Dormeo - Slikts serviss, bojātas preces
Internetā pasūtījām meitai Emociju mini pūci Ziemassvētkos, taču, kad to saņēmām, izrādījās, ka, ievietojot baterijas, pūce ne darbojojās.
Tai bija jāatskaņo kaut kāda ziemassvētku dziesmiņa, bet nekā.
Trakākais, ka sūtījām to pūci no bērnu slimnīcas, kad meita tur atradās, viņa to ļoti ļoti gaidīja, bet pūce atnāca bojāta.
Aizsūtīju e-pastu [slēpt]@lv. Mailstudiomoderna.com ar jautājumu, kā šo situāciju atrisināt, atbildē saņēmu, ka jāatgriež šī te prece kopā ar pavaddokumentu, turklāt kaut kādā viņu brūnajā kastē un tikai tad viņi segs pasta izdevumus.
Pūce tika atsūtīta Baltā papīra maisiņā un bez jebkādiem dokumentiem.
Zvanīju, bet atbildēja ļoti nelaipna, agresīva darbiniece, kura atļāvās beigās pārtraukt sarunu, nometot klausuli.
Slikts serviss, bojātas preces!
Комментарии (1)
Labdien,
Atgriežot atpakaļ preci oriģinālajā transporta iepakojumā (kaste vai iepakojuma maiss ar uzņēmuma etiķti), atpakaļ sūtīšana ir apmaksāta. Pievienojiet aizpildītu atteikuma veidlapu, to variet lejupielādēt mūsu mājas lapā, norādiet pavadzīmes- rēķina un pasūtījuma Nr., pavadzīme tika pievienota pie sūtījuma, kā arī nosūtīta uz pircēja e-pastu.
Prece Jums tiks apmainīta pret jaunu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu, Dormeo