piekriitu..3 reizes redzeeju to pashu..besii laukaa..un veel njem 5% par apkalposhanu..vienreiz arii par daudz panjemushi naudas..tik daudz negativa par kaadaam 3 apmekleejumiem..brr..
Es arii piekriitu, stundu gaidiiju olu kulteni, beigaas sadusmojos un pateicu ka vairaak negaidiishu, tad gan oficiante skreeja un teica, ka olas tuuliit buus. Man tak jaastraadaa arii ir!
Jūs te diskutējat par apkalpošanu nepadomājot līdz galam, ja olas ir jāgaida tad tā ir pavāra vaina, ja kafija ir jāgaida tad ir bārmenis kas to taisa, nevis meitenes kas tur skraida pie galdiņiem, bet nu protams dabū pa ādu tas kurš ir redzams-jeb viesmīle šajā gadijumā! Domājiet un tad runājiet!
Agnese, ir viena nianse, neviens nebruktu virsū oficiantēm, ja viņas izrādītu kaut vismazāko rūpju pazīmi, ja pabrīdinātu, ka būs jāgaida ilgāk, ja parūpētos, lai bārmenis to kafiju uztaisa ātrāk par 40 min un pavārs neaizmirstu par kādu pasūtījumu(tā ir bijis), īsāk sakot, lai ar mani kontaktētos biežāk, nevis demonstratīvi neliktos ne zinis. esmu pastrādājusi gan par oficianti, gan par bārmeni un zinu, ka jābūt kontaktam ne tikai ar klientu, bet arī labām attiecībām un sadarbībai ar pavāriem un bārmeņiem:)
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (5)
piekriitu..3 reizes redzeeju to pashu..besii laukaa..un veel njem 5% par apkalposhanu..vienreiz arii par daudz panjemushi naudas..tik daudz negativa par kaadaam 3 apmekleejumiem..brr..
Es arii piekriitu, stundu gaidiiju olu kulteni, beigaas sadusmojos un pateicu ka vairaak negaidiishu, tad gan oficiante skreeja un teica, ka olas tuuliit buus. Man tak jaastraadaa arii ir!
Jūs te diskutējat par apkalpošanu nepadomājot līdz galam, ja olas ir jāgaida tad tā ir pavāra vaina, ja kafija ir jāgaida tad ir bārmenis kas to taisa, nevis meitenes kas tur skraida pie galdiņiem, bet nu protams dabū pa ādu tas kurš ir redzams-jeb viesmīle šajā gadijumā! Domājiet un tad runājiet!
Agnese, ir viena nianse, neviens nebruktu virsū oficiantēm, ja viņas izrādītu kaut vismazāko rūpju pazīmi, ja pabrīdinātu, ka būs jāgaida ilgāk, ja parūpētos, lai bārmenis to kafiju uztaisa ātrāk par 40 min un pavārs neaizmirstu par kādu pasūtījumu(tā ir bijis), īsāk sakot, lai ar mani kontaktētos biežāk, nevis demonstratīvi neliktos ne zinis. esmu pastrādājusi gan par oficianti, gan par bārmeni un zinu, ka jābūt kontaktam ne tikai ar klientu, bet arī labām attiecībām un sadarbībai ar pavāriem un bārmeņiem:)
Cilvēki esiet mierīgāki, nekas jums nenotiks ka pagaidīsiet savu kafiju!!TAS NAV PASAULES GALS!VISI MĒDZ KĻŪDĪTIES.
Ar cieņu, Olga