Double Coffee - apkalpošana
Vēloties paēst pusdienas sestdienas dienā, devāmies uz Double Coffee, apsēžamies brīvā vietā. Gaidām, kad atnesīs ēdienkarti, neviens pat nenāk, kaut arī redzēja, ka esam atnākušas un ieņēmušas savu vietu.
Paiet laiciņš neviens tā arī nenāca mūs apkalpot. Aizgājām prom, bet ņemot vērā cilvēku pieplūdumu citās ēstuvēs, tomēr atgriezāmies. Viss bija kārtībā līdz mirklim, kad atnesa ēdienu. Manā ēdienā bija mats. Tālāk protams to nespēju ēst, tāpēc oficiantei pateicu, ka ēdienā ir mats, viņas izteiksme bija viegli šokēta. Piedāvāja gan otru porciju, bet no tās arī atteicos.
Atnesot rēķinu, konstatēju, ka man piestādīts rēķins par pilnu porciju, ko nu galīgi nebiju ar mieru apmaksāt, to arī pateicu oficiantei, ka esmu ar mieru samaksāt 50%, uz ko viņa atbild, ka tad otru pusi viņai vajadzēšot pašai maksāt. Vai tad mani kā klientu tam vajadzētu skart?
Stipri esmu vīlusies šīs iestādes apkalpojošajā personālā.
Комментарии (8)
Pati reiz strādāju šajā iestādē, teikšu godīgi, tajā steigā, kas tur ir, kad jāpaspēj apkalpot visi klienti, visiem pienest ēdienkartes, pieņemt pasūtījumus utt, var arī kļūdīties un iesist nepareizu summu, bet katrā ziņā viesmīlei, nevajadzēja tā teikt, bet gan atvainoties par starpgadījumu. Nepareizus čekus var arī anulēt, protams jāraksta paskaidrojums utt, nav patīkami, bet ne jau klienti vainīgi pie tā!
wiesmiile jau naw wainiiga, ka peec ieksheejiem uznjeemuma noteikumiem vinjai naaksies par to maksaat, taapeec neuzskatu ka jaawiljaas apkalpojoshaa personaalaa... meitene tikai atklaati pateica to kas winjai ruup, mees visi tachu straadaajam deelj naudas, vai ne?
shajaa kafe ljoti biezhi klienti kljuust neredzami, personaals vnk ignoree vai tieshaam neredz.. arii tad, ja aiznjemti tik 3 galdinji :( es tur vairs neeju, bet man TAA garsho kartupelju pankuukas ar dor blu sieru.. :(
nju, iisteniibaa jau viesmiile nevar atbildeet par to, ka eedienaa ir mats /un shitaa ir vienmeer - viss naak paar viesmiilju gavaam, be baarmenji un pavaari tik pasmej/, taadeelj - varbuut jaaveershas pie attieciigaa cilveeka, kursh par to var atbildeet... bet par sho - atlaide bija obligaati jaaiedot, jo iemesls jau nebija, ka negarsho utt.
Double coffee taada attieksme ir raksturiiga. Iipashi tam, kas ir kaljku ielaa, pie SEB bankas - tieshi uz to vairs principa peec nekad neeju.
Ari mes ar brali tur bijam vakar, nu vienkarsi nav vardu taka pati stradaju par viesmili barmeni zinu daudzko bet seit kokteili ir atbaidosi. Meitene kas strada bara man uztaisija tadu mojito ka vemt gribas. Pirms taisi kokteili varbut paluri edienkarte, ka tam jaizskatas !!! Si panem visu samet blenderi un sablende ticiet man tas bij vienkarsi kautkas pretigs...
pati redzēju kā Mojito kokteilī bārmenis ielēja nedaudz ūdens no krāna, jo taisot, nedaudz nepietika līdz glāzes atzīmei
db caurmērā nevar izcelties ar apkapošanas kvalitāti, jo īpaši ātrumu, bet Alfas meitenes gan ir ok - lielākā daļa strādā tur jau gadiem, un man līdz šim nav nācies vilties :)