Dr. Jūlijas Katkevičas zobārstniecības prakse - Attieksme
KOMENTĀRS*
Bērnam akūti nepieciešama palīdzība. Sestdienas diena. Bijām Dzirciema ielā rindas ārprātā,vēl nav sākusies pieņemšana,jau ķilda par to kurš pirmais ārā pirms atvēršanas bija. Sapratām,ka netiksim. Braucām uz centru,visas zobārstniecības ciet. Ieguglēju par zobārstniecībām un jā, mājas lapa Jūlijas Katkēvičas zobārstniecības prakse,skaistas bildes ,smaidošs personāls. Atbraucot pieņemšana nelaipna,tonis ar kādu runāja un par izklāstu kāda ir kārtība, lai tiktu sniegta palīdzība nobiedēja jau tā bailēs esošo bērnu. Saprotams, ka esmu ar mieru maksāt,lai bērnam tiktu novērstas sāpes,bet teksts- lai nav brīnumi, kad izsniedam rēķinu un lai man nav jāmaksā Jūsu vietā par pakalpojumiem. Tāda sajūta ka kosmosa cenas valda. Biju lasījusi par šo praksi kā ļoti dārgu,bet nebiju domājusi ka par tādu attieksmi kāda valda tur ir jāmaksā tādas summas. Iedzīvojas uz cilvēku sāpēm ar rupju attieksmi,jo pacientam citu variantu nav akūtos gadījumos. Vai tā ir pareiza attieksme? Ja izvēlas tādu profesiju- sniegt palīdzību cilvēkiem sāpēs sirgušiem. Kur tad ir tas ārstu zvērests un tā ievērošana?
Комментарии (24)
Dārgo māmiņ! Kā Jums izdodas savu bērna zobus nolaist līdz līmenim,kad ir neciešamas sāpes? Vienīgais attaisnojums ir trauma,ja tas ir kariess,tad sorry, Jūsu pašu nolaidība. Nav ko vainot ārstus,kas nepieņem laikā un prasa par to naudu.Iedomājieties,arī ārstam gribas ēst. Un viņam ir jāmaksā īre par telpām, jānodrošina viss sterils, regulāri jāpērk materiāli un varbūt ir paņemts mūža kredīts uz jaunāko aprīkojumu.
Kāda starpība kas par iemeslu. Tas nedod tiesības izturēties rupji un iedomīgi.
Tad kapēc cenšaties aizvainot, ja nezinat lietas būtību vai tā ir trauma,vai kariess? Varbūt no sākuma jānoskaidro un tad mētāties ar aizvainojumiem?
Nu bet kurš tad ārstam piespieda ņemt tādus kredītus,tad nav ko ņemt un vērt vaļā praksi,ja nemāk apkalpot. No sākuma jāsāk strādāt apkalpojošanā, jo ja tās nebūs tad dēļ tā mūža kredīta pavadīs mūžu ieslodzījumā. Tak aizgaiņā staigājošo naudu.
Zobārsti nav tāda veida ārsts un zvērestu ievērošana ir mirusi prakse
No zobu sāpēm neviens nav nomiris. Tā nav aklā zarna vai asins saindēšanās.
Ehhh ELLIO... redzu cik sparīgi aizstāvat šīs zobārstniecības komentārus,saprotu ka esat tās darbiniece,vai pat pati Dibinātāja.
Tauta, vai zinot to,ka strādā tāds personāls šajā praksē,ar tādu domāšanu,uztveri un cilvēka būtību, kurš uz iepriekšējiem komentāriem spēj uzrakstīt - “raujam par brīvu mēles ar sauso narkozi tādam aunam kā tu”!?! Kāda vispār var runa būt par piemērotu apkalpošanu šajā zobārstniecībā? Manuprāt es pat savu mīļo kaķeni nevestu uz aplikuma novēršanu pie šādas speciālistes.
Atver SAVU praksi un tad gudri muldi.
Izskatās ka te kādam ir švaka nervu sistēma un taisnība kož acīs?. Nu nebija jūsu izturēšanas patīkama,gribat to pieņemt vai nē. Vēlējos tikai lūgt, laipnāku attieksmi,nevis ārstu kurš iznāk no kabineta un “uzreij” tā, ka bērns lūgdams vecāku aiziet no prakses,jo nepatīk uzņemšana. Šajā gadījumā es aizstāvēju bērnu un vēlos novērst nākamos nepatīkamos uzņemšanas brīžus,kas spēj sadragāt bērnu vēlmi apmeklēt zobārstu. Un tad lūk rodas šie gadījumi- mīļo mammīt,kā spējat novest bērna zobus līdz tādam stāvoklim. Paši vien esat pie vainas speciālisti un laikam apzināti to darat, lai vēlāk bezizejā noplēstu naudu. Ja kādreiz trauma apmeklēt zobārstu bija dēļ tehnikas,tad tagad dēļ speciālistu nemākulīgās attieksmes.
Es nelienu tajā sfērā kur nav iemaņas, lai nesanāktu lūk šādas situācijas kur par praksi jau ir 16 sūdzības. Gan par darba kvalitāti,gan par to ka pasakainas naudas plēš pēc savām iegribām zinot ka citu variantu sāpju nomocītajam nav.
Daru lietas kur esmu ar profesionālu pieeju. Nealkstu ieslīgt mūža kredītos kā minējāt,jādzīvo ar prātu.
Mammītēm vienmēr būs vainīgi speciālisti tikai ne pašas vai ne? Un kurš gan labāk par Jums zinās, kad jāņem vai nav jāņerm kredīts.Kurš gan labāk par Jums zinās par naudas plēšanu, jo acīmredzot, veikalā Jūs laikam iepērkaties bez maksas vai ne?
Un šādus tekstus raksta ārsts?! No kura koka,cienītā,nokritāt?
Labdien es tieshi sezdien biju pie arstes ap plusktens 1:30 biju atnatis bijabdziva rinda bija jagaida ap 14.10 pienema man bija jauraj ara godribas zobs varub asaukties tikai pozativi visas 3 arstes bija loti skaistas un profisonales sava darba man izrava zobu ka neko es nejutu ne sapes na zobu esmu neralni viniem pateicigs ja cenas. Ir lielas bet par profisionalo palidzibu ir jamaksa.
Priecājos par Jūsu pozitīvo pieredzi. Tātad iespējams bijām tādā momentā,kad daktere bija iazskaitināta un esam visu “tvaiku” saņēmuši uz sevi,pēc tā tad arī pēc tam paliek cilvēks mierīgāks.
Pamainiet pati attieksmi un tīriet savam bērnam zobus!
ELLIO Jūs tak neesat normālā pratā! Bērns pats tīra zobus un pie higiēnista iet! Ko var gvelzt, ja nezin lietas būtību? Vienmēr būs un paliks tā -Attieksme rada Attieksmi !
Tīrīt zobus nenozīmē,ka tie tiks iztīrīti kvalitatīvi.
Nav manīts,ka zobārstniecība sēdētu bez darba. Un es šajā zobārstniecībā nestrādāju.
Ak,nu Ellio pie katras sūdzības par zobārstiem izpaužas agresīvi, rupji un aizvainoši. Droši vien privātā dzīve ir pilnīgi neizdevusies. Tikpat" pamatots" pieņēmums kā viņas pamācības par zobu tīrīšanu.
Cienītā! Man ir tiesības izteikt viedokli par Jūsu praksi. Vai viedoklis ir pozitīvs, vai negatīvs Jums tas ir jāuzņem ar cieņu un sapratni. Tāpat kā es to daru kā Veikala vadītāja savā veikalā, uzklausot jebkura veikala klienta sūdzību,ierosinājumu vai uzslavu. Vienmēr problēmsituācijas atrisinu un ar cieņu,sapratni reaģēju.
Man ir absolūti vienalga vai Jums ir paņemti kredīti, vai tāme par lielu. Konkrētajā dienā manam dēlam bija nepieciešama speciālista palīdzība un tā netika sniegta sakarā ar Jūsu uzbrūkušo toni. Fakts ka mani tas aizskars kā māti un man ir tiesības sabiedrībai to paziņot, lai kādam citam bērnam netiek sabojāta uztvere par ārstu būtību un sūtību.
Es ar bērniem vispār nestrādāju!
Ir iespēja bonusa sistēma veikalos, kad sanāk pirkums vez maksas?. Nu piemēram Maxima, Rimi - apmeklējot vairrākkārtīgi veikalu un reģistrējot pirkuma laikā karti,uzkrājat bonusa summu. Kuru jūs varat uzkrāt līdz sev vēlamajai summai un kādā pirkumā izmantot. Ja piemēram sakrājat 20€ tad pietiekami varat iepirkties kādu dienu bez maksas. Manuprāt tas Jums ir iespējams,jo ar saviem pakalpojumiem labi nopelnat un naudu neskaitat veikalā kad iepērkaties ar saviem bērniem. Nu lūk, tātad ir iespēja iepirkties par velti.
Starp citu?? jusu praksē arī būtu jāpadomā kāda bonusa iespēja patstāvīgajiem klientiem. Varbūt tas notušēs uz Jūsu prakses uzgūlušos neapmierināto klientu sūdzību ēnu. Un kas zin, nāks vairāk klientu. Nesakiet paldies par ideju?
Starp citu... vai zinājāt ka antireklāma arī ir reklāma? Manuprāt Jūs daudz ko nezinat par biznesa pamatiem. Zinat tikai kā paņemt kredītus par kuriem rakstījāt un gaidīt brīnumus.
Visiem taču zināms,ka veikalos viss ir ar uzcenojumu un Jūsu bonusu sistēma ir izveidota tā,lai veikals nebūtu zaudētājs.
Rūgti maldaties! Klientu piesaistīšanai ir zuduma %, kurš pēc tam attaisnojas.
Nu tikai Jūs mākat kvalitatīvi tīrīt?. Par ko Jūs tā uzvelkaties,Jums tak tikai labāk, klienti ir?♀️
Посмотрите историю комментариев пользователя ELLIO. Везде под плохими отзывами о зубных врачах, видимо из его клиники, пишет агрессивные ответы тем, кто жалуется. Улучшите сервис и работу, а не тратьте время на то чтобы прибежать облаять очередного клиента недовольного вашими услугами.