Dr. Jūlijas Katkevičas zobārstniecības prakse - Cenas un kvalitāte
Pirms 8 mēnešiem bērnam salaboja piena zobu, kas kopā izmaksāja 122 eiro pirmā vizīte (ielika zāles) + 165 eiro nākama vizīte (ielika blombu). Blomba izkrita pēc 8 mēnešiem, es uzzvanīju vai ir kāda garantija, nosaucu datumu, kad mēs bijām, ļoti nevelējas neko teikt, tikai saka li atbrauc uz vietas un ārsts paskatīties, bet es uzstāju, lai atrod kartiņu un sniedz info vai būs garantija pirms mēs brauksim. Solīja atzvanīt, bet protams jau 2 nedēļas neviens nezvana un izskatās ka manu numuru nobloķēja vai vnk. neceļ.
Комментарии (6)
Nopietni? Jūs prasat garantiju piena zoba plombei pēc 8 mēnešiem? Zobs var sen izkrist, vai sāk nākt pastāvīgais zobs, plombe taču līdzi zobam neaug. Loģiski,ka tā var izkrist. Piena zobi ir maziņi, var būt slikta izolācija, visu laiku iet mitrums. Ir taču dīvaini cilvēki...
Un kāpēc ja šo info, kuru "loģiski" būtu jāzina katram izglītotam cilvēkam, to nezin zobārstniecības reģistratūra? Un uzreiz nesniedz atbildi pirmajā reizē, kad es sazvanīju? Tur arī strādā dīvaini cilvēki?
PS formulējums: "es uzzvanīju vai ir kāda garantija" nav vienādības zīme ar PRASA, iet runā par jautājumu!
Es prasu cienīgu attieksmi pret klientu, nevis nobloķēt manu numuru vai vnk necelt kad mēģinu uzzināt kā man tālāk rīkoties (jo no cita numura uzreiz sazvanīju), man nav jāzina visas nianses piena zobiem, būtu korekti to izskaidrot pakalpojuma sniedzējam, jo tika solīts, ka sazināsies pēc pāris dienām.
Te izklausās,ka Jūs gribat izspiest atpakaļ naudu,par izkritušu piena zoba plombi.
Man izklausās, kā Jūs vnk esiet neuzmanīgs komentāru lasītājs. Un kā likumiski var "izspiest naudu" es īstenība pat nevaru iedomāties, tā ir ļoti interesanta versija:)
Vēlreiz. Es runāju par attieksmi un jā, par tādu naudu attieksme ir slikta!
Lai jums vienkāršotu situāciju. Iedomājieties: Jūs konstatējat, ka jūsu bērnam paradījās tuvredzība, jūs atnācāt pasūtījāt labas brilles. Pēc pusgada bērns redz ar brillēm daudz sliktāk. Un protams kādas ir jūsu domās griezties optikā ar jautājumu, kā tālāk rīkoties, vai ir kāda garantija brillēm, tāpēc ka brilles taču nemaksāja 2 eiro. Un jums saka, mēs atradīsim Jūsu kartiņu un sazināsimies ar Jums un rezultāta nobloķē Jūsu telefonu. (vēlreiz izlasiet, to, ka no cita numura sazvanīju uzreiz). Un tad kad, jūs rakstāt par cenām un attieksmi, ir gudri komentētāji, kas "audzina" kas jums būtu jāzina par tuvredzības attīstības mehānismiem katrā no vecumposmiem, un kā acs stiepjas un "mīnuss" paliek lielāks, tas taču ir pats par sevi saprotams.
Vispār brilles un plombe piena zobā ir divas dažādas lietas un brillēm Jūs varat prasīt garantiju, bet plombei nē, jo runa par dzīvu cilvēku. Un kartiņu vispār privātpersonām nav tiesību ne dot, ne komentēt, palasiet ārstniecības likumu. To var dabūt tikai tad,ja to pieprasa veselības inspekcija. Bet Jūs jau rakstat,ka izdevās sazvanīt no cita numura. Tātad Jūsu problēma galu galā tika atrisināta?