www.sudzibas.lv Dormeo Studio Moderna strādā zem katras kritikas

Dormeo - Studio Moderna strādā zem katras kritikas

Studio Moderna, kas nodarbojas ar Dormeo preču piegādi strādā ļoti neprofesionāli!
Tā kā ar kurjeru 6.decembrī saņēmu tikai daļu pasūtījuma, sazinājos ar viņiem, man solīja nedēļas laikā atvest iztrūkstošo.
Esmu diezgan pacietīga, taču pēc nedēļas nācās zvanīt vēl - nekas netika atvests. Atkal bija jāsāk viss stāsts no gala, viss pārbaudīts datorā - jā, diemžēl kurjers esot bijis slims ( viņiem 1 kurjers ?!?!?), nu esot vesels, lai gaidot - nedēļas laikā būšot! Gaidīju...gaidīju...nu, protams - nesagaidīju! Rakstīju, zvanīju vēl - atkal viss stāsts bija jāatkārto no gala, atkal viss tika pārbaudīts datorā. Jā, tā esot, bet pasūtījums esot nodots pastam, lai gaidot paziņojumu!
Tā bija Ziemassvētku nedēļa, kuras laikā nekādu paziņojumu nesaņēmu. Rakstīju atkal uz [slēpt]@dormeo.lv - nu jau trešo reizi. Tas bija 29.12.12) Uz manu mob.tel. drīz vien pēc vēstules nosūtīšanas piezvanīja sieviete, kas lasījusi vēstuli un savienoja mani ar klientu menedžeri, kurai atkal jautāju par matraci. No viņas jautājumiem ( kāpēc tad es tikai tagad zvanu, ja tas noticis 6.dec..!) secināju, ka Dormeo klientu menedžeriem ir slikta informācijas aprite, netiek fiksēti ne zvani, ne e-pasts, ja katrai operatorei man jāstāsta viss no gala. Šoreiz man apgalvoja, ka visu pārbaudīšot un atzvanīšot… Mūsu saruna notika aptuveni laikā no 16.25 līdz 16.40, tāpēc pieļauju, ka līdz darba dienas beigām bija par maz laika, lai visu noskaidrotu, jo zvanu nesagaidīju…
30.12. aizsūtīju izsmeļošu vēstuli ar visu notikumu - daudzo zvanu un e-pastu vēsturi, ieskenētām pavadzīmēm, pasūtījumu apstiprinājumus utt. Sagaidīju zvanu - informācija esot pārbaudīta. Trūkstošā prece tikšot nosūtīta pa pastu tūlīt pēc Jaunā gada svētkiem. Izbrīnā jautāju - kāpēc ne šodien un ne ar kurjeru? Pēdējā darba diena tak - jākārto vecā gada parādi! Noliktava šodien nestrādājot!!!
Tā strādā Studio Moderna! Turieties tālāk no šīs kompānijas!

A

Комментарии (4)

A aicis 01.01.2009

Domā pa TV reklamējās-tad baigi lielā firma?Sūds uz kociņa, man liekās.Un par tādu matraci ar googlē neko neatradu.Nopirku vietējā ražojuma un esmu apmierināts.

L laura 02.01.2009

man ir liidziigs staasts. nekad vairs neko tur nepasuutiishu

E eduar 06.05.2011

nedomajiet iet tur stradat tas vipar suds, attieksme ka uz loham kadiem

E edola 16.10.2013

Man radās problēmas ar preces iegādi interneta veikalā dormeo.lv.
Pirms aptuveni 5 gadiem, kad iepriekšējo reizi tur iepirkos viss bija kārtībā un prece tika piegādāta pat ātrāk kā gaidīts un apkalpošana normāla.
Bet šobrīd ir drausmīga attieksme. Pēc pasūtījuma izdarīšanas un apstiprinājuma vēstules e-pastā gaidīju 7 solītās dienas, kuru laikā tiks piegādāta prece. Kad nesagaidīju, tad ņēmu telefonu un zvanīju, lai skaidrotu, kas noticis. Vispirms man klaji meloja, ka ir mēģinājuši mani vairākkārt sazvanīt, bet neviens nav atbildējis, kaut arī telefonā šo 7 dienu laikā nebija neviena neatbildēta telefona zvana. Un rezultātā vienpusīgi atcēluši manu pasūtījumu man par to nekādā veidā nepaziņojot. Bet tā kā es esot viņiem piezvanījusi, tad varot atjaunot pasūtījumu un būšot spēkā visas akcijas, kas bija uz to brīdi, kad izdarīju pasūtījumu interneta veikalā dormeo.lv. Piekritu. Nākamajā dienā man atzvanīja un informēja, ka es varu saņemt preci ar kredīta maksājumu kā to vēlējos un ka 7 dienu laikā prece man tiks piegādāta. Nu tad priecīga gaidu atkal tās noteiktās 7 dienas, bet kā nav tā nav mana pasūtītā prece. Ņemu atkal telefonu un zvanu, lai uzzinātu, kas notiek. Šoreiz man tiek stāstīts, ka uz piegādi ir jāgaida 14 dienas un, ka vispār pirmajā reizē, kad es šo pasūtījumu pieteicu interneta veikalā viņi neesot varējuši mani sazvanīt. Uz ko es norādīju, ka nevienā manā telefonā norādītajā laika periodā nav neviena neatbildēta zvana no viņiem bijis, ka to es speciāli esmu pārbaudījusi visos telefonos kā apsolīju viņiem pirmajā telefona sarunā, man tiek teikts, ka to es nemaz nevarot redzēt, jo viņu numurs ir slēpts un neuzrādās zvana saņēmējam (cik ērti :D). Kad norādu, ka tad kad viņi tiešām man zvanīja man viņu numurs telefonā bija ne tikai redzams, bet protams arī ir zvanu arhīvā, tad puisis, kas ir pie telefona sāk stostīties. Tā kā biju ļoti vīlusies par šādu apkalpošanas kultūru, tad pateicu, ka vēlos atcelt savu pasūtījumu. Uz ko ātri tika nobērts, ka pasūtījums atcelts un visu labu un nolikts telefons.
Tāpēc, ja vēlaties ko iegādāties šajā interneta veikalā, tad apdomājat kārtīgi vai vēlaties izšķiest savu laiku un nervus, lai piedzīvotu tādu apkalpošanu, kas ir zem katras kritikas.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы