoti daudzi citi, kuri izlasījuši šo sūdzību, tieši to arī darīs!
"Ceturtkārt: Jūs taču saņēmāt pakalpojumu un ārsts Jūs atbrīvoja no sāpošā zoba vai ne tā?" - un vēl arī no papildus izkrāptajiem 70 EUR...
"Runa nekur neiet:D Tā vai nu ir vai nav. " - zobi arī, nekur neiet, bet no Dr. Jūlijas Katkevičas Zobarstniecības Prakses un ELLIO , gan vajadzētu iet. Un kā jau Toms rakstīja ar līkumu.

A Alise 05.08.2017

šis ārst nemāk taisīt anestēziju un nē piemēram mani viņš neizglābj no sāpēm

P Pilsoneee 05.02.2017

Cenas interneta bija pavisam citas un šis bija akūts gadījums . Telefon saruna ar bija cita.
Pirms rakstīt nosodošu komentāru , lūdzu izlasi kārtīgi tekstu!

P Pilsoneee 05.02.2017

Lūdzu izlasi vēlreiz tekstu. Uz reģistratūru zvaniju, 2reizes, kā jau minēju, cenas sakot no 35 - 50 eiro, bet tika noklusēts fakts par 100 eiro ārsta izsaukšanu. Pretīga attieksme no personala par visu.
Galu galā , šī mājās lapa ir domāta priekš sūdzībām, izklāstīt savu slikti pieredzi. Šeit it mana pieredze par naudu apkrāpšanu un vēlos lai cilvēki neuzķērās.

E ELLIO 05.02.2017

Sāpošo zobu taču likvidēja, ne? Pretī Jums taču izsniedza čeku par to. Lūdzu sniedziet iekšā VId, dabūsiet 23% atpakaļ. Varbūt turpmāk būs Jums mācība, ka ielaisti zobi maksā dārgi.

P Pilsoneee 05.02.2017

Man ar zobiem viss kārtībā, bet Jums ar saprašanu gan pašvaki! Veiksmi!

E ELLIO 05.02.2017

Jā, izskatās gan, ka viss kārtībā,ja bija jārauj sakne.:DDD

A Absolutisms 05.02.2017

Man reālii bija līdzīgs stāsts. Pazvanīju, reģistrācijā ar teica, ka cenas sākot no 35 - 60 eiro. Izrāva man to zobu, samaksāju 113 eiro. un par ko ? Attieksme briesmīga un cenas nepamatoti augstas. Muļķīgi, ka atsauksmes nepalasīju, daudzi tur ir apkrāpti. Bet nu rīkojies, vari ier pie ptc vai VI vērsties !

E ELLIO 05.02.2017

Un ko Veselības inspekcija darīs? Noteiks katrai privātpraksei kādas cenas likt? Vai liks iestādīt atpakaļ Jūsu zobu?

P Pilsoneee 05.02.2017

Mīļais cilvēk, kā Jums ar saprašanu? Tekstu saprotam ? - Nesaprotam.
runa iet par krāpšanu un palasot rakstus saistītus ar šo zobārstniecību nekā laba nav. Nepamatoti Jus šeit ko raksta. Šeit jebkurš var likt savu pieredzi. bet to jums jau nesaprast :)))))))))))))))))

E ELLIO 05.02.2017

Es lieliski sapratu,ka problēma ir tajā,ka no Jums paņēma pāri par 100 eur par zoba raušanu. Taču katrs darbs maksā, arī zobārsta izsaukums maksā. Pirms iet kabinetā, vēlreiz vajadzēja pajautāt cik TAS VISS KOPĀ IZMAKSĀS? Jūsu kļūda,ka pati nenoskaidrojāt visu kā pienākas. Ārsts savu darbu izdarīja? Izdarīja. Viss.

P Pilsoneee 05.02.2017

Es paudu savu viedokli, jo tiku apkrāpta. Runāju ar dakteri un viss forši, kamēr līdz turienei aizbrauc. runa gāja pa 35- 50 eiro zobu raušanu un tas vizīte pie ārsta tika noklusēta. telefona sarunas laikā visu likās, ka izrunājām, un nevajaga taisīt pārsteigumus pie kases. man neinteresē darbs vai kā, bet runa gāja par apkrāpšanu.
Lasot iepriekšējos rakstus par šo klīniku, viss tas pats - cenas nepamatotas augstas, krāpšanās un attieksme. Tikai nezin kāpēc J;us šajos rakstos nepamatoti pārmetat .
Sacīšu 3rezizi, šī bija mana pieredze un nevēlos, lai kāds šo zobārsniecību apmeklē, lai neiekuļās nepatikšanās. Visu labu!

E ELLIO 06.02.2017

Jūs jau nebūsiet tas cilvēks,kas noteiks katrai klīnikai savas cenas. Nepatīk, gaidiet brīvdienas, dzeriet pretsāpju zāles un meklējiet poliklīniku, kur izraus pa 5 eur.

P Pilsoneee 06.02.2017

Bet tik un tā Jūs nesapratāt ideju, cirvis paliek cirvis. Nav jēgas jums neko skaidrot, ideja jums nav skaidra. Ejat un aizstāvat šos kantorus, jo saprašanas jums nav !

E ELLIO 07.02.2017

Labāk savediet jau laicīgi kārtībā savu mutes dobumu un tad ņerkstiet par cenām. Saku uzreiz, ja divreiz gadā apmeklēsiet savu stomatologu profilakses nolūkos, nekādas saknes Jūsu mutē nebūs.
Ideju sapratu lieliski, Jums nepatika maksāt par ārsta izsaukumu 100 eur. Iesaku Jums paskatīties cenas citās valstīs, tur viena zoba raušana ir vismaz 500 eur. Par savu nolaidību ir jāmaksā.

L Liarliar 07.02.2017

Ellio, pirms paskatīties un uzzināt, ka zoba raušana kaut kur maksā 500 EUR, vispirms varbūt paskatiet šīs valsts vidējo algu? Saprotams, ka esat zobārsts un aizstāvat savu amata brāļus, bet tik agresīvi komentāri nudien ir nesimpātiski. Pie kam diemžēl ir gadījumi, kad zobi, kop vai nekop, bojājas par spīti visam, kaut arī cilvēks kopš skolas gadiem ir cītīgi apmeklējis zobārstu un katru vakaru pucējis zobus.Tas ir reāls piemērs, par ko es runāju.. Tā ka naidīgi pārmest zobu nekopšanu , nezinot lietas apstākļus, tas tikai noskaņo pret tādu komentētāju un piepluso kārtējo mīnusiņu komentāram. Tas gan Jūs, protams, neinteresē.

E ELLIO 07.02.2017

Pilnīgas muļķības. Es pati esmu padomju laika cilvēks, taču nez kāpēc man visi zobi ir mutē.Laikam mamma iemācīja,ka zobi jākopj katru rītu un vakaru,divreiz gadā jāiet pie zobārsta. Un maniem bērniem arī nav neviena plombēta zoba. Lūk tā.

E ELLIO 07.02.2017

Katru dienu dzirdu vaimanas par apaukstētiem zobiem, ģenētiku, grūtniecību,kas sabojā zobus. Mīļie cilvēki tās ir muļķības.Attaisnojums var vienīgi būt trauma, bet tad ir skaidrs,ka neviens cits nevar palīdzēt, tikai Stomatoloģijas institūts un arī ne par velti.
Un kā jau minēju zobārstniecību tiešām ir ļoti daudz un var atrast cenas atbilstošas arī savam maciņam.

P Pilsoneee 07.02.2017

Ar Jums sarunāties ir tā, es Jums prasu, kā jums iet, jūs atbildat- debesis ir zilas Jūs vispār neiebraucat pa ko ir teksts.Man ir vienalga kāda cena, darbs vai kas- runa negāja par to. runa g;aja par to, ka reģistratūrā NEBRĪDINĀJA par tiem 100 eiro, bet teica, par pavisam citu summu. Bet Jums jau neiebrauc ar 4 reizi. Jūs nezinat, kāds ir mans zobu stāvoklis, un es atvainojos, maigi sakot, Jūsu komentāri ir nepamatoti. VISu labu, aizstāvat vien savus kantorus! VISU LABU!

E ELLIO 08.02.2017

Runa nekur neiet, tā vai nu ir vai nu nav.
Ja uzmanīgi būtu lasījusi,tad manu komentāru par tiem 100 eur arī būtu uzķērusi.:DDD
Spriežot pēc Jūsu rakstītā, Jūsu zobu stāvoklis(nolūzis zobs, sakne) nav nekas spīdošs, bet tie nav mani zobi un man par tiem ir pilnīgi vienalga.

P Pilsoneee 07.02.2017

Jūsu aprobežotībai nav ko teikt, pilnīgs debīlisms - kāds sakarā. Varat pat neatbildēt.

E ELLIO 08.02.2017

Diemžēl zobārstiem(tiem pašiem sliktajiem,kas mācās 5 un vairāk gadus) ir jāstrādā ar visādiem cilvēkiem. Arī apdalītiem no dabas.

P Pilsoneee 08.02.2017

Labi, ka paskaidrojāt par sevi.

E ELLIO 08.02.2017

Jā, ar uztveri Jums kā ir tā ir. Nekas, veiksmi meklējot lētos zobārstus.:DDD

P Pilsoneee 08.02.2017

Nu palasot Jūsu komentārus žēl paliek...

Jūs nespratāt lietas būtību. Nezinu, varbūt galva jums nav, lasīt īsti neprotat. Smieklīgi, bet lūdzu visu labu !

S SiSe85 08.02.2017

Man diezgan pozitīva pieredze. Oktobrī, brīvdienās, ļoti sāpēja gudrības zobs. Internetā pirmais, ko izmeta, bija Katkevičas privātprakse. Mājas lapā ir atzīmēts, ka ārsta pieņemšana brīvdienās ir par paaugstinātu maksu. Arī uzgaidāmajā telpā, uzreiz ienākot, asistente piedāvāja iepazīties ar cenu bukletu un aizpildīt anketu. Ja cena neapmierinātu, varētu meklēt citu vietu.
Kopā par operāciju zobam + 3 rentgeniem + vairākām pretsāpju špricēm samaksāju 185 eur. Visu izstāstīja, kā kopt, iedeva receptes. Viss sadzija ideāli.
Tajā pat dienā Stomatoloģijas institūtā paziņai rāva gudrības zobu. Samaksāja ap 120 eur.

E ELLIO 09.02.2017

Žēlojiet vien pati sevi. :DDD

P Pilsoneee 10.02.2017

Īsta latviešu mentalitāte, ka tik iekost bez iemesla

E ELLIO 11.02.2017

Kā Jūs pret citiem, tā arī pret Jums.

I Ieva_L 20.02.2017

Man arī šajā kantorī līdzīga, ļoti nepatīkama pieredze.
Pirmoreiz tur aizgāju akūtā situācijā, kad brīvdienā nolūza priekšzoba kronis, ko bija steidzami jāpiecementē. Tad nu man ieteica Katkeviču. Nu pielīmēja, itkā viss forši un tad pierakstījos uz parasto ārstēšanu.

Aizeju uz konsultāciju, kuras laikā sāk rakstīt kartīti, tagad esot jāsabildē rentgeni. Es neko bīstamu nenojautu- tagad jau visur zobārstiem ir blakus monitors un digitālos rentgenus skatās pie labošanas... Pie kases gandrīz paģību- 100€ par konsultāciju ar 4 rentgeniem! Man pie tam bija jāmeklē bankomāts labu gabal prom, Dzirciema ielā, jo ar karti lūk nevarot norēķināties. Vēlāk pārbaudīju, ka pat visa žokļa panorāmas rentgens maksā vien ap 40€!

Tādu nekaunību nekad dzīvē neesmu sastapusi, toreiz man liekas reāli apraudājos. Ticu, ka šai zobārstei labi neklāsies viņas "karjerā"!

E ELLIO 21.02.2017

Ja Jums kāds ieteicis Katkeviču, tad jau citiem ir laba pieredze un arī cenas. Taču pirms Jums piedāvā veikt rtg, panorāmas, kartiņu sarakstīšanas, ārstēšanas plāna sastādīšanu, varbūt pajautājiet cik tas viss kopā izmaksās? Tad arī nebūs pārpratumu pie kases.

T Toms 21.02.2017

Lietotāju ELLIO vispār nav vērts ņemt vērā. Izskatās pēc apmaksāta darbinieka, kas neitralizē negatīvās atsauksmes.
Jā, ir dārgākas, ir lētākas privātprakses. Un tiešām cilvēkiem jāizvēlas pēc sava maciņa biezuma. Bet kā tu vari izvēlēties, ja pirms pasākuma apzināti maldina par cenu un beigās piestāda kosmosu? Ikdienas parastais cilvēks neorientējas zobārstniecības sīkumos, tāpēc tas cenrādis mājaslapā ir maldinošs.

E ELLIO 21.02.2017

Dārgais Tom! Es nestrādāju šai klīnikā, taču kā par kolēģi varu teikt tikai to labāko. Savukārt par cenām, pirms sēžas zobārsta krēslā parasti pacients pajautā. Vismaz tā notiek manā praksē, lai nerastos pārpratumi. Ja nav mēles mutē, tad arī ir pie kases mute vaļā.

"Dārgais Tom!" - šeit runa ir par dārgiem zobārstiem, Toms savu cenu nav nosaucis, lai varētu viņu saukt par dārgu!
" Es nestrādāju šai klīnikā," - tad vismaz pateiktu, kurā klīnikā strādā, lai zinātu kur vēl šādi piekrāpj pacientus.
"taču kā par kolēģi varu teikt tikai to labāko." - to jau visi dzirdēja. Tādas pūles pataisīt melnu par baltu! Ceru, ka kolēģis to novērtēs.
"Savukārt par cenām, pirms sēžas zobārsta krēslā parasti pacients pajautā." - tātad ja telefoniski ir vienošanās par vizīti un tās izmaksām, pirms sēsties krēslā, jāpārprasa "Jūs man rausiet par 35 EUR, jeb par 70 EUR"? Un pēc anestēzijas, vēlreiz jāpārliecinās, ka cena nav mainījusies?
"Vismaz tā notiek manā praksē, lai nerastos pārpratumi." - tāpēc, pasakiet kurā klīnikā strādājat, lai cilvēki varētu izvairīties no pārpratumiem.
"Ja nav mēles mutē, tad arī ir pie kases mute vaļā." - tātad jūsu klīnikā arī mēles rauj kopā ar zobiem? Jā, tagad arī man ir mute vaļā!

U urugvajaparagvaja 21.02.2017

Analītiķi, laba analīze :). Žēl, ka nevar Jūsu komentāram ielikt vairāk par vienu plusiņu:)

E ELLIO 21.02.2017

Jā, mēs mēles arī raujam, tādiem auniem kā Tu! Bez anestēzijas, tikai ar sauso narkozi. Par velti:DDDD

K Krokodils7 22.07.2017

Par 7 zoba raušanu samaksāju 165 eur. Neejiet lūdzu... Nenormala cena. Es ļoti nozeloju! Butu labāk uz nakts dentu aizbraukusi pa 50 eur. Tā ir krāpniecība! Kā var šitā cilvēkus čakarēt:( Bet ilgi jau nevar tadas vietas eksistēt, jo otrreiz normals cilveks tur kāju nespertu! Daktere jau forša, bet...

S Sjuuusja 24.07.2017

Ну вот и я присоединюсь. Прифигела от цегы удаления 7-ки, 162 еур на выходе... хотя бы предупредили сколько будет стоить,я бы в стоматологический институт поехала и там сидела бы в порядке очереди. 50-90 еур рыночная цена. Клиника считает себя элитной?дорогой? Клиника находится не в центре, до элитно-дорогой им еще грабить и грабить, на администратора еще не заработали видимо, если медсестра и звонки принимает и двери открывает и чек выбивает, паралельнл ассистируя доктору. Спасибо за помощ, но такая неадекватно высокая цена просто ужас. Люди, обращайтесь лучше в стоматологический институт, лучше просидеть в очереди пару часов, чем остаться с пустым кошельком

V Vijars Vaiba 25.07.2017

Es pilnīgi piekrītu, ka šīs kantoris speciāli maldina savus klientus - izcenojumos ir viena summa ierakstīta, bet pēc procedūras tev pieskaita klāt par katru darbību, ko viņi ir veikuši - 15 eur tikai par to, ka ieej viņu kabinetā.

E eksporeg 30.10.2017

Tagad padomāsim loģiski. Saprotas ka visi nepelnām tik lielas naudas kā pakalpojumiem cenas valstī, bet kas mums ir pats svarīgākais. Domāju visi pateiks - veselība, jo īpaši galvas rajonā. Domāju neviens neteiks - pie velna manus zobus labāk nauda makā.
15 € ieejot kabinetā. Mīļie tautieši. vai tiešām domājat ka Zobārstniecībā nav nepieciešama sterilizitāte un individuāli priekšmeti Jūsu svarīgāko orgānu apkopšanai un ārstēšanai.
Es saprotu visu cilvēku sašutumu, bet jau vairākus gadus esmu Jūlijas Katkēvičas pacients. Turklāt no tiem laikiem kad viņai vēl nebija savas privātprakses un arī viņa darbojās Stomatoloģijas institūtā. Tas ka katrs pakalpojums maksā ir tikai pašsaprotami, tas ka veselības nozarē ir cenu pieaugums.. - kurā nozarē nav? Par neinformētību - padomājiet paši, vai attālināti iespējams precīzas cenas nosaukt kas attiecas un situācijas izvērtēšanu - šķiet nereāli. bet par standarta cenām, vai paši jautājat, vai tiešām ārstiem, kuriem ienāk dienā simtiem zvanu jāatceras katram visu pateikt. Vai tiešām paši neprotam pajautāt vai apskatīt konkrētās iestādes cenu sarakstu internetā? Esmu pēdējā laikā saistīts ar vairākām klīnikām un es neteiktu ka cenu atšķirība ir tik liela kā te komentāros tauta uzpūš. Un padomājiet lūdzu par cenas atbilstību kvalitātei pirms noniecinat kādu konkrētu iestādi (jebkurā jomā)

E eksporeg 30.10.2017

Tagad padomāsim loģiski. Saprotams ka visi nepelnām tik lielas naudas kā pakalpojumiem cenas valstī, bet kas mums ir pats svarīgākais. Domāju visi pateiks - veselība, jo īpaši galvas rajonā. Domāju neviens neteiks - pie velna manus zobus labāk nauda makā.
15 € ieejot kabinetā. Mīļie tautieši. vai tiešām domājat ka Zobārstniecībā nav nepieciešama sterilizitāte un individuāli priekšmeti Jūsu svarīgāko orgānu apkopšanai un ārstēšanai.
Es saprotu visu cilvēku sašutumu, bet jau vairākus gadus esmu Jūlijas Katkēvičas pacients. Turklāt no tiem laikiem kad viņai vēl nebija savas privātprakses un arī viņa darbojās Stomatoloģijas institūtā. Tas ka katrs pakalpojums maksā ir tikai pašsaprotami, tas ka veselības nozarē ir cenu pieaugums.. - kurā nozarē nav? Par neinformētību - padomājiet paši, vai attālināti iespējams precīzas cenas nosaukt kas attiecas un situācijas izvērtēšanu - šķiet nereāli. bet par standarta cenām, vai paši jautājat, vai tiešām ārstiem, kuriem ienāk dienā simtiem zvanu jāatceras katram visu pateikt. Vai tiešām paši neprotam pajautāt vai apskatīt konkrētās iestādes cenu sarakstu internetā? Esmu pēdējā laikā saistīts ar vairākām klīnikām un es neteiktu ka cenu atšķirība ir tik liela kā te komentāros tauta uzpūš. Un padomājiet lūdzu par cenas atbilstību kvalitātei pirms noniecinat kādu konkrētu iestādi (jebkurā jomā)

N Nikolana111 29.12.2018

Maldināšana ir krāpniecības paveids. Un konsultācijai ir jābūt vēsrtai uz zoba ārstēšanas variantiem, nevis tāmes noteikšana par vienu ārsta izdomāto dārgāko variantu. Vēl bez 1 zoba pārārstēšanas ar kroņa uzlikšanu uz 1200.oo vienam zobam var piedāvāt vismaz zoba izraušanu kā variantu un šis piedāvājums aizņemtu ārsta 2-3 minūtes. Taču te iet rna par apzinātu maldināšanu, jo tāmes astādīšana noteikti nevar tikt uzskatīta par adekvātu konsultāciju. Un noteikti nevar būt tā, ka cilvēks atnāk lai samaksātu 50.00 euro par neatvērtu muti un tajos 50. vēl ietilpst kabineta apmeklējums ar sterilizāciju, ja man pat nebija nepieciešamība atvērt muti ar tās sterilizētajiem instrumentiem. Jūs pat nespējat iedomāties kā tas viss te strādā patiesībā. Ja jūsu alga ir vismaz ar trīs nullēm, tad droši ejat un ārstējat te zobus. Taču ja alga nav lielāka par 1000, tad noteikti jums nepietiks vienas algas apmērs zoba PĀRĀRSTĒŠANAI, jo pārārstēšana te var maksāt no 700.00 (tikai pārārstēt un bez garantjas) līdz 1200.00 eur(1200 ja tam pašam zobam uzliek lētāko kroni). Tā ka ja nauda ir gana, droši ejat, tikai garantija par pārārstēšanu nav un nebūs. Saprotiet, šajā visā pasākumā neētiski ir piedāvāt maksāt par instrumentu sterilizāciju. Lai vai kā, nevienā klīnikā un laboratorijā man nav jāmaksā par pašsaprotamām lietām. Un kā es varu pārbaudīt šādas manipulācijas faktu? Es redzu, ko viņa dara pirms es iesēžos krēslā? Un kas tiek sterilizēts?! Krēsls? Grīda? Sienas? Gaiss ar zilo lampu tiek attīrīts pēc katra klienta? Lūk kā. Man žēl, ka daktere ir izglītota un gudra sieviete, taču ir zaudējusi elementāru ētisku attieksmi un tāmes sastādīšana viņasprāt ir konsultācija. Vienkārši zināšanai: ja rausiet te zobu un cenrādī redzat 35.00, tad zinat, ka faktiski 100% tiks pie 35.00 raušanas pieskaitīta anestezija 15.00+ rentgens10.00 +konsultacija līdz 35.00 vai līdz 50.00 un vēl kabineta apmeklējums 15.00.(jā, jā, pilnīgi nopietni. Pirms es apmeklēju, arī lasiju komentāus un neticēju, kamēr pati nepārliecinājos) un kopā vismaz no 105 (ja bez 35.00 vai 50.00 konsultacijas, kas ir maz ticami). Lūk kā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы