www.sudzibas.lv Dormeo Slikts serviss

Dormeo - Slikts serviss

Pasūtīju pirms ziemassvētkiem akcijas segas 2 par 1, atsūtīja 1 segu par pilnu cenu, kad pārjautāju, kur otra sega, nelaipna operatore atbildēja, ka veicot pasūtījumu neesmu atzīmējusi divas reizes (neesmu lauciņā atzīmējusī 2 gab. , lai gan akcijā minēts, ka akcijas prece 2 par 1 un pirms pasūtījuma veikšanas operatore nenorādīja, ka divas reizes jāatzīmē) un pateica, lai sūtu segu atpakaļ, jo akcija beigusies, joprojām neesmu saņēmusi atpakaļ naudu par atdoto preci. Slikts serviss, loģistika un apkalpošana.

08.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Комментарии (4)

Good Intentions 08.01.2022

Principā viss pareizi un tā tas ir darbojies visās vietās. 1 gabals nav 2 gabali. Veikalos, tas pats var paņemt vienu par pilnu cenu vai 2 par zemāku vai to pašu cenu, ja akcija.

Z Zuzanna 17.02.2022

Man tieši tāda pati pieredze, epastā jautāju pirms sūtīšanas vai otra prece būs automātiski, uz kuru man atbildēja, ja ir akcija 2 par 1, tad tiks nodrošinātas 2 preces, bet saņemot saņēmu tikai vienu un sazinoties ar viņiem, nelaipni atbildēja, ka pati vainīga, nebiju pasūtījuma brīdī iezīmējusi ķeksīti par 2 precēm.

S Snoge6565 18.02.2022

Serviss Dormeo tiešām ir zem jebkādas kritikas. Darbinieki nelaipni, met klausuli, un pēc trešā zvana, ierakst "melnajā sarakstā"', un lai nesaka, ka visi operātori ir aizņemti, jo paralēli zvanot no cita telefonnumura darbinieki "svešajam" atbild.

I I 17.12.2022

kautkā peiklusuši Dormeo mīļi . Vai tad putekļu ērces slepkava matracis karoti nolicis. ?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы