www.sudzibas.lv Dormeo Slikts serviss, nekvalitatīva prece

Dormeo - Slikts serviss, nekvalitatīva prece

Interneta veikalā uz Ziemassvētkiem bērniem pasūtījām hug star spilventiņus ar lampiņām, tomēr jau nākamajā dienā bērniem liels pārdzīvojums, jo spilvenam lampiņas vairs nedeg. Preci pasūtīju internetā, griezos tuvākajā veikalā Rīga Plaza ar jautājumu, kā varu samainīt iegādāto preci. Pārdevēja teica, ka jāsūta preci pa pastu atpakaļ. Tā kā bērniem ļoti šie spilventiņi patika, nolēmu uz vietas nopirkt jaunus, uz ko pārdevēja pat ļoti nelaipni teica, ka es noteikti pērku spilventiņus tāpēc, ka negribu sūtīt pa pastu atpakaļ iepriekšējos un kā nopirkšu jaunus, tā brāķētos ar čeku pie viņiem samainīšu... Nelaipna attieksme, prece ļoti nekvalitatīvi uztaisīta, jo atverot mājās brāķētos spilventiņus, secinājām, ka vadiņi pie pogas pielikti ar karsto līmi un kā bērns samīļo spilventiņu, vadi notrūkst nost... Lieki piebilst, ka arī otrreiz nopirktie spilventiņi nākamajā dienā nestrādāja...

02.01.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Комментарии (5)

N Noboby 02.01.2020

No drošības viedokļa, es neieteiktu pirkt kaut ko elektronisku kopā ar viegli uzliesmojošu materiālu kā spilvenu, kur nu vēl priekš bērniem. Tāda sajūta ka vien uzprasāties uz nelaimes gadījumu. Tur vairs nav nekādas runas cik mīļi izskatās, jo, nedod Dievs, kaut kas notiks un tad Tavs mīļums kļūs par murgu.
Par kvalitāti runājot, ja jau pirmais bija tāds brāķis ka salīmētas ar karsto līmi, tad kāpēc domāji ka citi būs labāki? Spilveni tiek burzīti un ņurcīti pa naktīm ļoti daudz un tur nekas nepalīdzēs priekš vadiem.
Bet atkārtošos vēlreiz, elektroniku ar gultas veļu likt kopā nav laba doma nekādā situācijā (pat ja tā ir apsildāmā segā). Domā par bērniem vispirms nevis par izskatu

A Andora 02.01.2020

Pirmkārt- par preces drošību- domāju, ka ar to nekādu problēmu nav - ne pirmais šāds produkts, ne pēdējais( neražotu ja nebūtu pārbaudīts) , bet, protams, lai nebūtu jāvaino 1000 kompānijas, kas šādu produktu ražo, par šo labāk uzbrūkat man!
Otrkārt spilventiņus attaisījām mājās PĒC tam, kad bijām nopirkuši citus!
Es nerakstu šo sūdzību kā pārmetumu, bet kā informāciju citiem bezatbildīgajiem cilvēkiem, kuri pērk elektro preces bērniem :) Lai nemainītu preci veikalā, jo jēga no tā nebūs, ja reiz nav kvalitatīvi uztaisīts.
Lai Jums laimīgāks šis gads, lai nebūtu jāmētā lieki komentāri internetā par citu problēmām :)

N Noboby 02.01.2020

Ja ieteikumu uzskati kā uzbrukumu, tad manuprāt Tev pašai vajadzētu novēlēt laimīgāku gadu. Ja tiešām tik ļoti uzticies šiem “pārbaudītajiem” produktiem, tad paprasi Samsung kāpēc telefoni sprāga un kā nākas ka Ikea lampiņa aizdedzināja A. Kaimiņa dzīvokli? Tās pat nebija preces ietītas ugunsnedrošā materiālā bet kļūmes vienmēr var būt. Ja tiešām sāksi domāt tikai tad kad bērniem nodarītas traumas, tad varbūt vajag sazinaties ar Bāriņtiesu?

RAMONA👀 02.01.2020

Kur šeit uzbrukums? Cilvēks izteica viedokli par preci. Nu neievietojiet šeit sudzības, ja nevarat elementāru viedokli uzklausīt.

A Andora 02.01.2020

No sirds vēlu Tev veiksmi ! :)

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы