Dormeo - Segas kvalitāte
Iegādājos segu Dormeo siena, kura pēc vairākām mazgāšanām saravas par 20 cm viena mala, par 10 cm otra, čeku diemžēl neesmu saglabājusi, jo iegādājos viņu apmēram pirms 1.5 gada... Ka dāvanu, zvanīju, lai kaut kāda veida atrisinātu šo problēmu, man protams atteica, jo nav čeks, es teicu, ka tad diemžēl neko vairs nepasūtīšu uz ko man atbildēja, labi, mēs izdzēsīsim jūsu telefona nr. Un nometa klausuli...
Katra ziņa "ļoti laba un pretimnākoša attieksme"
Комментарии (3)
Bez čeka viņiem ir visas tiesības atteikt. Es laikam esmu vecmodīgs, bet dodu priekšroku segas pārvalka mazgāšanai, nevis pašas segas, vismaz ne vairākas reizes 1.5 gadu laikā. Varbūt varat pamēģināt lietot segu ar pārvalku, tad viņa ilgāk paliks tīra, samazinās pašas segas mazgāšanas laiks un tad atturēs segu no tālākas saraušanās.
Kak mozhno tak zabivatj na klientov, chto eto za bezotvetstvenostj?
Без бумажки - ты букашка... Соответсвенно, нет чека - нет дела.